Skocz do zawartości

aztek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O aztek

Informacje

  • Imię
    Roman
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @dawidqw1 - jak poszło?
  2. Hej! Co do opisu wtyczek - masz Motronic czy Simos?
  3. Hej! Ustawiasz nie w blokach pomiarowych, a na nastawach podstawowych! Tu masz dobrze opisane przez użytkownika @baraka: Powodzenia.
  4. Cześć. Zobacz jakie masz ciśnienie paliwa na listwie - z podciśnieniem i bez.
  5. aztek

    Passat B5 1.6 nie odpala

    Hej! Zobacz jakie wartości znamionowe powinno mieć ciśnienie paliwa - jeśli wyższe, to być może tylko filtr je tłumi. Jeśli występuje elektrozawór oparów paliwa, to sprawdź czy się zamyka. Pozdrawiam.
  6. Masz zapłon rozdzielaczowy - iskra wytwarzana jest w momencie rozwarcia styku palec/kopułka. Podłączenie bezpośrednie do cewki nie wchodzi w rachubę. Kopułka ma być czysta, bez pęknięć (nawet mikro) i śladów zużycia styków. Palec ma być o rezystancji 1 kohm, również bez śladów zużycia.
  7. Hej! Czarny przewód od stopnia mocy wchodzi na zacisk 15 cewki. Masz schematy do tego modelu?
  8. Hej! Auto nie odpala - opisz szerzej: 1. rozrusznik kręci? 2. Pompa paliwa pracuje? (przekaźnik)
  9. Hej. W załączniku masz schemat alarmu. Sprawdź, które przewody zostały odcięte i zwarte. Pozdrawiam. 05 VW Golf -Bora cz.pdf
  10. Cześć. Wysłałem na pw zapytanie: "- olej MOTUL X-CESS 5W40 5 litrów, - filtr oleju Knecht, - filtr paliwa, - filtr powietrza, - filtr kabinowy." Pozdrawiam serdecznie aztek
  11. Dzięki za chęci Pozdrawiam.
  12. Cześć Dev. Poproszę o pomoc dla VIN WAUZZZ8DZTA088261 Jeśli to nie problem, to interesują mnie również numery obu węży metal/guma od sprężarki. Mojego VINu żaden katalog nie chce przyjąć. Pozdrawiam i dziękuję za starania. aztek
  13. Hej! Standardowo: odczytaj i zapisz błędy. Skoro wymieniałeś elementy zapłonu, to po zapisaniu skasuj błędy, sprawdź które wrócą. Notuj ile dolewasz oleju. Tyle na początek. Pozdrawiam.
  14. Zobacz czy będzie problem, gdy poluzujesz korek wlewu paliwa. Ja tak miałem, gdy szwankował zawór odprowadzania par paliwa.
  15. Już po zabawie - czujnik wymieniony, odczyty na vagu prawidłowe. Tass - dziękuję. Temat do zamknięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...