Avde
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Avde
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
ABT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Avde
0
Reputacja
-
Od kiedy przebieg jest wyznacznikiem faktycznego stanu auta? Oczywiście im ma więcej na blacie tym więcej części się zużyło,ale jak dbasz tak masz i patrzyłbym na stan a nie przebieg który musi być poniżej 160k bo to mija się z celem. Do miasta jak i na trasy dla singla spokojnie wystarczy B8, pytanie o silnik: jakie robisz roczne przebiegi?
-
Pytanie jest zdecydowanie zbyt ogóle aby móc na nie odpowiedzieć bo to zależy przede wszystkim od danego zakładu, mechanika. Podzwoń i zapytaj w okolicy w sprawdzonych serwisach i wtedy będziesz wiedział.
-
Szczerze mówiąc to pierwsze słyszę odnośnie tego, że można przywieźć własny olej bo z reguły całość serwisu robi się już w ASO, to tak jakbyś woził własne i nieoryginalne części żeby je wstawili. Jak do tej pory nie spotkałem się z taką praktyką niezależnie od miasta i ASO.
-
Budżet pozwala na zakup wielu ciekawych aut, ode mnie: Fiat Bravo lub bardzo dobrze w swojej klasie prowadzący się Ford Focus- podałem te auta bo do 30k masz szansę znaleźć naprawdę świeży rocznik.
-
Panowie robi się niebezpiecznie jeżeli chodzi o ON gdzie na Orlenie absurdalnie Effecta przekroczyła cenę 5,35 ( Katowice Os Tysiaclecia), pytanie czy magiczna bariera 6zł faktycznie jeszcze w tym roku zostanie przekroczona...
-
Akurat z tą firmą jak i samymi częściami nie powinno być absolutnie żadnego problemu, szukałeś tak generalnie w sklepach internetowych, porównywałeś ceny?
-
W sumie powyżej masz fajne opcje w szczególności Sachs którego części mogę śmiało polecić. Pytanie tylko jaki budżet posiadasz na ten cel, podaj nieco więcej szczegółów.
-
19 plus gwint to proszenie się o kłopoty na naszych drogach, obstawiam że wielowahacz poleci bardzo szybko, podniósłbym przód jak najszybciej a co do zakupu amorków i sprężyn to w jakim budżecie chcesz się zmieścić na ten cel?
-
Potwierdzam jak koledzy wyżej- sprawdź drążki i najlepiej na pełnym skręcie kół w miejscu i czy wtedy nie słyszysz charakterystycznych stuków, ewentualnie wspomniane tuleje.
-
A sam zbiorniczek jest szczelny? Sprawdzałeś też uszczelki? Pytam bo u kumpla był podobny problem z tym że winny był sam korek od zbiorniczka chłodzącego który nie trzymał.
-
Witam Wszystkich Użytkowników na forum. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj z Wami być i mam nadzieję że miło oraz aktywnie spędzę tutaj czas oraz pomogę w wielu kwestiach. Pozdrawiam.