Skocz do zawartości

athlon2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O athlon2000

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zawieszenie 1ba. Kupiłem nowe amortyzatory przód pod te zawieszenie wg vin i przód mi się podniósł o 1cm. W tej chwili mam 68cm do nadkola. Sprężyny są stare oryginalne. Myślałem, że tył się podniesie po wymianie amortyzatorów. Może troszkę się podniósł i w tej chwili mam 65,5cm do nadkola. Sprężyny były wymieniane 2 lata temu wg vin. Jak najlepiej to wyrównać? Myślałem aby podnieść troszkę tył podkładami.
  2. Cześć, które zaczepy trzeba podciąć?
  3. Dwie opony zimowe z 2019 roku made in russia. Z tyłu wyglądają normalnie, z przodu wyglądają tak jak na zdjęciach. Z obydwu stron. Co o tym sądzicie?
  4. athlon2000

    masa silnika

    Mam pytanie: gdzie jest punkt styku silnika z masą karoserii oraz aku? Ładowanie na akumulatorze między klemami mam 14v a między plusem aku a masa silnika np na śrubie pokazuje 14,15v Spadek napięcia między klemą minusową a śrubą silnika wynosi 0,15v
  5. 001: http://vaglogi.pl/log-001_rfbyRn.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_x6EPNO.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_0239V7.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Czr1x.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_9TjFJ.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_3a95T8.html 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_fJMEC7.html 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_jac3m.html Wydaje mi się, że turbo przeładowuje przy ok 1800 obrotów do 2100 W tym czasie słychać jakby szuranie z okolic silnika, czasami się dławi silnik, nie wywala check engine. Stało się to po czyszczeniu n75 który był bardzo zapchany, wymieniłem na nowy i dalej to samo. Zastanawiam się czy to nie aby zła regulacja sztangi gruszki (dostaje za dużo powietrza?) Jak filterek w n75 był zabrudzony to nie było tego zjawiska.
  6. Dzień dobry Od jakiegoś czasu mam problem z tzw "szuraniem" podczas delikatnego przyspieszania. Objaw ten występuje tylko na 2 biegu między 1800-2500 obrotów. Objawia się to takim metalicznym zgrzyt zgrzyt, czasami występuje zadławienie silnika i potem jedzie normalnie. Pojawia się to ostatnio coraz to częściej. Tylko na ciepłym silniku. Wydaje mi się, że pojawiło się to po wymianie zaworu n75. Założyłem stary zawór i to samo. Błędów nie ma w silniku.
  7. Czy rączka uchwyt z 4 przyciskami z B6 będzie pasowała do B7? Powinienem mieć 8E1 867 171 B a gościu ma 8Z0 959 851 F 5PR
  8. Czy rączka uchwyt z 4 przyciskami z B6 będzie pasowała do B7? Powinienem mieć 8E1 867 171 B a gościu ma 8Z0 959 851 F 5PR
  9. Potrzebuje kogoś kto ma a4 b7 2.0 BPW. Chodzi o to, że miałem 2 miesiące temu wymieniany wałek na Kolbenschmidt do tego nowe szklanki. Wydaje mi się, że było ok ale teraz słychać ponownie dudnienie z puszki filtra powietrza. jak założę filter to jest praktycznie cicho ale dalej buczy. Jak ściągnę całkiem to słychać dudnienie. Chodzi o spotkanie by porównać silnik czy mam się czymś martwić czy nie.
  10. Potrzebuje kogoś kto ma a4 b7 2.0 BPW. Chodzi o to, że miałem 2 miesiące temu wymieniany wałek na Kolbenschmidt do tego nowe szklanki. Wydaje mi się, że było ok ale teraz słychać ponownie dudnienie z puszki filtra powietrza. jak założę filter to jest praktycznie cicho ale dalej buczy. Jak ściągnę całkiem to słychać dudnienie. Chodzi o spotkanie by porównać silnik czy mam się czymś martwić czy nie.
  11. Żeby ściągnąć lampę muszę ściągnąć zderzak nie ma innej opcji w A4 b7. Oring jest jasnozielony a to co jest na zdjęciu to jest żółty plastik który jest na każdym przewodzie. Wydaje mi się że oring jest źle dobrany chyba byl za cienki. Kupiłem oryginalny w aso ma być 13.7x2.5mm. W przyszlym tygodniu założę i dam znać
  12. Czy zrobię zdjęcie bez demontażu ponownego zderzaka?
  13. Tylko u mnie ewidentnie wyleciało z tego łączenia.
  14. Znowu mam problem dałem nowy oring i znowu wszystko o wyleciało. Znowu z chlodnicy naprzeciw kierowcy. Czy takie coś co wysyłam na zdjęciu może sprawiać ze uciekł gaz?
  15. Znalazłem winowajce okazało się, że oring przy chłodnicy się podwinął i cały gaz wyleciał. Ciekawe, że było 50g czynnika i klima jeszcze dawała radę tj 4 stopni na wyjściu ale w chłodny dzień tj rano
×
×
  • Dodaj nową pozycję...