dziki_115
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dziki_115
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Gliwice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
165 wyświetleń profilu
Osiągnięcia dziki_115
0
Reputacja
-
OK. Dzięki za info z tym kluczem. Już myślałem że potrzebny płaski z grzechotka bo takie już też są ale kosztuje 80zl:) też sprubuje własnych sił w tym temacie bo 600zl mechanikowi nie dam za samą naprawę a kilka rzeczy już w swoim Audi robiłem.... Wiadomo zawsze schodzi więcej czasu niż się zakładało ale można sobie wiele rzeczy samemu zrobić... Pozdro Dam znać czy po wymianie napinacza drżenie paska ustalo
-
Audi Michał czy do odkrecenia napinacza musi być klucz 13 płaski z grzechotka czy oczkowy z grzechotka też wejdzie?
-
Witam. Z chęcią zajrzę się przywitać w któryś piątek tylko mam pytanie C.H FORUM czy C.H ARENA
-
Również witam i mam nadzieję że nie tylko uzyskam pewne informacje ale również będę w stanie komuś pomóc bazując na własnym doświadczeniu i przygoda z A4 b8:)
-
-
Dzięki pozdrawiam
-
Witam wszystkich użytkowników forum. Mam nadzieję że będę mógł pomóc jak i również znajdę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania... Pozdrawiam
-
Jeżeli masz opilki to nawet wymiana pompy nic nie da. Do wymiany cały układ paliwowy ponieważ opilki z pompy wysokiego ciśnienia dostały się na listwe, wtryski i przelewem do baku także są w całym układzie paliwowy... Ja już to przerabiam w swojej a4 2.0tdi 143 koszt (nowa pompa, wtryski używane z niskim przebiegiem, używana listwa i używany bak z przewodami i pompka paliwa w baku i robocizna) 8tys zł...