Berserker
Pasjonat-
Postów
116 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Berserker
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Małopolska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
U mnie po czyszczeniu DPF i przejechaniu ok.15 tyś. km w aplikacji VagDpf wartość Oil Ash wskoczył z 0.00 na 0.01. Czy takie wskazania mieszczą się w normie czy w ogóle nic nie znaczą bo z automatu samo będzie przeskakiwało na wartość o 0.1 większą przy przejechaniu każdych 15 tyś. choćby silnik brał olej nawet w znacznej ilości?
-
Berserker obserwuje zawartość Problem dpf 2.7 tdi , Wkład lusterka zewnętrznego w Audi A4 B8 odkleja się , Zbyt szybkie zapełnianie się filtra DPF w Audi A4 B8 2.0TDI i 2 innych
-
Sytuacja dotyczy lusterka od strony pasażera oczywiście są podgrzewane. Kupiłem taśmę dwustronną - jak mam to podkleić? -normalnie chwycić taflę lustra i ostrożnie siłowo odkleić? Potem poprzyklejać lustro na kilka pasków tej 12 mm taśmy czy całą powierzchnię zakleić? Muszę coś tam czyścić po odklejeniu lusterka czy poprzyklejać taśmę i docisnąć lusterko? Robił to ktoś i podpowie bo szkoda jak za chwilę odleci?
-
A tuż przed wypalaniem na biegu jałowym?
-
Po czyszczeniu dpf różnica ciśnień jaka powinna być? Oczywiście po procedurze wypalania na biegu jałowym ?
-
Czyli jeśli silnik/turbo bierze olej to też będzie pokazywało, że jest OK a w rzeczywistości DPF może być zawalony olejem ?
-
Czy tą zawartość popiołu tam realnie coś mierzy czy tylko po przejechaniu 10 tyś. przeskakuje z automatu na 0.01?
-
U mnie taki był oryginał Varty - tylko nalepki bardziej białe i większe (szkoda, że fotki nie cyknąłem to po kodzie by doszedł dokladnej daty produkcji). 12 lat wytrzymał - w warsztacie mówili, że to rekordzista u nich Wymieniłem też na Vartę 95 AH 850A, ale mechanicy twierdzą, że wytrzyma połowę tego co oryginał.
-
A czy do grupy aut vw/audi dawali w oryginale akumulatory Varta 12V 92ah agm?
-
A to nie jest tak, że jeśli akumulator słaby to kręci silnikiem i nie zapala a nie jak dziś uruchomił silnik i zgasł ?
-
Dziś pierwszy raz samochód mi niby odpalił rano, ale zaczęło trząść budą i zaraz zgasł. Drugi raz też zapaliło, ale zaraz zdechł. Pojawiła się żółta kontrolka akumulatora - podłączyłem więc ładowarkę Bosch C3 i po 4 godzinach ładowania pokazało, że jest niby naładowany. Odpaliłem i tym razem odpalił i już chodził. Jestem właścicielem od 4 lat. 1.Czy to możliwe, że w tak krótkim czasie naładowało do pełna? 2.Czy to możliwe, że akumulator jest od nowości tzn. od 2012r czyli 12 lat? 3.Czy faktycznie ceny tych AGM sięgają 800/900 zł ? 4.Czy można zweryfikować stan akumulatora w warsztacie? 5.Jaki dokładnie akumulator dobrać do tego samochodu? 6.Czy doładowywanie akumulatora coś da teraz czy lepiej kupić nowy i nie męczyć się?
-
Co ile kilometrów wypala się DPF wA4 B8 gdy silnik, turbo, odma i cała reszta podzespołów jest w idealnym lub w nowym samochodzie?
-
Co jeśli w silniku jest nalane oleju ponad maksymalny stan - pokazane czerwoną kreską na zdjęciu? Czy w warsztacie odessą mi ten nadmiar czy nie bardzo da się to zrobić? W aucie jest pomiar przez MMI, ale mam też bagnet serwisowy.
-
U mnie wygląda na to, że silnik dobrze zrobiony po remoncie tylko turbina ciągnie olej. Po pierwszej regeneracji przy remoncie silnika brało gdzieś 0.5 l na 700 KM a po reklamacji i drugiej regeneracji pobór się zmniejszył do jakiegoś 0.5l na 1200km, ale doszło słyszalne lekkie gwizdanie turbiny przy ruszaniu. Więc jakby to był silnik winowajcą to by się nie zmniejszył pobór oleju po 2 regeneracji turbo. Tak czy siak dwa razy spiep...ona regeneracja, ale to robiła firma inna niż ta która naprawiała silnik - oni tylko do nich wysyłają turbiny. Wszystko mam jeszcze długo na gwarancji - nie wiem czy domagać się wymiany na nową turbinę przy skopanych 2 regeneracjach - tyle, że to ten warsztat co robił silnik musiałby się tego domagać od warsztatu, który regenerował czy robić 3 regenerację w ramach gwarancji co jest mało zachęcające w takiej sytuacji...
-
Żeby nie zaczynać nowego tematu czy wartość 6 hPa na biegu jałowym po czyszczeniu dpf to prawidłowa wartość?
-
Czyli na 3000 km od remontu wzięło Ci 850ml czy więcej? Na 3000 km to już powinien być silnik ułożony i nie powinno nic brać lub śladowe ilości.