-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O przemusbpw

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
przemusbpw obserwuje zawartość Podniesienie mocy , Nowicjusz - wątek powitalny , Kopci na biało i 5 innych
-
Witam się z moją padliną, dosyć fajnie wyposażoną, s-line zewnętrzny i wewnętrzny + zawieszenie 1be. 1.9 AVF po sofcie na 170KM 400Nm
-
Witam odebrałem 2 dni temu swoje 2.0tdi BPW - (słupek od 1.9 AVF, DPF OFF, EGR OFF + chip tuning) po regeneracji turbiny i wsadzeniu większego wirnika. (We wcześniejszej ori turbo cięła się geometria i były luzy na wirniku) Po odpaleniu na nowej turbinie okazało się, że samochód kopci na temperaturze roboczej, wolnych obrotach i przy większym obciążeniu na siwo-niebiesko, chmura ma zapach oleju. Co mogło pójść nie tak? Przed regeneracją nie było żadnych problemów z kopceniem, nawet na zimnym motorze przy mrozach -15*C swap słupka robiony we wrześniu i zrobione na nim 30 tys km. Wykluczam wtryskiwacze, głowicę i UPG bo oleju nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy w normie nie ma bąbelków i nie śmierdzi spalinami, auto pali od strzała i chodzi cichutko i równiutko oraz jedzie jak trzeba.
-
Dymienie po wycięciu DPF lub regeneracji turbiny w A4 B7 2.0TDI
przemusbpw odpowiedział(a) na Damian320d temat w 2.0TDI
Witam odebrałem 2 dni temu swoje 2.0tdi BPW - (słupek od 1.9 AVF, DPF OFF, EGR OFF + chip tuning) po regeneracji turbiny i wsadzeniu większego wirnika. (We wcześniejszej ori turbo cięła się geometria i były luzy na wirniku) Po odpaleniu na nowej turbinie okazało się, że samochód kopci na temperaturze roboczej, wolnych obrotach i przy większym obciążeniu na siwo-niebiesko, chmura ma zapach oleju. Co mogło pójść nie tak? Przed regeneracją nie było żadnych problemów z kopceniem, nawet na zimnym motorze przy mrozach -15*C swap słupka robiony we wrześniu i zrobione na nim 30 tys km. Wykluczam wtryskiwacze, głowicę i UPG bo oleju nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy w normie nie ma bąbelków i nie śmierdzi spalinami, auto pali od strzała i chodzi cichutko i równiutko oraz jedzie jak trzeba. -
BPW biały dym smród oleju po wymianie turbiny
przemusbpw odpowiedział(a) na przemusbpw temat w 2.0TDI
-
przemusbpw zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam odebrałem 2 dni temu swoje 2.0tdi BPW - (słupek od 1.9 AVF, DPF OFF, EGR OFF + chip tuning) po regeneracji turbiny i wsadzeniu większego wirnika. (We wcześniejszej ori turbo cięła się geometria i były luzy na wirniku) Po odpaleniu na nowej turbinie okazało się, że samochód kopci na temperaturze roboczej, wolnych obrotach i przy większym obciążeniu na siwo-niebiesko, chmura ma zapach oleju. Co mogło pójść nie tak? Przed regeneracją nie było żadnych problemów z kopceniem, nawet na zimnym motorze przy mrozach -15*C swap słupka robiony we wrześniu i zrobione na nim 30 tys km. Wykluczam wtryskiwacze, głowicę i UPG bo oleju nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy w normie nie ma bąbelków i nie śmierdzi spalinami, auto pali od strzała i chodzi cichutko i równiutko oraz jedzie jak trzeba.
-
kod p0405, migająca kontrolka świec żarowych brak mocy. BPW
przemusbpw opublikował(a) temat w 2.0TDI
Witam po przekręceniu kluczyka migają świece żarowe, samochód nie ma mocy totalnie. Jedyny błąd OBD: Kod P0405 - Czujnik Recyrkulacji Spalin(EGR) - niski sygnał wejściowy. Ktoś coś wie, miał z tym coś do czynienia? Dziś po południu jeszcze planuje podmienić EGR i zobaczyć czy błąd dalej występuje. Pozdrawiam. Szukam jeszcze jakiegoś dobrego znawce, magika Dolnośląskie - Milicz, jestem po swapie słupka z 2.0tdi BPW na 1.9tdi AVF (cały osprzęt z 2.0 BPW) który ogarnąłby mi jakieś korekty wtrysków i ewentualnie jakieś inne poprawki. Chciałbym zaślepić EGR programowo też go wyrzucić i wyciąć DPF i programowo go wyrzucić, z jakimi kosztami mam się liczyć? -
Na to wygląda
-
Zasilanie przepustnicy ok, jej podmianka nie pomogła
-
Witam pacjent a4 b7 2.0tdi bpw 2007r Na desce rozdzielczej: -Migająca spirala, kontrolka świec -Check engine Obserwacje: -Przepustnica cały czas w 100% otwarta została przeczyszczona -Bezpieczniki wszystkie, piny w komputerze i w kostce sprawdzone wszystko ok. -Samochód brak mocy przy migającej kontrolce świec, gdy kontrolka zniknie samochód idzie jak zdrowy, wściekły. Ale blad zaraz wraca tak jakby sie cos przycinalo. -Kod błędu OBDII: P2100 „Throttle Actuator Control Motor Circuit Open”
-
Zmiana silnika 2.0TDI BPW w Audi A4 B7 na 1.9TDI AVF
przemusbpw odpowiedział(a) na bubson22 temat w 2.0TDI
Witam chciałbym odświeżyć temat. Jakie problemy mogę napotkać w zmienianiu słupka z 2.0 bpw na 1.9 avf? Cały osprzęcik zostaje z bpw. -
Jakiś słaby ten chip jak przy 278KM masz 403Nm haha