Skocz do zawartości

winner4

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O winner4

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    KLI

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1990
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CCBA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1665 wyświetleń profilu
  1. winner4

    Oil catch tank zamiast pcv

    Nie, do CDNC nie posiadam, bo to EA888
  2. winner4

    Oil catch tank zamiast pcv

    Od skrzyni korbowej idzie połączenie w stronę pokrywy głowicy i tutaj nic się nie zmienia. Likwiduje się tylko połączenie pomiędzy pokrywą głowicy i kolektorem. Za pokrywą głowicy jest check valve i tam uchodzi to ciśnienie, które normalnie uchodziłoby w stronę kolektora
  3. Dziękuję za nakreślenie tematu Ogólnie tą replikę RS4 to raczej traktuję jako ciekawostkę, ale nie widzi mi się pozbywanie halogenów no i trochę lipa jeździć z taką podróbą. Muszę przeanalizować sobie czy jest sens pakować się w takie koszta, bo kupując wszystko osobno trochę wyjdzie, a nie chcę się wykosztowywać na sam zderzak nie wiadomo ile. Jakby ktoś wiedział gdzie dostanę kompletny, używany w dobrej kasie to też byłbym wdzięczny za pomoc.
  4. Witam, na wstępie dodam, że mimo iż znam się na mechanice tak kwestie body w B8 są mi na tę chwilę raczej obce dlatego postanowiłem zapytać w tej kwestii bardziej doświadczonych Otóż sprawa wygląda tak, że miałem niedawno mały incydent parkingowy moją S4 i zderzak nadaje się jedynie do wymiany. Aktualnie siedzi poliftowy przód S4 ze zwykłym zderzakiem. Stwierdziłem, że skoro mam zderzak do wymiany to może od razu założę wersję Competition (czy Competition Plus, szczerze mówiąc nie mam pojęcia czym się różnią). Bardzo proszę kogoś obeznanego w temacie o małe nakierowanie mnie i rozwianie wątpliwości. Z tego co wiem mój grill z S4 pasuje do zderzaka Competition, kratki halogenów nie pasują co widać po kształcie, ale nie wiem jak z resztą (halogeny, ślizgi?) Tutaj porównanie (chciałbym to co po lewej, a mam to co po prawej): Zależy mi na takich właśnie kratkach z prześwitem i dużym oczkiem. Jakby ktoś dysponował numerami tych części to również byłbym wdzięczny. Jako alternatywę rozważam też zamontowanie zderzaka ala RS4, z tym, że tam musiałbym pozbyć się halogenów, bo kratki są całe. Miał ktoś może styczność z takim zderzakiem i mógłby się podzielić opinią jak się zachowuje i czy nie ma problemu ze spasowaniem? Z góry dziękuję za wszystkie porady!
  5. No niestety z tym również się zgadzam, bo cena rotorów DBA mocno odstrasza.
  6. Z doświadczenia wiem, że DBA robi chyba najlepsze możliwe zamienniki tarcz do samochodów i akurat w ich wypadku jakość idzie za ceną.
  7. Co lepsze Twoim zdaniem - ATE czy Zimmermann. Ceny podobne na lekką korzyść Zimmermanna.
  8. Są jeszcze tarcze DBA, ale cena kosmos, bo za parę 4-5 tys.
  9. Tak jak napisałem - kodowanie jest włączone.
  10. Witajcie, mam mały problem w B8 2010. Nie działa otwieranie ani zamykanie szyb z pilota przy przytrzymaniu przycisku otwierania/zamykania. Po przeskanowaniu sterownika wyświetla się błąd modułu drzwi prawy tył. Nie ma problemu z zamykaniem czy otwieraniem tych drzwi, ale zastanawiam się czy to nie ma przypadkiem wpływu na działanie funkcji otwierania szyb. Po skasowaniu błąd wraca od czasu do czasu. Poniżej dokładny opis błędu: 1 Fault Found: 02115 - Locking Unit for Central Locking 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 12 Uprzedzając pytania - opcja "Remote Control Active" została odznaczona w module komfortu więc niejako funkcja powinna działać.
  11. Tarcza SQ5/A8. W 18" wejdą, np. pasują pod oryginalne 18" z S4.
  12. Na zacisku masz numery: 4F0615107/4F0615108 - RS6 C6 4G0615107D/4G0615108D - RS6 C7 Z tego co wiem - pasują zamiennie, a różnice są kosmetyczne i te z RS6 C6 też podejdą do B8.
  13. To jest to samo - tylko inna rewizja, pewnie różni się delikatnie kolorem/materiałem, ale parametrami jest identyczny.
  14. Panowie, zastanawiam się nad delikatnym posadzeniem mojej S4 sedan. Ogólnie nie chce szaleć, myślę, że te max 2cm wystarczą. Doradzicie czy decydować się na Pro-Kit? Mam dylemat, z tego co widzę to według Eibacha obniży mi to auto o 15-20mm co w sumie by mi pasowało. Z tego co wiem S4/RS4 ma seryjnie najniższe zawieszenie z wszystkich B8. Jeśli miał ktoś z was styczność z Pro-Kitem w S4 lub zna jakąś inną, ciekawą alternatywę to chętnie wysłucham. Link do zestawu Eibach Pro-Kit do S4 sedan: https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a4-8k2,-b8-e10-15-011-02-22-pi-599.html
  15. Cieszę się, że mogłem pomóc, mam nadzieję, że to będzie również dobra wskazówka dla innych na przyszłość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...