-
Postów
50 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O rafal8484

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Słopiec
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nie pójdzie, tzn. skrzynia guattro ma torsena czyli układ różnicowy między przednią a tylną osią, jak zamontujesz samą skrzynię nie ruszysz z miejsca, czyli albo wszystko albo nic ważne jest też żeby się prędkości obrotowe zgadzały
-
Dziwny dźwięk przy ruszaniu i na biegu jałowym
rafal8484 odpowiedział(a) na erbanceks1 temat w Audi A4 B6/B7
jeśli chodzi o dziwny dźwięk po odpaleniu obstawiałbym łożysko na sprzęgle, dalej to raczej dwumas, czyli jak kolega wyżej napisał "zespół sprzęgła do sprawdzenia" lub do wymiany -
[A4 B6 1.8T BFB]Wolno schodzące obroty. Podbijanie podczas zmiany biegów
rafal8484 odpowiedział(a) na toxx temat w Audi A4 B6/B7
sprawdź układ podciśnienia, te silniki są bardzo czułe na wszelkie nieszczelności -
Nie montuj skrzyni z diesla do benzyny, inne prędkości obrotowe, diesel kończy sie przy 4.5tys. obrotów. Następna sprawa bak, teoretycznie spasuje ale nie ma miejsca na filtr paliwa, w benzyniaku jest przy baku, będziesz musiał go jakoś przymocować a wężyki są plastikowe i mało podatne na ostre wyginanie, chyba że wymienisz całość na gumowe, ale i to dodatkowe kombinacje bo wszystko jest na szybkozłączki. Wydech też będziesz musiał przerobić. Moim zdaniem lepiej jest dać trochę więcej na starcie za komplet z benzyny ale to się później odwdzięczy bo wszystko będzie pasowało. Jeszcze jedna sprawa, mocowanie wału tak czy inaczej będziesz musiał wyciąć z dawcy i odpowiednio przyspawać u siebie. Jeśli chodzi o sprzęgło o którym kolega george wyżej napisał to od diesla faktycznie będzie żywotniejsze, ale rozrusznik może zostać twój jeśli będzie z 6 skrzyni. Wracając do tematu z diesla będzie ci pasował bez przeróbek tylko wał i tylne zawieszenie.
-
kolego turbo jest smarowane olejem z silnika przez pompę oleju, jeśli pompa padła a silnik się zatarł to turbo nawet jeśli nie stanęło to na pewno też odczuło brak smarowania i jak masz wymieniać silnik to zmień również turbinę, będziesz miał spokojną głowę
-
kolego jakbyś chciał wywalić ten silnik i zamontować AFN to mogę się tego podjąć
-
witam i pozdrawiam, mam takie czysto teoretyczne pytanie, czy po wymianie napinacza łańcucha na taki bez cewki silnik nie straci na elastyczności? czy i tak steruje tym ciśnienie oleju? i w końcu jaką dokładnie rolę spełnia ten soleonoid?
-
raczej coś z układem sprzęgła, sprawdź wysprzęglik przy pedałach, pompkę przy skrzyni, czy układ nie zapowietrzony, jeśli tu jest ok to padł docisk
-
U mnie po zgaszeniu zatrzymuje się szybciej i robi co najwyżej pół obrotu, dziś sprawdziłem, dalej obstawiałbym sprzęgiełko, podjedź do kogoś kto robi takie rzeczy. Jak nie pomoże będziemy myśleć dalej.
-
czy zrobiłeś logi podczas jazdy właśnie w momencie szarpania?
-
sprawdź sprzęgiełko na alternatorze i napinacz paska wielorowkowego
-
zaglądałeś do rozrządu? nie nalałeś jakiejś trefnej ropy lub benzyny? czy ciśnienie oleju jest?
-
wymień filtr paliwa, sprawdź szczelność układu paliwa i błędy na silniku i abs
-
mogło się skończyć turbo, sprawdź czy nie poszedł olej do wydechu, inna opcja, sprawdź ciśnienie na tłokach, bo objaw bardziej na dziurę w tłoku (nierówna praca), możesz też jak jeszcze odpali odkręcić korek wlewu oleju i zobaczyć czy nie robi zbyt dużego ciśnienia w silniku ewentualnie zajrzyj do rozrządu, może trochę mało precyzyjnie ale na razie tyle mi do głowy przychodzi, daj znać co i jak
-
kolego swapa z 20 tfsi na 1.8t bex w a4 b7 robiłem, nie było większych problemów poza skrzynią, (w b7 jest f6-19) nie było komunikacji sterowników i musiałem włożyć manual. może być problem z abs/esp a jeszcze pytanie czemu 2.0tfsi chcesz montować bo ciekawi mnie bardzo czym się kierujesz??????