Dandusiek
Pasjonat-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Dandusiek
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Trójmiasto
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2194 wyświetleń profilu
-
To tyyyyylko ja ? proszę nie krzyczeć. No i pozamiatane. Szkoda, bo dawno się nie łapaliśmy, a pierwsze spoty to szły z Tobą i resztą weteranów ? Pewnie jakoś do 20? Bo chyba na tego maczka na grunwaldzką pojedziemy jak będą chętni - do ustalenia na miejscu.
-
Ja mogę podjechać dziś także tylko machne przegląd przed bo do 04.04 miałem i przysnąłem ? A reszta jak? Budzimy się Panowie... nie śpimy. @george @TommiA6 @MaTeo85 @jaca.13 @lewiatan1989 @Ziewal @kamtka @Biggii reszta.....
-
Ja mógłbym podskoczyć jak będą chętni na godzinkę-dwie pogadać. Kto się pisze jeszcze? Później moglibyśmy przelecieć wszyscy sobie na czwartkowego maczka na grunwaldzkiej, zobaczyć co tam dalej się dzieje, co Wy na to?
-
Możesz dać głowę do ucięcia, bo masz rację. EGR koniecznie do wyłączenia w ECU (kompie) inaczej będzie świrować wszystko o ile nie było to zrobione jeszcze Przypadkiem auto nie wpada Ci w tryb awaryjny? Od 2,5 zbiera się wtedy już ok? Ma moc? DPF na pokładzie z tego co napisałeś - nie wiem czy przez to że EGR nie wyłączonony w ECU nie zabił już DPF (tak było u mnie) Potem walił tryb awaryjny, auto nie chciało jechać, zakleiło go na maxa i skończyło się cięciem puchy + wyłącznie ecu + mały soft i hula aż miło..
-
Odsyłam do swojego tematu z przeszłości. Oba wtryski będą pasować tak jak to miało miejsce u mnie jak i Ciebie, ale właśnie warunkiem to że trzeba czasy wtrysków ustawić umiejętnie. Każdy tuner ogarnięty jest w stanie to zrobić. Ja mam właśnie te od 140 PD (podają one większą dawkę paliwa niż ori 170BRD) miałem ten sam problem, podczas odpuszczania gazu auto dalej jakby chwile było na "gazie" po czym po chwili dopiero obroty spadały gdzie to powinno być od razu. Ustawienie odpowiednie czasów wtrysków załatwiły temat, choć minimalnie jeszcze coś go tam lekko szarpie czasem, lecz to bym musiał dokładniejszą korektę czasową zrobić. U mnie akurat kopcenia nie było
-
Oj bym się zastanowił nad tym poważnie i działał!!! Miałem podobnie, tylko dużo gorzej. Zamiast płynu różowego miałem czarną maść z olejem i na korku to samo. Winowajcą okazała się chłodnica oleju. Puszczała olej przez co przedostawał się on do płynu chłodniczego. Radze szybko reagować. Pozbycie się płynu w układzie chłodzenia była katastrofą. Spuszczanie/pukanie układu z 10razy conajmiej. Używałem do tego śpecjalnych środków do chłodnic czyszczących z 3 puszki, słabo. Następnie kostka do zmywarki, łącznie zużyłem z 4-5. Oczywiście po każdej spuszczanie całego płynu z układu - odłączany wąż na dole chłodnicy, zalewanie, kostka i tak w kółko aż do czystej wody po czym dopiero zalewałem różowego płynu, Uważaj z tą chłodniczką jako że później miałem zabawe z uszczelniaczami.. puszczały troche przez co miałem trochę motor zarzygany. Wymiana 2 albo 3 kompletów dopiero na ORI załatwiła sprawę. Tak to chłodniczka była febi + uszczelniacze od nich a skończyło się na FEBI + ori oringi.
-
Ważne żebyś podczas zaślepienia/wywalenia EGR z auta wyłączył go w ECU (kompie)bo będzie walić błędem i auto będzie wchodziło Ci w tryb awaryjny. Mało tego jak masz DPF'a jeszcze na aucie, skróci jego żywot bardzo szybko. Każdy Tuner ogarnie Ci to w chwile, kwestia zmiany paru wartości w mapie i będzie chulało aż miło.
-
Hejo hej Panowie, ktoś tu jeszcze żyje? Sezon za rogiem, a jak przygotowania? Wypadałoby coś się zgadać jak każdy lato już zarzuci na siebie ?
-
Ehhhhh, nie zajrzałem na forum i nie widziałem że tu jakaś ustawka leci, a chętnie bym podjechał po raz kolejny na pogaduchy
-
Bez ugadania wcześniej to ciężko niestety złapać kogoś Podejrzewam że jak trochę cieplej się zrobi to aktywność wzrośnie w temacie i więcej chętnych będzie. Parę razy coś udało się zgadać z chłopakami . Ja w razie czego jestem chętny jak będzie jakiś odzew.
-
Odpisałem Ci na priv. Robiłem program, obowiązkowo wydaje mi się. Z kolei chłop który mi je sprzedawał (firma POWER TDI koło Warszawy bodajże) twierdział że czasem nie ma potrzeby edycji softa, natomiast w moim przypadku musiało to być, a mianowicie dokładniej to przestawiali mi czasy wtrysków? opóźnienie czy coś takiego? + cheep. Auto jeździło i miało moc wszystko ok, ale podczas dotknięcia gazu i odpuszczania go było wrażenie że auto jechało jeszcze przez 2 sek i wtedy odpuszczało, w sensie szarpało autkiem podczas odpuszczania gazu, co było odczuwalne i był dyskomfort. Czy są trwalsze? Ciężko powiedzieć, wszystko podobnie jak ori z BRD natomiast są lepsze bo mimo że od 140 to podają o ciut więcej paliwa przez co przy "tjunigach" trochę większych jesteś w stanie wydusić więcej KM.
-
Siemka Pany i Panewki. Kto wybiera sie na zlocik, zakonczenie sezonu 2021r. na narodowym w Gdańsku? Plan jest taki zeby styknac sie chwile przed i wjechac wszyscy jako razem B7 CREW, oczywiscie B6 tez mile widziane jal ktos chętny. Fajnie moze to wygladac jak wjada same 4pierscienie a wiadomo na miejscu zawsze mozna pogadac, wymienic sie doswiadczeniami itp itd Zapraszam kto chetny niech daaje znaka, mamy konfe razem. Lacznie sa juz 3 AUDI B7 ktore potwierdzaja swoja obecnosc na zlocie. LINK DO WYDARZENIA: https://facebook.com/events/s/street-meeting-polska-zakoncze/796816394363717/ Znam troche ludzi z orgo i wiem jaki poziom zlotow jest organizowany, takze moze byc znow ciekawie. Zapraszam, dajcieeee znac!!?
-
Siemka Pany i Panewki. Kto wybiera sie na zlocik, zakonczenie sezonu 2021r. na narodowym w Gdańsku? Plan jest taki zeby styknac sie chwile przed i wjechac wszyscy jako razem B7 CREW, oczywiscie B6 tez mile widziane jal ktos chętny. Fajnie moze to wygladac jak wjada same 4pierscienie a wiadomo na miejscu zawsze mozna pogadac, wymienic sie doswiadczeniami itp itd Zapraszam kto chetny niech daaje znaka, mamy konfe razem. Lacznie sa juz 3 AUDI B7 ktore potwierdzaja swoja obecnosc na zlocie. LINK DO WYDARZENIA: https://facebook.com/events/s/street-meeting-polska-zakoncze/796816394363717/ Znam troche ludzi z orgo i wiem jaki poziom zlotow jest organizowany, takze moze byc znow ciekawie. Zapraszam, dajcieeee znac!!?
-
Wymiana linki w mechanizmie podnoszenia przedniej szyby w A4 B6
Dandusiek odpowiedział(a) na yarek7504 temat w Audi A4 B6/B7
Wyczerpales temat, wszystko jest juz jasne. Dziekuje za solidna odpowiedz, w takim razie trzeba dzialac i szukac ori uzywki mechanizmu, co zrobisz jak nic nie zrobisz ? nastepna zabawa na weekend, no ale przy takiej pogodzie to juz mozna cos pogrzebac sensownego ? P. S masz moze zapisany filmik na ktorym najlepiej bazowac podczas rozbierania wszystkiego, widzialem ze sa pare takich i nie wiem na ktorym najbardziej sie wzorowac, moze masz juz jakis sprawdzony ? -
Wymiana linki w mechanizmie podnoszenia przedniej szyby w A4 B6
Dandusiek odpowiedział(a) na yarek7504 temat w Audi A4 B6/B7
Warto mimo wszystko caly mechanizm zwalac aby wymienic tylko jedna glupia linke ktora zawinila po zimie, tak na prawde? ? Zastanawialem sie czy nie lepiej oddac ta linke do zakladu gdzie robia linki wszelkiego rodzaju zeby mi dobrali to samo, o ile jest to wgl wykonalne? Sam nie wiem, bo przy mechanizmie to zabawy na 3h czytalem jest, w przyladku linki i tego kolka calego mysle ze to kwestia paru min ?