Skocz do zawartości

dziki_115

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziki_115

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

165 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dziki_115

0

Reputacja

  1. OK. Dzięki za info z tym kluczem. Już myślałem że potrzebny płaski z grzechotka bo takie już też są ale kosztuje 80zl:) też sprubuje własnych sił w tym temacie bo 600zl mechanikowi nie dam za samą naprawę a kilka rzeczy już w swoim Audi robiłem.... Wiadomo zawsze schodzi więcej czasu niż się zakładało ale można sobie wiele rzeczy samemu zrobić... Pozdro Dam znać czy po wymianie napinacza drżenie paska ustalo
  2. Audi Michał czy do odkrecenia napinacza musi być klucz 13 płaski z grzechotka czy oczkowy z grzechotka też wejdzie?
  3. Witam. Z chęcią zajrzę się przywitać w któryś piątek tylko mam pytanie C.H FORUM czy C.H ARENA
  4. Również witam i mam nadzieję że nie tylko uzyskam pewne informacje ale również będę w stanie komuś pomóc bazując na własnym doświadczeniu i przygoda z A4 b8:)
  5. Witam wszystkich użytkowników.
  6. Witam wszystkich użytkowników forum. Mam nadzieję że będę mógł pomóc jak i również znajdę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania... Pozdrawiam
  7. Jeżeli masz opilki to nawet wymiana pompy nic nie da. Do wymiany cały układ paliwowy ponieważ opilki z pompy wysokiego ciśnienia dostały się na listwe, wtryski i przelewem do baku także są w całym układzie paliwowy... Ja już to przerabiam w swojej a4 2.0tdi 143 koszt (nowa pompa, wtryski używane z niskim przebiegiem, używana listwa i używany bak z przewodami i pompka paliwa w baku i robocizna) 8tys zł...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...