Skocz do zawartości

Dreweczko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dreweczko

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Osie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dreweczko

0

Reputacja

  1. Delikatnie papierem ściernym możesz wyszlifować rowki w wariatorze. Musisz wyjąć wałek!!!! U mnie skończyło się na regeneracji wariatora. 400pln
  2. Po długotrwałej walce zdemontowałem wałek rozrządu, wyjąłem cylinderek i wyciągnąłem go w nastawnik. Wytarte rowki nie pozwalały wyjść jemu z wariatora. Nie był dobrze wciśnięty w nastawnik i odstawał od głowicy. Nie zmontujesz tego dobrze na głowicy.
  3. Dwa razy ściągnąłem tą obudowę i za każdym razem żyga mi olejem, jakby obudowa nie polegała do głowicy!!! Co robię nie tak???
  4. Pomocy!!! Dwa razy montowałem ten czujnik na głowicy i żyga mi olejem. Kołek w korpusie zauważyłem. Czy trzeba zdjąć trzpień wystający z głowicy???
  5. Witam. Mam problem z uszczelnianiem tego zaworu. Dwa razy go montowałem i żyga olejem!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...