
Trillest
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Trillest

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Dolnośląskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CDUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja u siebie nie sprawdzałem jeszcze osobiście podpory wału Sprawdzał niby mechanik, ale muszę upewnić się sam bo nie mam zaufania.
-
Trillest obserwuje zawartość Arceo Valencia 19" 8,5J ET35 5x112 Titan Diamond , A4 B8 luz na prawej półosi , Wibraje w określonym zakresie obrotów. i 7 innych
-
Ja wymieniałem łożyska na obu półosiach. Luz mam po wymiane dalej na prawej od pasazera. Nic to nie dalo. Wymieniałem polosie, robiłem zawieszenie. Teraz dwumas w stronic bo i tak hałasował - drgania dalej są. Może nowe piasty pomogą ? Ja mam stronic + quattro. Drga przy 70km/h i od 120km/h...
-
Auto drgało zawsze, czy tylko na idelanym asfalcie ?
-
Ja już pół samochodu wymieniłem I nic. Nawet kupilem nowe opony A0. Wyważałem z testem drogowym. Wydaje mi się ze drgania wychodzą z przodu lub wał quattro.
-
Mi coś bulgocze na postoju i mechanik stweirdził że to wina dwumasy w stornicu. Możliwe że drgania podczas jazdy (namocniej +120km/h) spowodowane są przez dwumas ?
-
Mam to samo. Wymieniłem już większość rzeczy, a dalej drga. Poradziłeś sobie ?
-
Witam, Niestety moja Audi A4 B8, w niemieckim serwisie (01.2020r) otrzymała aktualizacje oprogramowania związaną z aferą Diesli VW. Inne modele z tym i podobnymi silnikami również otrzymały tą aktualzacje. Na stronach niemieckich można przeczytać same negatywne skutki związane z tą aktualizacją. Moja audi po 8k km od wgrania softu również zaczyna szwankować, m.in wyższe spalanie, drgania samochodu, lekkie szarpnięcia skrzyni... Aktualizacja 23z2 dotyczy nowego softu skrzyni i silnika. Ja mam 3.0 TDI 245KM CDUC 2012r Teraz mam pytanie. Jest możliwość u Tunera wgrać ori soft, czy najlepiej jakiś indywidualny program ? - Jeżeli oryginalny, to która wersja jest najlepsza ?
-
Procedura wymiany tylnych tarcz i klocków 300/330mm w Audi A4 B8
Trillest odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
W nowych zaciskach przed wciśnieciem tłoczka ręcznie, powinienem cofnąć wcześniej rdzeń ? Zrozumiałem to tak, jeżeli źle to popraw, będzie też na przyszłość dla innych 1. Demontuje stary zacisk bez cofania silniczka (bez procedury) 2. Wpinam nowy zacisk - wtyka silniczka + przewód płynu 3. VCDS i cofam rdzeń (rozpoczynam procedurę) 4. Cofam tłoczek ręcznie przycządem 5. Montaż całości na gotowo 6. VCDS i zakańczam procedure Ps. Zakupie też nowe przewody. Ori pierwszy montaż to chyba : MOTAQUIP LVBH1440, ja do wyboru mam TRW, Brembo lub FEBI. Wezmę sobie raczej TRW. A klucze potrzebne do nich to półotware M10 lub M11 -
Procedura wymiany tylnych tarcz i klocków 300/330mm w Audi A4 B8
Trillest odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Witam, Ja też kupiłem tylne zaciski z S4. Mogę w nie wpiąć wtyczkę z auta żeby cofnąć silniczki VCDSem ? czy muszą być te zaciski zamontowane na aucie, na gotowo żeby cofnąć... Czyli: Najpierw cofam seryjne, odczepiam wtyczkę, wczepiam tylko wtyczke w nowe i cofam kolejny raz tym razem te z S4 Ps. Po wymianie musze odpowietrzać 4 zaciski, czy tylko 2x tył ? -
S4 345mm i 3.0 tdi A4 320mm, klocek jest ten sam ? Ja mam tarcze 345mm. Sprawa wygląda tak, iż kupilem textara i okazało się że ma niższą okładzinę niż oryginał klocek s4. W sensie, w s4 ori klocek zakrywa cała powierzchnię tarczy, a ten textar nie zakrywa - textar ma numer 2474301 a ori 8k0615115K. Więc możliwe że kupilem textar pod 320mm zamiast 345 ?
-
[SPRZEDANA] A4 B8.5 AVANT Quattro S-line 2.0TDI CGLC 205HP
Trillest odpowiedział(a) na tomi790 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Jak się sprawuje w porownaniu do A4 ? Chodzi mi o wygłuszenie najbardziej wewnątrz podczas jazdy. W ogóle słychać otoczenie ? -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
Trillest odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
Witam, Dla textar pod 345mm s4 jaki jest numer katalogowy ? Kupilem chyba textara pod 320mm 3.0 tdi :/ bo są węższe od ori 8k0 615 125 K Mój textar ma numer 2474301 -
Jakie masz opony i które sprężyny kupiles ?
-
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
Trillest odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Telepie budą, nie kierownicą. Mam wrażenie że oparcie pasażera zaraz odpadnie. Zaczyna telepać od 120km/h , a największy hardkor jest rowno przy 130km/h. Mam wrażenie jakby koło było niewyważone. Mechanik wysle mi filmik luzu prawej strony. Z lewej strony jest nowe łożysko i zestaw naprawczy. Z prawej są nowe łożyska plus flansza. Może coś innego jest przyczyną tych drgań. Stuków nigdy nie było i nie ma. Tylko te drgania. Po wymianie łożysk i nowej flanszy za 500zł: