Jump to content

DEVONIPX

Pasjonat
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About DEVONIPX

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Bolesławiec

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    2.8 V6 30V
  • Engine code
    ALG
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.willtheyfit.com/ sprawdź sobie tutaj, wszystko będzie jasne.
  2. Ktoś coś jeszcze podrzuci fotek od siebie ? Interesuje mnie jak wchodzi i czy wchodzi 19 cali 9J przód, 9,5-10J max tył.
  3. Witam, Panowie, przymierzam się do gwintu i nowych kół. Potrzebuję Waszej pomocy, informacji, jakie macie setupy w swoich autach np. jaki gwint i jakie parametry kół + ile dystanse. Ja mierzyłem w 18cali, 215/40/18 felgi 8/8,5J ale nie wiem czy taki zestaw będzie odpowiedni, chciałbym skorzystać z Waszych doświadczeń.
  4. Jakieś płaskie z popularnej hurtowni.
  5. DEVONIPX

    A4 B5 2.8

  6. Hej, Jak wygląda u Was praca na biegu jałowym w silnikach z automatem ? Mam wrażenie że silnik pracuje inaczej na P niż na D, po przełączeniu na D obroty lekko spadają ale się wyrównują. Na N mam wrażenie co jakiś czas wypadnie zapłon. Auto normalnie jeździ z pełną mocą, bez problemów. Jak u was?
  7. Czy ktoś jeszcze wypowie się na temat ewentualnych odczuwalnych zalet tego rozwiązania ?
  8. Czy a6 c6 asn podejdzie do przedlifta 98r ?
  9. Witam, jak w temacie. Podejmował ktoś próbę zamontowania kierownicy z przyciskami do zmiany biegów w aucie z rocznika 98 ( pierwszy lift ale lampy jeszcze dzielone) ? Mam zesputą funkcję zmiany biegów lewarkiem w kasecie zmiany biegów, pomyślałem że może warto założyć poprostu inną kierę niż męczyć się z tunelem środkowym
  10. Z racji że nikt się nie wypowiedział podziałałem sam. Zamiast katów strumienice. Brak tłumika środkowego. Końcowy bez zmian.
  11. DEVONIPX

    Problem ABS

    Sprawdź jak siedzi czujnik w piaście. Spójrz na lewą stronę, porównaj z prawą. Możliwe że podczas demontażu wysunął się z piasty i dlatego podczas hamowania łapie Ci źle sygnał.
  12. Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza, zwykły test na plaka. Jeśli dobrze kojarzę to ABC to stary silnik taki jak w C4. Czy czapeczka krokowego nowego była taka sama jak starego? Tam lubiło się wyrobić też miejsce w którym ta czapeczka przylegała i miała uszczelniać przepływ powietrza. O ile pamiętam ważna była też adaptacja krokowego po wymianie. Parę lat temu borykałem się z autem klienta właśnie na takie objawy ale szczerze powiem że już nie pamiętam co było przyczyną problemów.
  13. Jak przejedziesz od 50 do 100 km i nie wywali checka to będzie ok. Jak chcesz mieć pewność że sondy pracują już teraz prawidłowo to jedź na kompa. Pamiętaj że na wynik ich wskazań może mieć wpływ słaba sprawności kata, ale póki co się tym nie przejmuj, zobaczysz co będzie się działo.
  14. Nie musisz nic nastawiać, kodować. Fajnie że pokasowales błędy. Spalanie z fisu olej. Sprawdź z dystrybutora, tak masz pewność.
  15. Jak wyżej. Ktoś ma lub zmagał się z tematem? Katow już nie mam bo oba wkłady się oberwały. Wspawane strumienice. Reszta układu Ori. Zastanawiam się nad zestawem catback z kwasowki ale nie wiem jak to wpłynie na spalanie, osiągi. Jakieś doświadczenia?
×
×
  • Create New...