Skocz do zawartości

ama11deus

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

O ama11deus

Informacje

  • Imię
    Amadeusz
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1003 wyświetleń profilu
  1. Wymieniłem olej na LM Synthoil High Tech no i nie ma już problemu. Wcześniej miałem Motula X-cess, tylko, że kupionego na allegro, także ostrzegam wszystkich przed kupowaniem oleju z nieznanych źródeł (wiem, że oczywiste, ale wcześniej nie miałem takich problemów). Co do ciśnienia, to na razie jeszcze tak pojezdze bez nadmiernego pałowania, aż uzbieram na te lepszą pompę od bar-tek. Dziękuje za pomoc
  2. Sprawdź też czy dobrze N75 podłączyłeś. A moge zapytać tak dodatkowo co to za turbina, że przy 1660rpm chcesz ładować 0.7 bara?
  3. Ciśnienie oleju na rozgrzanym w pełni silniku: Jalowe ok. 0.8 bar 2000 2 bar 3000 3 bar 3500 3.5 bar Nie wygląda to na żaden problem z pompą, chyba wymienie ten napinacz (kolejny raz) i zobacze co się stanie, bo innej tutaj diagnozy chyba nie można wymyślić.
  4. Przed remontem było dobre cisnienie, po juz nie sprawdzałem, tylko smoka profilaktycznie wyczyscilem. Po poniedzialku sprawdze cisnienie. Przesyłam nagrania z dźwiękiem, troche trudno jest usłyszeć konkretnie to co mam na myśli bo jakoś mikrofon nie jest w stanie tego tak dobrze wyłapać szczególnie podczas jazdy, na tym ostatnim filmie po chwili w miare słychać taki metaliczny stuk z wysoką częstotliwością. W rzeczywistości dźwięk BARDZO się roznosi, po kabinie i dookoła samochodu. Pierwsze odpalenie po nocy: Jałowe na rozgrzanym: Dźwięk podczas jazdy (najlepiej słychać 1:00+): Dźwięk na postoju: Na tym dobrze odzwierciedlone (tylko o wiele ciszej niż w rzeczywistości):
  5. W tym temacie napisane masz rodzaje stabilizatorów jakie występowały. Przedni stabilizator można poznać po wadze, grubość jest ta sama: B6 8E0 411 309 D - 1BA/BR 8E0 411 309 B - 1BE/BV (tylko z quattro) i S4 B7 8E0 411 309 P - 1BA 8E0 411 309 N - 1BE/BV (tylko z quattro) 8E0 411 309 B - S4 Porównanie: 8E0 411 309 P (1.9TDI/2.0TDI) > 3,895 kg 8E0 411 309 N (3.0TDI/RS4) > 4,900 kg (Ważone razem z gumami i mocowaniami) Tylny stabilizator można rozpoznać po grubości: B6 1BA/BR - 16mm B6 1BE/BV - 18mm S4 B6 1BD - 20mm B7 1BA/BR - 16mm B7 1BA/BR (8E0-6-200 001>>*) - 18mm B7 1BE/BV - 18mm S4 B7/RS4 - 20/22mm
  6. Witam wszystkich, ostatnio świeżo złożyłem swoje 1.8t z hybrydą td05 i od razu się nim przejechałem. Po przejechaniu paru km zaczęło mi coś tak wibrować/uderzać przy schodzeniu z obrotów przy ok. 3000 do ok 2000. A podczas powrotu już nieustannie jadąc w tym zakresie obrotowym coś robiło ten dźwięk, więc musiałem go trzymać poniżej 2000 obrotów. Dźwięk pojawiał się dopiero po krótszej jeździe, i nawet na postoju kiedy trzymało się go na odpowiednich obrotach. Domyśliłem się że szklanki. Wymieniłem szklanki i łańcuch napinacza (wszystko od INA). Jedyne co się zmieniło to że teraz zaczyna się dopiero około 2300 a nie 2000 obrotów. Jedyne co jest nie zmienione w tej głowicy to sprężyny i talerzyki (ale może w przyszłości i tak zmienię). Napinacz mam z firmy ET Engine Team, sprężyna twarda jak zakładałem. Ostatecznie dodam, że kiedy go docierałem na starej,seryjnej turbinie (~1300km) i kiedy jeździłem na nowej (~500km) nie było tego dźwięku. Jedyne co się od tego czasu zmieniło to dołożyłem osłonę termiczna na DP i kolektor. Brakuje mi po prostu sił, bo od 3500 pięknie jedzie i nawet na bardzo bezpiecznej mapie ma już dużo mocy, a turbinka i wszystkie podzespoły są gotowe na 400hp. Ten dźwięk to jedyna rzecz która powstrzymuje mnie przed wystrojeniem tego (no i wtrysk metanolu, ale czekam, aż mi paczka przyjdzie). Spodziewam się, że źródło problemu jest bardzo proste, ale bardzo dobrze ukryte. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc i mam nadzieję że ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem. Zdjecia i nagrania z dźwiękiem zrobię jutro, dziś musiałem tylko tego posta napisać z czystej frustracji.
  7. Nic nie trze, z tyłu tylko mam camber jakoś 1.5 stopnia zrobiony. Jechałem w 5 chłopa, szybkie zakręty i nic nie tarło.
  8. Ja mam 8J 18" ET30 na 235/40 i siedzi idealnie, nic nie trze. Jesli ci pasuje to potrzebowałbyś dystansu 7mm. Na zdjęciu jeszcze nie obniżona, bo nie mam żadnych nowych zdjęć.
  9. Do regulacji przedniego camberu
  10. Witam wszystkich, probował ktoś już regulowanych wahaczy przednich od TA TECHNIX? Na allegro znalazłem taką oferte i zastanawiam się czy ktoś może podzielić się jakąś opinią na ich temat. allegro.pl ALLEGRO.PL
  11. Mógłbym coś wymyślić, ale to każdy komp od gazu raczej będzie inaczej ten poziom gazu przesyłał na stacyjke(chyba że się myle), więc musiałbym to jakoś na aucie najpierw potestować
  12. ama11deus

    Śruby ARP2000

    Wiertło 11mm żeby rozwiercić gwinty w głowicy i wszystko działa super, autko jezdzi aż miło.
  13. ama11deus

    Śruby ARP2000

    Część wszystkim składam teraz moje 1.8t i mam problem ze skręceniem głowicy. Mam kupione śruby ARP 204-3901 i nie chcą mi wejść do końca w głowice, przez co nie mogę przykręcić ich do bloku. Mają tak samo długo gwint jak te które mialem w aucie ale ta górna pogrubiona część ma około 11mm a fabryczna 10mm. Czy miał ktoś taki problem i czy konieczne będzie rozwiercanie głowicy?
  14. Witam wszystkich, buduję swoje 1.8T na ~500Nm na hybrydzie perun turbo z lancera EVO X. Zbieram sie do składania wszystkiego do kupy i pojawiły mi się pewne pytania. 1. Czy te śruby od podpór wału są ok, czy poleca ktoś inną firmę? ELRING 897.440 2. Wymieniam wszstykie panewki na ACL Race, jednak nie znalazłem nigdzie oporowych. Kupować normalne czy zostawić te co mam? Nie ma luzów. 3. Silnik miał wcześniej kompresje 13 na każdym cylindrze, ale i tak zmieniam pierścienie. Wymiar STD, tzn. 81.00mm bedzie odpowiedni? Oczywiście po honowaniu. Takie mam na oku: GOETZE ENGINE 08-502900-00 4. Czy śruby od wałków rozrządu trzeba wymieniać? I czy poleca ktoś może jakiś dobry klucz na nie bo wszystkie swoje połamałem próbując je odkręcać..
  15. Witam, A4 B8, na mmi nie wyświetlają się ustawieniu klimatyzacji po konwersji na duże mmi. Ktoś wie jakie powinno być kodowanie? W vcds nie ma żadnych podpowiedzi, a wszystko inne w internecie już próbowane. Bardzo prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...