Skocz do zawartości

Avde

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Avde

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    ABT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Avde

0

Reputacja

  1. Od kiedy przebieg jest wyznacznikiem faktycznego stanu auta? Oczywiście im ma więcej na blacie tym więcej części się zużyło,ale jak dbasz tak masz i patrzyłbym na stan a nie przebieg który musi być poniżej 160k bo to mija się z celem. Do miasta jak i na trasy dla singla spokojnie wystarczy B8, pytanie o silnik: jakie robisz roczne przebiegi?
  2. Avde

    Silnik

    Pytanie jest zdecydowanie zbyt ogóle aby móc na nie odpowiedzieć bo to zależy przede wszystkim od danego zakładu, mechanika. Podzwoń i zapytaj w okolicy w sprawdzonych serwisach i wtedy będziesz wiedział.
  3. Szczerze mówiąc to pierwsze słyszę odnośnie tego, że można przywieźć własny olej bo z reguły całość serwisu robi się już w ASO, to tak jakbyś woził własne i nieoryginalne części żeby je wstawili. Jak do tej pory nie spotkałem się z taką praktyką niezależnie od miasta i ASO.
  4. Budżet pozwala na zakup wielu ciekawych aut, ode mnie: Fiat Bravo lub bardzo dobrze w swojej klasie prowadzący się Ford Focus- podałem te auta bo do 30k masz szansę znaleźć naprawdę świeży rocznik.
  5. Avde

    Ceny paliw

    Panowie robi się niebezpiecznie jeżeli chodzi o ON gdzie na Orlenie absurdalnie Effecta przekroczyła cenę 5,35 ( Katowice Os Tysiaclecia), pytanie czy magiczna bariera 6zł faktycznie jeszcze w tym roku zostanie przekroczona...
  6. Akurat z tą firmą jak i samymi częściami nie powinno być absolutnie żadnego problemu, szukałeś tak generalnie w sklepach internetowych, porównywałeś ceny?
  7. W sumie powyżej masz fajne opcje w szczególności Sachs którego części mogę śmiało polecić. Pytanie tylko jaki budżet posiadasz na ten cel, podaj nieco więcej szczegółów.
  8. 19 plus gwint to proszenie się o kłopoty na naszych drogach, obstawiam że wielowahacz poleci bardzo szybko, podniósłbym przód jak najszybciej a co do zakupu amorków i sprężyn to w jakim budżecie chcesz się zmieścić na ten cel?
  9. Potwierdzam jak koledzy wyżej- sprawdź drążki i najlepiej na pełnym skręcie kół w miejscu i czy wtedy nie słyszysz charakterystycznych stuków, ewentualnie wspomniane tuleje.
  10. A sam zbiorniczek jest szczelny? Sprawdzałeś też uszczelki? Pytam bo u kumpla był podobny problem z tym że winny był sam korek od zbiorniczka chłodzącego który nie trzymał.
  11. Witam Wszystkich Użytkowników na forum. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj z Wami być i mam nadzieję że miło oraz aktywnie spędzę tutaj czas oraz pomogę w wielu kwestiach. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...