Skocz do zawartości

DEVONIPX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O DEVONIPX

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    ALG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. https://www.willtheyfit.com/ sprawdź sobie tutaj, wszystko będzie jasne.
  2. Ktoś coś jeszcze podrzuci fotek od siebie ? Interesuje mnie jak wchodzi i czy wchodzi 19 cali 9J przód, 9,5-10J max tył.
  3. Witam, Panowie, przymierzam się do gwintu i nowych kół. Potrzebuję Waszej pomocy, informacji, jakie macie setupy w swoich autach np. jaki gwint i jakie parametry kół + ile dystanse. Ja mierzyłem w 18cali, 215/40/18 felgi 8/8,5J ale nie wiem czy taki zestaw będzie odpowiedni, chciałbym skorzystać z Waszych doświadczeń.
  4. Jakieś płaskie z popularnej hurtowni.
  5. DEVONIPX

    Praca na biegu jałowym

    Hej, Jak wygląda u Was praca na biegu jałowym w silnikach z automatem ? Mam wrażenie że silnik pracuje inaczej na P niż na D, po przełączeniu na D obroty lekko spadają ale się wyrównują. Na N mam wrażenie co jakiś czas wypadnie zapłon. Auto normalnie jeździ z pełną mocą, bez problemów. Jak u was?
  6. Czy ktoś jeszcze wypowie się na temat ewentualnych odczuwalnych zalet tego rozwiązania ?
  7. Czy a6 c6 asn podejdzie do przedlifta 98r ?
  8. Witam, jak w temacie. Podejmował ktoś próbę zamontowania kierownicy z przyciskami do zmiany biegów w aucie z rocznika 98 ( pierwszy lift ale lampy jeszcze dzielone) ? Mam zesputą funkcję zmiany biegów lewarkiem w kasecie zmiany biegów, pomyślałem że może warto założyć poprostu inną kierę niż męczyć się z tunelem środkowym
  9. Z racji że nikt się nie wypowiedział podziałałem sam. Zamiast katów strumienice. Brak tłumika środkowego. Końcowy bez zmian.
  10. DEVONIPX

    Problem ABS

    Sprawdź jak siedzi czujnik w piaście. Spójrz na lewą stronę, porównaj z prawą. Możliwe że podczas demontażu wysunął się z piasty i dlatego podczas hamowania łapie Ci źle sygnał.
  11. Polecam Bilobil skoro masz problemy z pamięcią. Reszty nie komentuje bo szkoda mi na Ciebie czasu.
  12. Nie znasz mnie a oceniasz, typowy internetowy trol. To są smary do układów hamulcowych gościu kolorowy, ceramiczne. Gumy są tylko do tego żeby pył i zanieczyszczenia nie dostawały się w prowadnice, z powodzeniem stosuje się tam smar, do prowadnic, i nie ma nic złego jak również w nich znajduje się smar. Mam Ci tłumaczyć indywidualnie czy zrozumiesz że nie wiesz wszystkiego i czasem trzeba mieć trochę pokory?
  13. No dobra, ironii ?
  14. Też się nie zgodzę, są specjalne smary do układów hamulcowych. Z doświadczenia wiem że taki efekt może przynieść zablokowanie się klocka w jarzmie. To że teraz działa swobodnie to nie znaczy że jakiś czas temu klocek nie odbił bo klinowal się w jarzmie i co hamowanie był dociskany, cały czas zużywając się podczas jazdy, toteż klocki po obu stronach tarczy są zużyte nierównomiernie. BTW, przy takiej degradacji klocka, tarcz została ta sama?
  15. Mistrz hejtu i doradztwa się znalazł ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...