
Berserker
Pasjonat-
Postów
119 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Berserker

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Małopolska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
To stan EGR wpływa na zapełnianie się filtra DPF lub na częstotliwość wypalania??
-
Dziś już pokazało tylko 1 błąd układ recyrkulacji spalin EGR. Kilka pytań: 1. Te pozostałe błędy z wczoraj świadczą o tym że są inne usterki i dlaczego dziś ich już nie było? 2.Auto mam odstawić do naprawy za tydzień - czy do tego czasu można nim jeździć czy nie za bardzo? 3.Jeśli silnik spala olej to ma to wpływ na funkcjonowanie EGR czy nie?
-
Berserker obserwuje zawartość Sprawdzanie poziomu oleju na MMI w A4 B8 , Kontrolka silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI , Wkład lusterka zewnętrznego w Audi A4 B8 odkleja się i 2 innych
-
Dziś podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka check engine. Podjechałem do warsztatu gdzie sprawdzili komputerem i wyskoczyło sporo błędów. Wykasowali je i jak się zaświeci ponownie znowu mam podjechać. Zaświeciła się już z powrotem po 20 km jak wracałem do domu.. Jakiegoś żadnego nietypowego zachowania samochodu podczas jazdy nie zauważyłem. Czy można tak jeździć sobie autem - po weekendzie podjadę znowu do mechanika ale nie wiem czy tam lanie wody jakieś nie będzie - czy to może być cos poważnego?
-
U mnie po czyszczeniu DPF i przejechaniu ok.15 tyś. km w aplikacji VagDpf wartość Oil Ash wskoczył z 0.00 na 0.01. Czy takie wskazania mieszczą się w normie czy w ogóle nic nie znaczą bo z automatu samo będzie przeskakiwało na wartość o 0.1 większą przy przejechaniu każdych 15 tyś. choćby silnik brał olej nawet w znacznej ilości?
-
Sytuacja dotyczy lusterka od strony pasażera oczywiście są podgrzewane. Kupiłem taśmę dwustronną - jak mam to podkleić? -normalnie chwycić taflę lustra i ostrożnie siłowo odkleić? Potem poprzyklejać lustro na kilka pasków tej 12 mm taśmy czy całą powierzchnię zakleić? Muszę coś tam czyścić po odklejeniu lusterka czy poprzyklejać taśmę i docisnąć lusterko? Robił to ktoś i podpowie bo szkoda jak za chwilę odleci?
-
A tuż przed wypalaniem na biegu jałowym?
-
Po czyszczeniu dpf różnica ciśnień jaka powinna być? Oczywiście po procedurze wypalania na biegu jałowym ?
-
Czyli jeśli silnik/turbo bierze olej to też będzie pokazywało, że jest OK a w rzeczywistości DPF może być zawalony olejem ?
-
Czy tą zawartość popiołu tam realnie coś mierzy czy tylko po przejechaniu 10 tyś. przeskakuje z automatu na 0.01?
-
U mnie taki był oryginał Varty - tylko nalepki bardziej białe i większe (szkoda, że fotki nie cyknąłem to po kodzie by doszedł dokladnej daty produkcji). 12 lat wytrzymał - w warsztacie mówili, że to rekordzista u nich Wymieniłem też na Vartę 95 AH 850A, ale mechanicy twierdzą, że wytrzyma połowę tego co oryginał.
-
A czy do grupy aut vw/audi dawali w oryginale akumulatory Varta 12V 92ah agm?
-
A to nie jest tak, że jeśli akumulator słaby to kręci silnikiem i nie zapala a nie jak dziś uruchomił silnik i zgasł ?
-
Dziś pierwszy raz samochód mi niby odpalił rano, ale zaczęło trząść budą i zaraz zgasł. Drugi raz też zapaliło, ale zaraz zdechł. Pojawiła się żółta kontrolka akumulatora - podłączyłem więc ładowarkę Bosch C3 i po 4 godzinach ładowania pokazało, że jest niby naładowany. Odpaliłem i tym razem odpalił i już chodził. Jestem właścicielem od 4 lat. 1.Czy to możliwe, że w tak krótkim czasie naładowało do pełna? 2.Czy to możliwe, że akumulator jest od nowości tzn. od 2012r czyli 12 lat? 3.Czy faktycznie ceny tych AGM sięgają 800/900 zł ? 4.Czy można zweryfikować stan akumulatora w warsztacie? 5.Jaki dokładnie akumulator dobrać do tego samochodu? 6.Czy doładowywanie akumulatora coś da teraz czy lepiej kupić nowy i nie męczyć się?
-
Co ile kilometrów wypala się DPF wA4 B8 gdy silnik, turbo, odma i cała reszta podzespołów jest w idealnym lub w nowym samochodzie?
-
Co jeśli w silniku jest nalane oleju ponad maksymalny stan - pokazane czerwoną kreską na zdjęciu? Czy w warsztacie odessą mi ten nadmiar czy nie bardzo da się to zrobić? W aucie jest pomiar przez MMI, ale mam też bagnet serwisowy.