Skocz do zawartości

mazwi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mazwi

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mazwi

2

Reputacja

  1. W konfiguratorze 1.4 150KM jest nadal dostępne. 2.0 jest w wersjacj 190KM i 252KM - o innych na razie nie słyszałem.
  2. mazwi

    B9 Fellows

    Niestety "suby" tylko pod fotelami (Audi Sound System), ale oczekiwałem osobnego potencjomatra tak jak np. w Q5.
  3. mazwi

    B9 Fellows

    Samochód już odebrany. Nie zauważyłem żadnych zmian. Jeśli chodzi o oprogramowanie radia - niestety nadal nie mam osobnego sterowania subwoofera :-( Pzdr, Marcin
  4. Akcja serwisowa przeprowadzana od początku lipca 2018 dotycząca silników 2.0 TFSI 252KM - rok modelowy 2018 (wpiszcie poniżej jeśli dotyczy również innych). Powiadomienie telefoniczne - od 2 lipca 2018 Komunikat w MyAudi: S-Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika* 45H2 Według informacji otrzymanych w czasie rejestracji zgłoszenia: [Aktualizacja sterownika silnika w związku z możliwym brakiem wznowienia pracy jednostki napędowej przy włączonych systemach wspomagających i jeździe na "wybiegu"] Auto oddane do serwisu na około 2 godziny. Jak na razie nie zauważyłem żadnych różnic po aktualizacji. Pzdr, Marcin
  5. mazwi

    B9 Fellows

    S-Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika* 45H2 Dla zakwalifikowanych egzemplarzy widoczna jest również w aplikacji "My Audi"
  6. mazwi

    B9 Fellows

    Trochę z innej beczki. Dostałem w poniedziałek wezwanie na akcję serwisową. [Aktualizacja sterownika silnika w związku z możliwym brakiem wznowienia pracy jednostki napędowej przy włączonych systemach wspomagających i jeździe na "wybiegu"]. Dostaliście to również? Przed chwilą oddałem do ASO, zgłaszając jednocześnie wieszanie się MMI - czytaj "oczekuję aktualizacji oprogramowania, żeby mieć osobne sterowanie subwooferem". Za parę godzinę opiszę czy i co zrobili. Pzdr, Marcin
  7. mazwi

    Nakładki na pedały

    O to samo miałem zapytać ...
  8. A to na autostradzie? Na zwykłych drogach przy ultra-spokojnej jeździe widziałem juź 6.5/100 w 5-litrowym Mustangu, więc nikt się nie będzie śmiał. ... chyba ... :-)
  9. Kolejne odkopanie tematu. Cwojego CYRB'a odebrałem pod koniec lutego, a że zrobiłem juz pierwsze 1500km - przyszedł czas na pierwsze podsumowanie. 1. Charaktarystyka silnika tak mi sie podobała, że przez pierwsze 500 km jeździłem tylko w trybie AUTO i dopiero później zacząłem się "bawić". 2. Przy 40km/h mam charakterystyczne "pukanie" w pedał o którym ktoś już pisał, więc looozik 3. Prędkości autostradowe - bardzo trudno jechać tym samochodem poniżej 150km/h Virtual Cockpit na tak zestrojony prędkościomierz, że nie ma na skali 160, stąd bezwiednie - często pojawiało sie 180 ... I przemiłe wrażenie, gdy na lewym pasie spokojnie czekasz jak maruderzy skończą się wyprzedzać, z tyłu "jakieś przedstawicielskie Mondeo" próbuje Cie uczyć lewym kierunkowskazem a Ty spokojnie - prawy kierunkowskaz (+ prawy pedał) - i po krótkiej chwili ... "uczący" znika w lusterku :-) 4. Spalanie - Po wpisach Pawła (Kosmita) byłem przygotowany na 12-18l/100 - a tymczasem - pierwsza trasa (Łódź - Warszawa - Łódź) - audiobook, tempomat 160-170 km/h - 10.5/100 (tryb AUTO) - jazda po mieście - 15/100 - nie chce być mniej, chyba dlatego że jeżdżę krótkie odcinki i nie lubię zamulać (tryb AUTO) - kolejna trasa - Łódź - Szczyrk - Łódź - 20-40km/h powyżej dozwolonej, ale spokojnie - 9.5/100 (tryb AUTO) - przyszła kolejna trasa - Łódź - Warszawa - Łódź, testujemy. Środek dnia, ruch niezbyt duży, tempomat - 160 i patrzę co się dzieje... ok. 10-10.2/100, myślę jest więcej niż OK No więc próbujemy oszczędzać - Tryb EFFICIENCY, na tempomacie nadal 160 - i... idzie w dół, w Warszawie 9.2/100 I ten tryb ma sens, pod jednym warunkiem, że za każdym razem jak mijałem maruderów na lewym pasie przełączałem skrzynię na "S", a po osiągnięciu przelotowej - puknięcie drążka w tył - i wpada E.. Pzdr, Marcin
  10. Witam wszystkich forumowiczów Jutro odbieram zamówione B9. Liczę wymianę doświadczeń i miłe spotkania. Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...