-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Patyczeq

Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Raczki
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
520 wyświetleń profilu
-
Patyczeq obserwuje zawartość Wymiana rozrządu 3.0 ASN , A4 B6 1.8T BEX Kutno Nogaro Blue , Zmiana multifunkcji z łopatkami z B6 na B7 i 2 innych
-
Witam wszystkich forumowiczów. Przyszedł czas na zakup nowej B6 i jedna wpadła mi w oko. Jest trochę do zrobienia ale wszystko będę robił sam więc nie za duży problem. Być może widział ktoś te auto i może coś o nim powiedzieć. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc, bo mam trochę drogi, a nie chcę w ciemno jechać. Audi a4 b6 1.8t BEX Kutno • OLX.pl WWW.OLX.PL 13 399 zł: Audi A4 B6 z silnikiem 1.8t Bex z gazem seryjnie 190km Obecnie 245 km 360 nm Samochod po modyfikacjach: Donwpipe Blowoff Tip z nierdzewki Stozek Przelot Gaz do 2032r Lakier...
-
Witam. W mojej B6 posiadam kierownicę multifunkcyjną z przyciskami do zmiany biegów tiptronic. Chciałbym zamienić ją na kierownicę multifunkcyjną s-line z łopatkami z modelu B7. FIS mam pełny i tempomat też mam. Dużo jest z tym zabawy? Co jest potrzebne? Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam. Moja kierownica: Kierownica, którą chcę założyć:
-
Mam już wałek i gruchy, została tylko ich wymiana. To opóźnie było spowodowane tym, że poprzedni sprzedawca zmył się gdy zobaczył ceny tych wałków i że może sprzedać go drożej. Pytanie co jeszcze robić przy zdjętym kolektorze oprócz czyszczenia odmy?
-
Witam. Pokazał mi się błąd "Czujnik tlenu 1 blok 2 - uszkodzenie" błąd nr P0150. Uszkodzona lambda czy może coś innego np jej wiązka? Kiedyś pojawił się błąd powolnej odpowiedzi lambdy 2 z bloku 2. Ale był tylko raz i już dawno więc raczej nie ma związku. Proszę mi powiedzieć która to sonda (czy przed katem czy za) i z której strony. Dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam.
-
Ostatnio był zmieniany rozrząd. Czy możliwe, że przy wymianie poluzowałem coś?
-
Problem w tym, że nie ma żadnych
-
Witam. Mam A4 B6 z napędem quattro. Podczas jazdy gdy wpadnę na dziurę którymś z przednich kół zapala się kontrolka od ESP. Wtedy ESP zostaje wyłączone i kontrolka ciągle się świeci aż do wyłączeniu zapłonu i ponownego włączeniu silnika. Czym to może być spowodowane? Dzięki za pomoc.
-
Wałek zamówiony, lipa bez tego wałeczka, rzeczywiście czuć różnicę. Jak był urwany to został w pozycji zamkniętej i może dla tego silnik lepiej brał od dołu niż teraz. Co do rozrządu to wszystkie rolki, napinacze, pompa wody, tłumik drgań i generalnie wszystko co się dało zmienione :p. Uprzedzam pytanie uszczelki pod pokrywami zaworów też :). Co jeszcze było robione to komplet świec, alternator, termostat, cewka zapłonowa, wymienione przewody od LPG i zrobiony porządek pod maską. Wariatory sprawdzone i wszystko z nimi ok. Pozdrawiam
-
Tylko, że i gruszki rozwalone i wałek stał w miejscu. Lepiej go wsadzić na pałe tylko aby był czy jeździć bez niego?
-
Dzięki za pomoc. Niestety u mnie rozwalony wałek kolektora ssącego. Więc wyciągnełem go, ale czy będzie dało się jeździć? Duży będzie spadek mocy?
-
Witam. W moim Audi A4 B6 3.0 przyszedł czas na wymianę rozrządu, bo z pompy wody już kapało. No i dzisiaj został zdjęty pas przedni i jest swobodny dostęp do rozrządu. I teraz pytanko jak się za to zabrać. Oczywiście wszystkie blokady mam. Sprawdzany kanał 93 z ustawieniem rozrządu i jest 0.5 stopnia. A więc co najpierw zablokować? Najlepiej jakby ktoś powiedział krok po kroku jak to robić lub wysłał link do jakiegoś poradnika. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
-
Nie wiem, nie sprawdzałem tego. Podczas jazdy wszystko jest ok więc raczej w porządku. Został do wymiany tylko olej w dyfrze i muszę sprawdzić przeguby, bo wydaję się, że podczas skręcania któryś lekko puka. Na razie zrobiłem tylko tą pompę (70zł) i wszystkie płyny i filtry (700zł)
-
Można temat zamknąć. Sory chłopaki, że wam d*py zawracałem, ale okazało się, że to tylko brudny przepływomierz. Ta pompa jako tako działała, ale przegrzewała się strasznie.
-
Jeżeli to ma pomóc to dodam, że na chwilę mrugają wszystkie kontrolki i potem gasną oprócz esp które zapala się aż do zgaszenia auta kluczykiem
-
W przepustnicę raczej wątpię, bo nic niepokojącego nie słychać, auto ma moc, obroty nie falują i samochód płynnie się na nie wkręca