DEVONIPX
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O DEVONIPX
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Bolesławiec
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Kod silnika
ALG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
https://www.willtheyfit.com/ sprawdź sobie tutaj, wszystko będzie jasne.
-
Ktoś coś jeszcze podrzuci fotek od siebie ? Interesuje mnie jak wchodzi i czy wchodzi 19 cali 9J przód, 9,5-10J max tył.
-
DEVONIPX obserwuje zawartość Temat odnośnie kół do Audi A4 B5
-
Witam, Panowie, przymierzam się do gwintu i nowych kół. Potrzebuję Waszej pomocy, informacji, jakie macie setupy w swoich autach np. jaki gwint i jakie parametry kół + ile dystanse. Ja mierzyłem w 18cali, 215/40/18 felgi 8/8,5J ale nie wiem czy taki zestaw będzie odpowiedni, chciałbym skorzystać z Waszych doświadczeń.
-
Jakieś płaskie z popularnej hurtowni.
-
Hej, Jak wygląda u Was praca na biegu jałowym w silnikach z automatem ? Mam wrażenie że silnik pracuje inaczej na P niż na D, po przełączeniu na D obroty lekko spadają ale się wyrównują. Na N mam wrażenie co jakiś czas wypadnie zapłon. Auto normalnie jeździ z pełną mocą, bez problemów. Jak u was?
-
2.8/2.4 V6 układ zapłonowy na pojedynczych cewkach
DEVONIPX odpowiedział(a) na Houdini temat w Audi A4 B5
Czy ktoś jeszcze wypowie się na temat ewentualnych odczuwalnych zalet tego rozwiązania ? -
Czy a6 c6 asn podejdzie do przedlifta 98r ?
-
Witam, jak w temacie. Podejmował ktoś próbę zamontowania kierownicy z przyciskami do zmiany biegów w aucie z rocznika 98 ( pierwszy lift ale lampy jeszcze dzielone) ? Mam zesputą funkcję zmiany biegów lewarkiem w kasecie zmiany biegów, pomyślałem że może warto założyć poprostu inną kierę niż męczyć się z tunelem środkowym
-
Z racji że nikt się nie wypowiedział podziałałem sam. Zamiast katów strumienice. Brak tłumika środkowego. Końcowy bez zmian.
-
Sprawdź jak siedzi czujnik w piaście. Spójrz na lewą stronę, porównaj z prawą. Możliwe że podczas demontażu wysunął się z piasty i dlatego podczas hamowania łapie Ci źle sygnał.
-
Polecam Bilobil skoro masz problemy z pamięcią. Reszty nie komentuje bo szkoda mi na Ciebie czasu.
-
Nie znasz mnie a oceniasz, typowy internetowy trol. To są smary do układów hamulcowych gościu kolorowy, ceramiczne. Gumy są tylko do tego żeby pył i zanieczyszczenia nie dostawały się w prowadnice, z powodzeniem stosuje się tam smar, do prowadnic, i nie ma nic złego jak również w nich znajduje się smar. Mam Ci tłumaczyć indywidualnie czy zrozumiesz że nie wiesz wszystkiego i czasem trzeba mieć trochę pokory?
-
No dobra, ironii ?
-
Też się nie zgodzę, są specjalne smary do układów hamulcowych. Z doświadczenia wiem że taki efekt może przynieść zablokowanie się klocka w jarzmie. To że teraz działa swobodnie to nie znaczy że jakiś czas temu klocek nie odbił bo klinowal się w jarzmie i co hamowanie był dociskany, cały czas zużywając się podczas jazdy, toteż klocki po obu stronach tarczy są zużyte nierównomiernie. BTW, przy takiej degradacji klocka, tarcz została ta sama?
-
Mistrz hejtu i doradztwa się znalazł ?