-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mu0dy
Informacje
-
Imię
Matt
-
Miasto
Uć
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia mu0dy
1
Reputacja
-
[B5 1z] prawdopodobnie najlepiej wyposażony przedlift A4 B5 w pl
mu0dy odpowiedział(a) na przemciotorun temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Oddaj do niklowania albo do białego ocynku. Albo wypolerować i zabezpieczyć klarem proszkowo -
Częściej mam okazję bywać na grupie fb, ale od zawsze będę twierdził, że to prawdziwy sztos i nie ma drugiego takiego samochodu. Jakość i jej forma faktycznie pokazują styl OEM.
-
Podoba mi się takie działanie i szanuję za utrzymanie samochodu w oryginale, a nie robienie na siłę polifta. Przydałoby się trochę zdjęć, bo ostatni post jest z maja 2020 :D
-
Ja bym szukał sprawnego silnika najlepiej z kompletnym autem z Anglii. A dlaczego ? Poniżej wyjaśnienia: 1. Silnik angielski nie będzie miał naklepane tylu kilometrów co niemiecki odpowiednik (mniejsza powierzchnia kraju i zbyt mała odległość między miastami) 2. Patrząc na pkt 1, wymiana oleju w Anglii ma mniejszy interwał niż przyjaciele zza Odry i nie wiedzą co to longlife, więc będzie małe ryzyko, że silnik będzie mocno zatkany mazutem. 3. Kompletny jeżdżący samochód daje pewność i możliwość zdiagnozowania go podczas krótkiej przejażdżki (zrobienie logów, odczyt parametrów silnika etc.) niż goły motor bez osprzętu kupiony na palecie. 4. Kompletnego anglika z AWX/AVF da się w 4 tysiącach kupić z fajnym wyposażeniem, czasem trafiają się egzemplarze z Quattro, co możesz wykorzystać w swoim samochodzie. Wszystko bazuje na moim doświadczeniu, trochę silników się u mnie przewinęło.