Skocz do zawartości

ZwierzuJerzu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ZwierzuJerzu

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ZwierzuJerzu

0

Reputacja

  1. Odświeżam. Zmierzyłem się z tym problemem, mam aktywny system dwukanałowy (poprawcie mnie, jeśli źle nazywam rzeczy, jestem amatorem:P) czyli w bagażniku wzmacniacz i subwoofer (nie jest to Bose) zatem tył jest wzmacniany ze wspomnianego wzmacniacza. Po podłączeniu stacji Android tył i subwoofer nie grały w ogóle. Jedyne co trzeba było zrobić to wyciąć kanały tylnych głośników z kostki samochodu i podpiąć je bezpośrednio do kanałów RR i RL w nowym radiu oraz podłączyć wybudzanie wzmacniacza (AMP CONT) pod biały przewód z głównej kostki. Masę (RR- i RL-, u mnie była już fabrycznie zmostkowana w jeden przewód) tych kanałów pozostawiamy tam gdzie jest, przepinamy tylko kanały (RR+ i RL+). Tył gra pięknie, normalnie działają funkcje takie jak fader, subwoofer też śmiga. W moim Audi jest kostka typu quadlock, ale wydaje mi się, że nie ma to znaczenia, po prostu trzeba przepiąć odpowiednie przewody tak jak opisałem to wyżej. Wszystko działa bez żadnych dodatkowych adapterów, robota na max godzinkę, jeśli chcemy wszystko ładnie polutować i poizolować. Mam nadzieję, że komuś to pomoże.
  2. Panowie, zakupiłem zestaw jak na zdjęciu, podpowiedzcie proszę, jak to montować. Tzn. z grubsza wiem, zastanawia mnie tylko ten wąż czarny. Może ma ktoś to już założone i chciałby się podzielić jakimiś fotkami dokładnymi jak to wygląda już wmontowane? :-)
  3. Nie ma, w tiptronicu masz sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter). Co do drgań, warto sprawdzić przeguby wewnętrzne, często one są przyczyną tego typu tajemniczych drgań.
  4. Ja delikatnie posmarowałem te "wnęki" smarem teflonowym. Od miesiąca jest całkowita, piękna cisza:). Nie wiem jeszcze jak długo takie rozwiązanie będzie działać, ale działa idealnie, a przesmarowanie zajmuje około 32 sekundy:).
  5. Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, zaufałem serwisowi, że nie włoży najtańszego shitu.
  6. Witam ponownie, jestem po grubszym serwisie (starter pack), może komuś się przyda informacja odnośnie kosztów takiego zabiegu: Uszczelka pokrywy zaworów Uszczelka pokrywy rozrządu Płyn chłodniczy Uszczelniacz wałka rozrządu Rozrząd + pompa wody Oring VW (nie mam pojęcia co to za element, na rachunku jest z ceną 20,70zł ) Napinacz zmiennych faz rozrządu + łańcuch Popychacz pompy paliwa koszt całej operacji to 2,7k wraz z robocizną, która w tym przypadku została wyceniona na około 1k. Noszę się też z zamiarem regeneracji/renowacji siedzeń (skóra). Robił ktoś z forumowiczów coś takiego? Jakiego rzędu jest to koszt?
  7. Nie przejmuję się tym jakoś nadmiernie, szczególnie, że kompletnie nic złego się nie dzieje:-) Dzięki za sugestię, te wałki też jakoś sprawdzę ? I dzięki za rozwianie wątpliwości co do dwumasy.
  8. Dzięki, w przyszłym tygodniu podjadę do mechanika i poproszę o sprawdzenie poduszek i przegubów. Co do opony też mam taką teorię, jednak bardziej skłaniał bym się ku tym przegubom. A orientujesz się może, czy przy Tiptronicu też jest dwumasa? Jaki jest koszt wymiany +/-?
  9. Podzielę się doświadczeniami po 20 dniach użytkowania i miałbym parę pytań do osób posiadających podobny zestaw - Quattro - 2.0tfsi BWE - Tiptronic. Samochód spisuje się póki co bardzo dobrze, jestem mega zadowolony z zakupu:). Na blacie nic się nie świeci, wszystkie funkcje działają prawidłowo, w zasadzie nie znalazłem jeszcze rzeczy, która byłaby uszkodzona/nie działała. Największą wadą do tej pory był urwany zawias podłokietnika:) Nie mam jednak porównania i dwie rzeczy mnie ciekawią, może trochę niepokoją. Otóż pierwsza, to przenoszenie drgań z silnika na budę. Na P, lub D i postoju dają się wyczuć w aucie i na kierownicy lekkie drgania silnika, nie jest to jakoś strasznie mocne, ale daje się wyczuć. Jeśli miałbym to do czegoś porównać, to porównałbym do pracy silników Diesla. Nie występuje żadne falowanie obrotów i tym podobne historie. Silnik pracuje równo, ładnie przyspiesza, automat elegancko zmienia biegi. Silnik zalany jest olejem SHELL HELIX ULTRA A5 AF 5W30, na którym jest najechane w tej chwili 5000km. Przejechałem około 1000km i nie zauważyłem żadnych ubytków oleju. Czy powinienem szukać przyczyny tych drgań, czy "ten typ tak ma"? Bo i takie opinie znalazłem internecie:) Druga sprawa, to też delikatne wibracje, ale w zakresie prędkości 110+. I znów, nie jest to jakieś bardzo niepokojące, jednak takie wibracje występują, wyważyłem koła, jedna felga okazała się lekko krzywa więc ją wyprostowałem, wydaje mi się, że nieco to zniwelowało te wibracje, jednak nie ustąpiły w 100%:). Po prostowaniu widziałem, że koleś miał problem z wyważeniem tego koła, musiał spuścić powietrze, przesunąć oponę na feldze i rozpocząć wyważanie jeszcze raz. Piszę o tym, bo może to mieć znaczenie, nie bardzo się znam na tym rzemiośle:). Jest też szansa, że zwyczajnie jestem jeszcze mocno wyczulony na obserwację zachowania tego samochodu, i szukam dziury w całym:). Jak by nie patrzeć, jest on nadal dla mnie trochę obcy:). Wszelkie uwagi do moich obserwacji od doświadczonych użytkowników będą mile widziane:) Aha i czy w tym silniku jest w ogóle koło dwumasowe?
  10. Na wrzucanie N podczas jazdy bym raczej nawet nie wpadł, ale dzięki, dobrze wiedzieć:) Co do zaciągania ręcznego - będę musiał wyrobić sobie nawyk, cenna uwaga:)
  11. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z automatami, ale wydaje mi się, że wszystko jest ok, biegi zmienia płynnie, nie łapie nigdy "czkawki" itp, generalnie przyjemność z jazdy jest i to duża. Właśnie, jak to jest z wymianą oleju w tych skrzyniach, wymieniać czy nie wymieniać? W jaki sposób mogę sprawdzić te rzeczy? Rozrząd wymienię i tak na pewno przed zimą:) Raczej tak, nie widzę potrzeby podnoszenia, ale wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia więc nie mówię, że "nigdy":P Dzięki, na pewno sprawdzę:)
  12. W zasadzie jeszcze się nie zastanawiałem, czy w ogóle coś jest mi tutaj jeszcze potrzebne:) Generalnie auto naprawdę bardzo zadbane, pracuje równo, mocy mu nie brakuje, zobaczymy z czasem:) Na chwilę obecną pewny jest ten Android i jakaś polerka profesjonalna z zabezpieczeniem lakieru (jeśli ktoś ma kogoś do polecenia w Lublinie prośba o info).
  13. Witam, przedstawiam mój nowy, wymarzony nabytek: Wyposażenie (z grubsza): 4 x el. szyby el. lusterka tempomat el. szyberdach 2 strefowa klimatyzacja łopatki zmiany biegów światła xenonowe itd. w zasadzie jeszcze do końca wszystkiego nie odkryłem:) W najbliższym czasie na pewno wjedzie jakiś Android:) Prośba o uwagi do użytkowania, jak dbać, co lać (paliwo to już wiem, że 98):) To mój pierwszy automat, więc uwagi do tego faktu też bardzo mile widziane:)
  14. Witam wszystkich, wpadłem tu z konkretnym pytaniem, który opiszę w odpowiednim dziale, ale wszystko wskazuje na to, że zostanę tu dłużej:-). Aktualnie nie posiadam Audi, póki co jeżdżę Hondą Accord 1.8es V-TEC (silnik F18B2) w sedanie z 1999 roku (PB+LPG).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...