Maro1217

Pasjonat
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Maro1217

    Informacje

    • Imię
      Marek
    • Lokalizacja
      Gołdap

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BLB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    215 wyświetleń profilu
    1. Maro1217

      Witam wszystkich! Czy słyszał ktoś o przypadku rozsadzenia egr? Sąsiad twierdzi, że podczas jazdy na 5 biegu i pedałem gazu w podłodze auto zaczęło zwalniać więc zredukował na czwórkę i auto dalej zwalniało to wrzucił trójkę i wtedy wybuchł zawór egr i metalowa część przebiła osłonę silnika i maskę i poleciała w powietrze. Miesiąc temu czyścił egr płynem "egr cleaner" Pytam czy to możliwe bo gość czasami bajki opowiada... audi a4 b6 1.9 tdi
    2. Witam. Nagły spadek mocy. Jestem w lubelskim i jadę do Krakowa. Ma ktoś kabelek i może mi to sprawdzic?
    3. Maro1217

      I jak wyszło? U mnie też jest taki wyciek.
    4. Maro1217

      Jak dokładnie to włączyć w b7? Mam vcds hex v2
    5. Maro1217

      A mechanizm lekko chodzi?? wycieraczki szybko się obracają jak się włączy czy tak w zwolnionym tępie? Ja też myślałem że coś z elektryką ale okazało się że to była wina mechanizmu, silnik był obciążony i może jakieś błędne sygnały odbierał przekażnik...
    6. Maro1217

      Ja miałem taki sam problem jak opisujesz w audi a4 b7. Nie wiem czy jest taki sam mechanizm w b5, ale u mnie zacierał się mechanizm. te bolce na których osadzone są ramiona wycieraczek obracają się w aluminiowych gniazdach. Na dole i na górze tych gniazd są tulejki mosiężne a pomiędzy nimi pustka i gdy tam dostanie się wilgoć to aluminium utlenia się i puchnie zaciskając bolec. więc póki jeszcze działają to radzę wyjąć mechanizm, rozebrać na części usunąć utlenione aluminium, nasmarować i poskładać. I oczywiście lepiej jest założyć nowe oringi zeby mieć spokój na dłużej. U mnie wycieraczki w ogóle przestały ruszać i długo męczyłem się żeby rozebrać mechanizm i nic nie połamać, na forum kilku pisało że niestety zdarzyło się że aluminium pękało przy wybijaniu bolca.
    7. Maro1217

      sam odpowiadam na pytanie: jest zmieniony razem ze skrzynią. od automata jest zupełnie inny rozrusznik
    8. Maro1217

      Pacjent to a4 b6 1.9 Tdi BKE 18352 - Sterownik 1 wentylatora chłodnicy P1944 - 000 - za wysoka temperatura - Sporadyczny Ramka zamrożona: Obroty silnika: 882 /min Moment obrotowy: 44.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 13.83 V Bity binarnie: 00101100 Temperatura: 35.1*C Cykl pracy: 9.7 % Nie włącza się jeden wentylator. Błąd powraca za każdym razem gdy silnik złapie temperaturę 90 stopni C. Czy jest do wymiany ten moduł/sterownik który jest nad wentylatorem? I jesli tak to jak go wymienić? czy razem z wentylatorem czy moze da się wymienic sam? czy może to coś zupełnie innego??
    9. Maro1217

      No i tu mam mętlik w głowie. Bo moja audi z fabryki wyjechała w automacie i któryś właściciel przełożył na manual 6 biegów. Pytanie brzmi: przy takim swapie zostaje rozrusznik z automata czy razem ze skrzynią wymieniony od manuala?
    10. Maro1217

      Ok. Dziękuję. A od manualna i od automatu rozruszniki nie różnią się?
    11. Podpowie ktoś jaki rozrusznik mam kupić do mojej audi? Ten który jest już ledwo zipie. Kręci 210 obr/min. Nie chciałbym wykręcać to tylko po to żeby sprawdzić jaki ma numer. Audi a4 b7 2.0tdi BLB manual A może macie sprawdzonego sprzedawcę?
    12. Maro1217

      teraz działają normalnie trzy z czterech czujników. A nic nie robiłem. Wrzucam wsteczny i jak przybliżam rękę to pipczy. A podłączam kabelek z vcds, wchodzę w 76( park asist) i brak odpowiedzi ze sterownika . Padł sterownik czy szukać innej przyczyny?
    13. Maro1217

      dzięki
    14. Maro1217

      Witam wszystkich! Szukałem na forum i nie znalazłem więc piszę nowy wątek. Mam czujniki parkowania tylko z tyłu. Działały normalnie, z czasem było tak, że raz działały a raz nie (ciągłe piszczenie) ostatnio nawet przestało piszczeć jak wrzucam wsteczny. I gdy podłączyłem vcds i próbowałem wejść w asystent parkowania to wyskakuje mi komunikat: brak odpowiedzi ze sterownika. ( jakiś czas temu normalnie mogłem w to wejść) Podpowie mi ktoś gdzie dokładnie znajduje się ten sterownik? bo obstawiam że to właśnie on padł...
    15. Maro1217

      A skopiowałeś pliki (VCDS Loader i ftd2xx.dll) z płytki do folderu Ross-Tech> VCDS-AKP przed uruchomieniem programu? Jeśli nie, to dla pewności odinstaluj vcds i usuń folder Ross-Tech z dysku C i zacznij od początku. po instalacji w końcowym okienku odznacz (uruchom vcds) i zamknij okienko, usuń skrót vcds z pulpitu, skopiuj z płytki te dwa pliki które opisałem wyżej i wklej je do folderu ( dysk C/Ross-Tech/VCDS_AKP) Następnie kliknij dwa razy na VCDS Loader ( wyskoczy okienko i tam wszystko potwierdzasz) utworzy się skrót na pulpicie.- Podłączasz kabelek do auta i do komputera włączasz zapłon i uruchamiasz vcds. przeprowadzasz test/ zapisujesz/wchodzisz w okienko (O programie) i tam zobaczysz czy jest aktywowany, jeśli nie to przeprowadz test jeszcze raz i zapisz. Powinno wszystko być OK