
Arket
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Arket

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Dąbrowa Górnicza
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pany lał ktoś do 2.0tfsi 5w50?
-
Pany może głupie pytanie ale w s-tronicu pomiędzy D a N można normalnie przerzucać bez wciskania przycisku na mieszku? czy ja mam coś zrypane?
-
a6c5asn na pw podeśle tobie nr tele do niego, sam u niego robie auto i powiem tyle że do nikogo innego auta nie oddam na prawdę magik w swojej dziedzinie
-
Jeśli chodzi o punktu nr.1 to przy delikatnym traktowaniu gazu to norma, co do jakiś przycinek i szarpań to ja bym obstawiał mechatronike ale przez neta to sobie można gdybać, jeśli chodzi o spalanie to można tym autem mieć 11L w mieście albo 18 na trasie zależy jakiego masz buta. Zastanawiam się nad tym co piszesz że wyprzedzanie, szybsze ruszanie itp wymaga trybu sport czyli wysokich obrotów może poza kłopotami ze skrzynią masz padnięte turbo? bo u mnie było to samo auto niby 211km a jechało jakby miało ze 180 i mega laga po wytarganiu turbiny okazało się że ślimak od gorącej strony był popękany(co w sumie jest częste w tych turbinach) i dla tego nie dmuchało
-
Jakby się ktoś zastanawiał czy ładować bileda to wrzucam parę zdjęć, do tego czarny środeczek lamp Lampy zmodzone przez KoJ@K odwaliłeś mega robote
-
I jak tam już wiesz co tak klekotało? Ja miałem identiko klekot i okazało się że rozrząd był do roboty. Ogólnie te silniki podobno lubią klekotać jak diesle gorzej jak do tego dochodzi metaliczny dźwięk to wtedy rozrząd ewentualnie jak mi mówił mechanik wałki balansu lub panewy
-
-
Na PW napisze o co kaman
-
Szkoda trochę chłopa bo filmiki robi za***iste ale jego firma chyba nie czuje dystansu i wyebali go z roboty
-
Do regeneracji albo nowe, okaże się przy wyjęciu bo żeliwo w tych turbinach lubi pękać i wtedy zostaje tylko wsadzenie nowej za około 4k
-
Moje auto nie raz stało po 2-3tygodnie i był totalny hardcore szczególnie w zimę(wrzucę foty) gdzie w grę wchodziła sól i wilgoć, ruda robiła swoją robotę a docieranie tarcz zajmowało ze 100-200km ale zawsze się dotarły i później normalnie hamowały. Nie masz się czym przejmować po prostu na początku po dłuższym przestoju staraj się hamować delikatnie i tyle.
-
A więc tak według nalepki w aucie pozycja 1- 1105kg (chyba przód) pozycja 2- 1220kg (chyba tył) a zestaw co otrzymałem od eibacha wygląda następująco nacisk na oś przednią 1135kg a tył 1255kg. Niech mi ktoś napisze czy to dla tego taka krowa się zrobiła z tyłu czy co bo ja jestem totalnym laikiem i dopiero się edukuje w tych tematach ;)
-
Brałem komplet(amory i sprężyny) ze strony eibacha niby zestaw dedykowany pod moją wersje, dzwoniłem do nich dzisiaj podobno te amory tak mają, jeździć obserwować a jak z czasem nie poleci w dół to reklamacja.
-
Panowie i być może Panie ? mam problem ponieważ wrzuciłem Eibacha Pro-Kit( sprężyny i amory Bilstein dedykowane dokładnie do mojego napędu) i jest totalna porażka przód 2cm w dół a tył 1cm W GÓRĘ! ?? spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ja rozumiem że mogą być jakieś różnice w obniżeniu auta ale nie że mi zawieszenie które ma obniżyć auto je podwyższa! Dodam że wcześniej miałem serie 1BA