Skocz do zawartości

YATES

Pasjonat
  • Postów

    1170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O YATES

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ale dostęp jest od góry po podniesieniu maski czy auto na podnośnik i od dołu ?
  2. A gdzie można zlokalizować tę pompę ?
  3. Witam was serdecznie po latach nieobecności. Chciałbym was zapytać o samochód A4 b6 silnik 1,6 102 KM , świeci się check na liczniku , po podpięciu komputera pokazuje błąd P0411 "obieg powietrza wtórnego - przepływ". Po skasowaniu błędu po kilku dniach jazdy powraca. Objawy są takie , że od kilku tygodni czasami przy niskich obrotach silnik na ułamek sekundy przerwie. Dziś natomiast auto nie chciało mi zapalić , zapaliło dopiero za 7 razem po długim kręceniu. Wymieniłem już ostatnio świece, przewody wysokiego napięcia i cewkę, filtr paliwa prawie nowy. Może ktoś z was mi podpowie gdzie szukać przyczyny i ewentualnie gdzie ta podejrzana część się w samochodzie znajduje np. pompa powietrza wtórnego lub elektrozawór obejścia powietrza ?
  4. Mam pytanie . Czy jest możliwość zeszlifowania marmurowych schodów tak aby z jednej strony zeszlifować go około 2mm ? Mam schody zewnętrzne z wyciętych prostokątnych płytek marmurowych o grubości 2cm ale jest to żle zrobione , nie ma spadu i woda na schodach stoi. Czy da się w miarę szybko zeszlifować takie schody tak aby zeszlifować z jednej strony około 2mm , a jeśli tak to czym najlepiej to zrobić ?
  5. Może ktoś z was wie co to za przedmiot i do czego służby ? Czy to jest jakiś siłownik hydrauliczny ? [/url
  6. Znalazłem taki przedmiot w garażu , może ktoś wie co to jest i do czego służy ? Z obydwu stron można obracać skrajnymi elementami , a środek pozostaje nieruchomy.
  7. Witaj Marcin. Proszę o wycenę czterech rzeczy do VW Golf III 1,6 75KM rocznik 1995: 1. Olej Motul w bańce 5 litrów coś z 10W40 2. Filtr oleju 3. Spinki listwy bocznej drzwi przednich i tylnych ( spinka wysoka i niska po 2 sztuki każdej) coś takiego jak na zdjęciu poniżej 4. Może masz w ofercie siłowniki klapy bagażnika Golf III hatchback wersja 5 drzwiowa rocznik 1995 Pozdrawiam
  8. Może ktoś z was wie co to za przedmioty i do czego służą ? Dodam, że w tym urządzeniu na górze ta ośka od strony kostki prądowej jest łożyskowana z resztą urządzenia tzn. można nią luźno obracać. Te dwa na dole już wiem to są wyłączniki krańcowe ale nie wiem co to za urządzenia na górze zdjęcia.
  9. Mam dziś pytanie o przedmiot ze zdjęć poniżej. Po podłączeniu do zasilania to kółeczko wystające zaczyna drgać, w środku jest coś w rodzaju elektromagnesu. Do czego to może służyć ?
  10. Mój bojler jest cały rok ogrzewany tylko elektrycznie grzałką 4,5KW i to jest najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie. Zastanawiam sie tylko nad jego budową w środku , czemu ciepła woda jest tylko od środka w górę , a poniżej tego poziomu jest zimna. Czy jest sens robić izolację z dołu tam gdzie jest zawsze zimna woda , czy nie zrobić izolacji tylko w tej części bojlera gdzie jest gorąca woda ?
  11. Mam jeszcze takie trzy pytania. Mam stary bojler 300 litrowy i nie ma on żadnej izolacji. Woda w nim jest ogrzewana tylko elektrycznie grzałką 4,5 KW w taryfie nocnej. Na dobę daje to koszt około 1,10zł. Bojler nie jest podłączony do instalacji pieca centralnego. Bojler jest podwieszony poziomo pod sufitem w technicznej łazience ( drugiej w domu). Wygląd izolacji nie ma znaczenia bo panele sufitowe będą zamontowane poniżej bojlera i go nie będzie widać. Mam trzy pytania:1. Jak w środku jest zbudowany taki bojler biorąc pod uwagę, że gdy jest w nim ciepła woda to bojler od połowy do góry jest ciepły , a od połowy do dołu jest całkiem zimny. Czy jest w nim jakaś przegroda , że grzałka grzeje górną połowę wody ?2. Oczywiście ze względu na straty ciepła bojler chciałbym czymś zaizolować ale od strony sufitu mam zbyt mało miejsca więc na pewno 15cm wełny mineralnej się tam nie zmieści. Czy dobrym pomysłem jest izolacja matą termoizolacyjną Alufox 5mm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,034 W/mK? Ta mata ma tylko 5mm więc mogę nawet dać jej 2-3 warstwy . 3. Ze względu na to, że bojler wisi na trzech drucianych wieszakach umocowanych w suficie trochę skomplikowane było by zaizolować bojler jednym kawałkiem izolacji. Skoro ciepłą woda jest tylko od połowy bojlera w górę to czy izolację założyć tylko na górną część bojlera ?
  12. Już dawno bym go wywalił na złom i kupił nowy ale jest on w takim nietypowym miejscu w domu i demontaż i montaż nowego wiąże się z dość dużą ilością bardzo kosztownych przeróbek . Niedawno , kilka miesięcy temu była w nim wymieniona grzałka bo stara się spaliła i jak spuszczałem wodę to wcale nie była jakaś zasyfiona. Na dzień dzisiejszy skoro bojler jest jeszcze szczelny wolę go dobrze zaizolować , a wtedy na pewno koszty podgrzewania wody nieco spadną.
  13. Mam stary ocynkowany bojler do ciepłej wody ale grzeję go tylko w nocnej taryfie prądem. I problem jest taki, że jest on niezaizolowany cieplnie. Moje pytanie , czym ocieplić ten bojler aby woda trzymała dłużej temperature ?
  14. A inwestycja w złoto w Amber Gold ?
  15. Rok temu jak rejestrowałem Mazdę z Niemiec to mi w WK niemiecki przegląd techniczny który był jeszcze ważny 1,5 roku uznali tylko, że u nas skracają go o rok czyli miałem w Polsce przegląd ważny na 6 miesięcy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...