Skocz do zawartości

carlos6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O carlos6

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na pewno RB4, rocznikowo też dobrze żeby się zgadzało. Nie polecam RB8 ze względu na C.P.
  2. Każdy przetwornik C/A A/C ma z reguły opóźnienie. Dlatego audi zaczęło stosować światłowowdy do przesyłu takiej masy danych. Każde urządzenie przetwarzające dane z definicji to ma.
  3. A aktywacje tempomatu w ECU silnika zrobił ? Przełaczniki sprzęgła i hamulca włączają się prawidłowo z 0 na 1 ?
  4. ??? !!! Kolejny wyznawca wymiany oleju w tłumiku ? Ludzie ?? Skąd wy bierzecie takie bzdury ??
  5. Może. Pewnie coś się zacięło w mechanizmie windy CD. Trzeba zajrzeć do środka
  6. Przekażnik na sygnał z wstecznego.
  7. w zestawie tuningowym powinno być wsio
  8. carlos6

    Dpf nie wypala się

    I tu się zgodzę z kolegą @Sebaa. Mądrze pisze Reszta to bełkot Jak chcecie jeździć zgodnie z zaleceniami producenta to nie kombinujcie tylko naprawiajcie jak przykazała procedura. Nie widziałem w żadnym zeszycie serwisowym Audi czy VW wzmianki o "praniu" dpf. TYLKO WYMIANA NA NOWY ! Swoją drogą kupa ludzi się ode mnie odbija próbując wypalać filtr aby pojeżdzić kolejne 200 km bez kontolki. U mnie albo filtr NOWY fabryczny (żadna podróba) albo DPF OFF.
  9. carlos6

    Dpf nie wypala się

    Nie macie pojęcia na jakiej zasadzie działa filtr DPF. To nie sitko, które można umyć i uzyć ponownie. Nie bez kozery są tam metale ziem rzadkich. Pranie DPF to podcieranie d u py szkłem. Nie jeden warsztat się przejechał na usludze mycia dpf gdzie auto po kilku miesiącach auto wracało na reklamację... Ludziom się wydaje że nie trzeba wydawać 9 tyś na nowy filtr skoro pranie kosztuje 900 pln. A to jak pisałem wyżej podcieranie d u py szkłem. Najczęstszą przyczyną uszkodzenia DPF jest jego stopienie czyli zmniejszenie poweirzchni pracy, poprzez nieprawidłowe spalanie nadmiernej dawki paliwa w wydechu.
  10. wymiana bezpieczników to era malucha i syrenki. Teraz bez testera ani rusz.
  11. carlos6

    Dpf nie wypala się

    Wymień filtr na nowy. Pranie filtra to jak pudrowanie syfa.
  12. Jak już robicie wymiankę zegara to należy : Sprawdzić czy nie ma immo off w ECU silnika,, czy na CAN lub na K nie ma zakłóceń , czy zegar pasuje rocznikowo, bo mało kto wie że w po 2002r była zmiana transmisji danych dotyczących wskazań zegarów. "System NOK" będzie zawsze gdy: - ECU - EEprom pogrzebany , immo off, VIN lub inne wodotryski -RB4 EEprom pogrzebany próba wycięcia VIN, IMMO ID itp. - Założone nie org. radio (linia K spolaryzowana do (+) - Niepasujące zegary.
  13. Problemem była słaba jakość klona.
  14. na pewno rozebrać ?
  15. Procedurę należy wykonać krok po kroku, bez przerywania jej. Albo klepiesz zły login albo złe kodowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...