Skocz do zawartości

mu0dy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mu0dy

Informacje

  • Imię
    Matt
  • Miasto

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mu0dy

1

Reputacja

  1. Oddaj do niklowania albo do białego ocynku. Albo wypolerować i zabezpieczyć klarem proszkowo
  2. Częściej mam okazję bywać na grupie fb, ale od zawsze będę twierdził, że to prawdziwy sztos i nie ma drugiego takiego samochodu. Jakość i jej forma faktycznie pokazują styl OEM.
  3. Podoba mi się takie działanie i szanuję za utrzymanie samochodu w oryginale, a nie robienie na siłę polifta. Przydałoby się trochę zdjęć, bo ostatni post jest z maja 2020 :D
  4. Ja bym szukał sprawnego silnika najlepiej z kompletnym autem z Anglii. A dlaczego ? Poniżej wyjaśnienia: 1. Silnik angielski nie będzie miał naklepane tylu kilometrów co niemiecki odpowiednik (mniejsza powierzchnia kraju i zbyt mała odległość między miastami) 2. Patrząc na pkt 1, wymiana oleju w Anglii ma mniejszy interwał niż przyjaciele zza Odry i nie wiedzą co to longlife, więc będzie małe ryzyko, że silnik będzie mocno zatkany mazutem. 3. Kompletny jeżdżący samochód daje pewność i możliwość zdiagnozowania go podczas krótkiej przejażdżki (zrobienie logów, odczyt parametrów silnika etc.) niż goły motor bez osprzętu kupiony na palecie. 4. Kompletnego anglika z AWX/AVF da się w 4 tysiącach kupić z fajnym wyposażeniem, czasem trafiają się egzemplarze z Quattro, co możesz wykorzystać w swoim samochodzie. Wszystko bazuje na moim doświadczeniu, trochę silników się u mnie przewinęło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...