
Berserker
Pasjonat-
Postów
123 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Berserker

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Małopolska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zauważyłem, że przy prędkościach powyżej 120km/h zapala się kontrolka świec żarowych i auto przechodzi w tryb awaryjny( brak mocy). Po zgaszeniu i zapaleniu problem na kilkadziesiąt kilometrów znika i znowu od nowa. Czy to może być coś poważnego? Jeszcze nie robiłem komputerem błędów bo dopiero wczoraj zjechałem z trasy.
-
Jak sprawdzić czy auto miało wgrany software z akcji dieselgate?
-
A jakbym się rzucił na cos lepszego niż chińczyka to z tych poniższych które wybrać? 1.Uniroyal RainSport 5 2. Falken Ziex ZE320 3.Kleber Dynaxer HP5 4.Barum Bravuris 5HM
-
Co byście polecili w rozmiarze 225/50 R17 do jazdy wokół komina sporadycznie( 2/3 razy w roku) dłuższe trasy typu autostrada. Teraz mam jakieś 8 letnie Sailun Atrezzo ZSR bieżnik poniżej 4mm - może każde będą lepsze od nich? Warto zakładać do takiej jazdy Uniroyal Rainsport 5 - ponoć bardzo się ścierają jest nawet test na youtubie, że 1mm zszedł po 6000 km ?
-
To stan EGR wpływa na zapełnianie się filtra DPF lub na częstotliwość wypalania??
-
Dziś już pokazało tylko 1 błąd układ recyrkulacji spalin EGR. Kilka pytań: 1. Te pozostałe błędy z wczoraj świadczą o tym że są inne usterki i dlaczego dziś ich już nie było? 2.Auto mam odstawić do naprawy za tydzień - czy do tego czasu można nim jeździć czy nie za bardzo? 3.Jeśli silnik spala olej to ma to wpływ na funkcjonowanie EGR czy nie?
-
Dziś podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka check engine. Podjechałem do warsztatu gdzie sprawdzili komputerem i wyskoczyło sporo błędów. Wykasowali je i jak się zaświeci ponownie znowu mam podjechać. Zaświeciła się już z powrotem po 20 km jak wracałem do domu.. Jakiegoś żadnego nietypowego zachowania samochodu podczas jazdy nie zauważyłem. Czy można tak jeździć sobie autem - po weekendzie podjadę znowu do mechanika ale nie wiem czy tam lanie wody jakieś nie będzie - czy to może być cos poważnego?
-
U mnie po czyszczeniu DPF i przejechaniu ok.15 tyś. km w aplikacji VagDpf wartość Oil Ash wskoczył z 0.00 na 0.01. Czy takie wskazania mieszczą się w normie czy w ogóle nic nie znaczą bo z automatu samo będzie przeskakiwało na wartość o 0.1 większą przy przejechaniu każdych 15 tyś. choćby silnik brał olej nawet w znacznej ilości?
-
Sytuacja dotyczy lusterka od strony pasażera oczywiście są podgrzewane. Kupiłem taśmę dwustronną - jak mam to podkleić? -normalnie chwycić taflę lustra i ostrożnie siłowo odkleić? Potem poprzyklejać lustro na kilka pasków tej 12 mm taśmy czy całą powierzchnię zakleić? Muszę coś tam czyścić po odklejeniu lusterka czy poprzyklejać taśmę i docisnąć lusterko? Robił to ktoś i podpowie bo szkoda jak za chwilę odleci?
-
A tuż przed wypalaniem na biegu jałowym?
-
Po czyszczeniu dpf różnica ciśnień jaka powinna być? Oczywiście po procedurze wypalania na biegu jałowym ?
-
Czyli jeśli silnik/turbo bierze olej to też będzie pokazywało, że jest OK a w rzeczywistości DPF może być zawalony olejem ?
-
Czy tą zawartość popiołu tam realnie coś mierzy czy tylko po przejechaniu 10 tyś. przeskakuje z automatu na 0.01?
-
U mnie taki był oryginał Varty - tylko nalepki bardziej białe i większe (szkoda, że fotki nie cyknąłem to po kodzie by doszedł dokladnej daty produkcji). 12 lat wytrzymał - w warsztacie mówili, że to rekordzista u nich Wymieniłem też na Vartę 95 AH 850A, ale mechanicy twierdzą, że wytrzyma połowę tego co oryginał.
-
A czy do grupy aut vw/audi dawali w oryginale akumulatory Varta 12V 92ah agm?