Skocz do zawartości

sieradzky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sieradzky

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Sandomierz

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

313 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sieradzky

2

Reputacja

  1. Może 012311113B / 012301457C / 012301115?
  2. Tu nie brakuje żadnego zbiorniczka, tylko pompek pod spryskiwacze A te wycięcia wyżej są na przewody jakby co. Tutaj masz jak to powinno tak mniej więcej wyglądać:
  3. Osobiście nie zmieniałem, ale kolega zmieniał w audi z tego samego rocznika co moja i pasowała mu sama dokładka o ile dobrze pamiętam, choć nie wiem jakim cudem, bo teraz sam sprawdziłem i avant ma 8E9807521A a sedan 8E5807521A. Sorki za zamieszanie i dzięki za czujność greg2505
  4. sieradzky

    Podłokietnik

    Nie musisz długo szukać Na forum, kolega R7 JAREK sprzedaje czarny soul w dobrym stanie
  5. 8E9885739 - strona lewa 8E9885740 - strona prawa Kupisz w ASO albo z jakiegoś demontażu, bo na allegro pustki ?
  6. Mocowanie odboju 3 śruby N90683201 Ta pojedyńcza 1 śruba 8E0807199B Dostaniesz w ASO lub w hurtowniach/sklepach typu InterCars, ewentualnie z demontażu pojazdów
  7. Sprawdź pierw jak są one przymocowane. Jak na stałe to chyba raczej cały zderzak musisz zmieniać.
  8. Zderzak tylny jest inny w sedanie niż w avancie, ale dokładka zderzaka w jednym, jak i w drugim jest taka sama, więc możesz po prostu kupić sobie samą dokładkę na dwa wydechy przykładowo od sedana i gotowe
  9. sieradzky

    zderzak s-line

    Jeśli masz trochę zdolności manualnych, to jak najbardziej warto kupować i zakładać. Cena dokładki okolice 300-350 złotych, a chcąc zmieniać bez docinania dokładki, czyli na kompletny oryginalny zderzak od s-line, to trzeba oscylować w okolice 1000-1200 złotych (jak nie więcej), więc pozostałe kilkaset złotych możemy przeznaczyć na inne modyfikacje. W wyglądzie to nieporównanie do zwykłej dokładki. Zdjęcie kolegi ww-piasek. Sam oceń i odpowiedź sobie na pytanie
  10. Na allegro nie ma samego tego pierścienia plastikowego i w ASO też pewnie nie będą go mieli, bo nawet w etce go nie mogłem znaleźć, ale jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Najprostszym rozwiązaniem w takim przypadku według mnie byłoby kupienie jakiegoś zamiennika całej gałki z tym pierścieniem i założenie tego, co Ci brakuje do Twojego aktualnego lewarka zmiany biegów.
  11. Czy to sedan, czy to avant, to tak naprawdę jest to ta sama widoczność w nocy przy przyciemnionych szybach na tyle, czyli - kiepska U mnie w sedanie tył jest folia 85% i nie raz miałem obawy czy nie usłyszę z tyłu walnięcia w coś, więc poza miastem, gdzie nie ma latarni, a chcesz na przykład nawrócić, to może być ciężko. Ale w lato samochód się zdecydowanie mniej nagrzewa i w wyglądzie przyciemnienie tylnych szyb robi konkretną robotę
  12. Sprawdź, czy problem występuje na przykład podczas zjazdu z ronda albo ogolnie podczas ciasnych zakrętów itp. Tutaj masz link do tematu, który może Ci się okazać pomocny w tej kwesti.
  13. P&P, wkładasz żeby wskoczyło na swoje miejsce w zderzaku i gotowe
  14. Tutaj masz jak wygląda łącznik stabilizatora: Ceny łączników uzależnione są od tego, z jakiej firmy je weźmiesz. Na allegro z Lemfordera jeden łącznik masz w cenie około 60 złotych plus koszt wysyłki. W InterCarsie dla przykładu musisz za taki sam zapłacić okolice 100 złotych za sztukę. Wszystko zależy od tego jaką firme wybierzesz i gdzie kupisz. Pół roku temu kupowałem z Delphi w IC za 80 złotych jedna sztuka i jest wszystko na dzień dzisiejszy w porządku, więc mogę śmiało polecić ? Przed regenerowaniem gwintu sprawdź czy poduszka amortyzatora nie ma luzu lub czy nie jest zużyta. U mnie po zmiane zawieszenia na gwintowane dwa razy się pojawił luz, więc możliwe, że i w Twoim przypadku mocniejsze dokręcenie śrubki rozwiąże problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...