popo601

Pasjonat
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O popo601

    Informacje

    • Imię
      Tomasz
    • Lokalizacja
      Raszków

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BLB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. popo601

      Podobno ten typ tak ma a przyczyn może być sporo jak napisał ktoś wyżej tylko szkoda że nie ma na to prostego rozwiązania tylko zaraz trzeba pół auta rozbierać I wymieniać różne części po kolei u mnie póki co problem się nie nasila i występuje dość rzadko aczkolwiek problem jest.
    2. popo601

      @FUTURUM ile u Was kosztuje regeneracja pompy ojelu w BLB i ile czasu to trwa prosiłbym o dwa warianty jeden jakbym przywiózł samą pompę a drugi jakbym przyjechał samochodem i Wam powierzył wszystko od A do Z. Mam 251 tyś i nie mam pojęcia czy ktoś tam kiedyś zaglądał i już coś robił ... Chyba aż tyle ten imbus od nowości by nie wytrzymał co ? Kolega bankowo nic nie tykał pompy ojelu od którego kupiłem, wymienił tylko wspomniany łańcuszek a ja jeżdżę od ponad dwóch miesięcy i cały czas mam w głowie tą pompę chyba że robił ją pierwszy właściciel auta we Francji ... Ale tego się nie dowiem jak tylko zajrzeć do pompy oleju.
    3. popo601

      Witam przeczytałem cały wątek i nie bardzo ogarniam czy może ktoś mi streścić w kilku krokach co muszę zrobić aby mieć drugi w pełni działający kluczyk, widziałem że ludzie sprzedają całe kluczyki w dobrym stanie między 120 a 180 zł z elektroniką i czy kupując taki kluczyk to wystarczy dorobić grot i go dopisać do auta ? Mój jest już strasznie zdezelowany i zmęczony dlatego chciałbym dorobić drugi a obecnego mieć jako drugi zapasowy, i nie mam zawieszki z pinem ponieważ kupując auto miało tylko jeden kluczyk w stanie opłakanym ale zrobiłem sobie zdjęcie środka tam gdzie jest miejsce na scyzoryk i jest jakiś numer i piszę 433 Mhz jeśli bym kupił sobie drugi to rozumiem że również musi być na 433 Mhz ? tylko pytanie czy da się go bez problemu dopisać do auta no i co z immobilizerem.
    4. popo601

      U mnie raczej cofające się paliwo odpada bo teraz jak był długi weekend 11 i 12 listopada to auto stało nieruszane 2 dni a na trzeci dzień rano zapalił od strzała normalnie tak jak powinien ale widzę że nie tylko ja mam taki problem tylko jest nas więcej hmmm bardzo chciałbym poznać przyczynę tych dziwnych anomali. Dzisiaj po pracy spróbowałem odpalić od razu po przekreceniu kluczyka bez czekania no i kiepsko odpalił tak jak na filmie który nagrałem mam wrażenie że po przekreceniu kluczyka jak się odczeka chwilę to rzadziej się zdarza że tak ciężko ma wejść na obroty zauważyłem też że teraz jak jest zimniej to rano trzyma tak o koło 1100 obrotów co trochę dziwne bo zawsze wszystkie moje ropniaki nawet przy -15 jak odpaliły to obroty były normalne czyli o koło 900 czy u Was też tak jest ?
    5. popo601

      Niestety póki co sam nie wiem dlaczego tak się dzieje ale zastanawia mnie jedno, teraz jak się zrobiło zimno to pali od strzała normalnie a jak jeszcze było cieplej to raz paliła ładnie a raz jak na filmie z pierwszego postu. Przejeżdżę zimę i zobaczę na wiosnę no chyba że to się jakoś pogłębi mocno to będzie trzeba zadziałać w temacie konkretnie ale jak kolega @vokotibi wspomniał przyczyn może być wiele, w sumie to moje pierwsze Audi i pierwszy automat więc sam jeszcze mało wiem i cały czas się edukuję
    6. popo601

      Witam wszystkich, widzę że temat umarł a szkoda bo dzisiaj znaleźć mechanika godnego polecenia i rzetelnego to bardzo trudno, ale z czystym sumieniem mogę polecić http://www.wozniak.bosch-service.pl/ od lat usługi na najwyższym poziomie i również od lat serwisuję tam swoje samochody więc to nie jest opinia po jednorazowej wizycie.
    7. popo601

      Hehe tak znam to powiedzenie ale on nie zna tematu bolączek silników 2.0 TDI w audi bo jak z nim gadałem to robił wielkie oczy i słuchał jak świnia grzmotu o czym ja gadam ale pamiętam jak mówił że gdy wymieniał rozrząd jak kupił auto to ten łańcuch na dole też wymienił a auto zdecydował się sprzedać żeby za dużo nie stracić bo miał nauczkę z poprzednim BMW e46 jeździł tak długo że potem za połowę ceny sprzedał bo tak spadły.
    8. popo601

      Ten kolega to tak naprawdę rodzina i chrzestny mojego starszego syna tym autem jeździła jego kobieta 3 lata więc nie sądzę żeby mnie chciał na minę wsadzić tym bardziej że wszystkie moje auta jakie miałem mi serwisował i audi również będzie A drąże temat że być mądrzejszy i uniknąć poważnej awari, swoją drogą to nawet nie wiem czy on kupując to auto 3 lata temu był świadomy problemów jakie niesie ze sobą silnik 2.0 TDI mimo iż jest mechanikiem.
    9. popo601

      Witam, czy w wersji BLB też są takie same jaja z napędem pompy oleju, kupiłem auto 2 m-c temu z przebiegiem 250tyś. (potwierdzony) i nie wiem czy profilaktycznie oddać do mechanika aby zobaczył do pompy jak wygląda to gniazdo i wałek, czy są może jakieś objawy wcześniej jak wałek bądź gniazdo jest nieznacznie wyrobione ? P.S Natknąłem się na taki również artykuł https://www.wyborkierowcow.pl/usterki-2-0-tdi-jak-naprawic-wadliwy-naped-pompy-oleju/ a kupując auto od znajomego mechanika pamiętam że mówił mi że przy wymianie rozrządu wymienił również ten łańcuch na dole bo mało kto o nim pamięta więc wymienił go profilaktycznie, czy to by oznaczało że w tym silniku nie ma tego wycierającego się "imbusiku" i wyrabianego się gniazda pompy oleju tylko jest rozwiązanie na łańcuszku ?
    10. popo601

      Auto stało teraz przez długi weekend nie ruszane i dzisiaj rano postanowiłem spróbować sposobu kolegi @Tracer39 i nie wiem czy to zwykły zbieg okoliczności czy to faktycznie coś dało ale ku mojemu zdziwieniu auto zapaliło na strzała bez zająknięcia tak jak powinno zapalić, zrobię jeszcze test po pracy i zobaczymy ale cały czas się zastanawiam co by to dawało to odczekanie z 10s. po przekręceniu kluczyka na zapłon hmmm. Będę obserwował to zjawisko jeśli faktycznie to odczekanie przed zapaleniem sprawia że auto pali normalnie to może się dowiem jak to rozwiązać aby paliło bez odczekania tych 10s.
    11. popo601

      Hmmm a to tego nie wiedziałem ale bądź co bądź lampka od świec zapala się na kilka sekund więc myślałem że je jednak grzeje.
    12. popo601

      @vokotibi a można wiedzieć od kiedy tak masz i czy to się jakoś pogłębia czy tak po prostu jest i się nic z tym dalej nie dzieje, mnie osobiście to irytuje strasznie i chcę rozwiązać ten problem bo auto ma palić na strzała bynajmniej tak zawsze wszystkie moje auta paliły, czy to zimą czy latem, swoją drogą przy takim paleniu ciężkim wydaje mi się że poduszki silnika w tyłek dostają bo zanim silnik wejdzie na normalne obroty to trochę potelepie nim a co za tym idzie auta tez zakopci trochę co wydaje się być całkiem normalne.
    13. popo601

      Dzięki za sugestie @Tracer39 ale czy po 10s. nie ostygną za bardzo świece żarowe ? Rano jutro przetestuję i dam znać.
    14. popo601

      Ciekawe czy u mnie będzie ta wlepka i dlaczego jej nie mam w kole zapasowym.
    15. Witam wszystkich, Panowie może ktoś miał podobny przypadek otóż nieraz auto mi ciężko zapala i to nie ma wpływu na temperaturę panującą na zewnątrz bo nawet latem jak jeszcze było ciepło to objawy czasem były podobne, z kolei ostatnio był przymrozek -2 i auto rano zapaliło na strzała aż się zdziwiłem że ledwo wałem zakręcił i już ładnie silnik wszedł na obroty, już mnie to trochę irytuje bo zbliża się zima i mam obawy czy auto będzie palić normalnie może ktoś coś doradzi, udało mi się nagrać dwa filmy jeden rano jak jechałem do pracy a drugi po skończonej pracy auto stało 8h tydzień mi zajęło nagranie tych krótkich filmów bo jak wspomniałem wcześniej nie zawsze się tak dzieje czasem jest tak że kilka dni auto pali normalnie od strzała i wchodzi normalnie na obroty a niekiedy ma ciężko z początku myślałem że może jakaś jedna świeca żarowa padła i dlatego silnik nie może wejść normalnie na obroty ale czy jest możliwe że świeca kilka dni grzeje i działa prawidłowo a potem nagle jeden dzień nie grzeje raczej nie sądzę. Nie mam pomysłu już a znajomy mechanik twierdzi że może by trzeba jej trochę zapłon przyspieszyć hmmmm to co zapłon by się sam przestawiał że raz jest dobry a raz za późny? P.S Czy jest jeszcze gdzie indziej jakaś wlepka na której można sprawdzić jaki się ma kod silnika bo tej w kole zapasowym nie mam a to że niby mam wersję BLB wyszło z vinu jak sprawdzałem auto ale z vinu też wynika że ponoć powinienem mieć tiptronic skrzynie a mam multirtonic i sam już nie wiem co mam, czy to jakiś błąd czy co, auto sprawdzałem w AutoDNA więc powinny być w miarę rzetelne informacje.