Skocz do zawartości

Przemo80K

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemo80K

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Świętokrzyskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemo80K

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, niedawno sam myślałem co zrobić z katem, który u mnie już przejechał 272tys, najpierw chciałem go usunąć i zastąpić rurą, ale mam silnik ANA I 2 sondy, więc bałem się problemów po usunięciu. W końcu po przespanej nocy wpadłem na inny pomysł, żeby zaryzykować, rozciąć kata i wybebeszyć! Ostrożnie usunąłem osłonę kąta z myślą, że później muszę ją zamontować i żeby nie było widać kombinacji z katem. W kolejnym kroku wyciąłem okienko ok. 5x7 cm tylko nie po stronie sond, a po przeciwnej i wydłubałem ok. 20% "wnęcznosci", aby poprawić przepływ spalin. Po usunięciu wyciętych i wydłubanych elementów przedmuchałem solidnie tą część kata, żeby pozbyć się wszelkich luźnych odłamków, potem wycięty fragment kata ustawiłem na miejscu i zaspawałem migomatem, ale powoli i dokładnie, następnie spaw zeszlifowalem i ponownie zaspawałem. Spaw dodatkowo zabezpieczyłem środkiem do uszczelnienia wydechów nazywał się chyba cement do likwidacji przedmuchów (czy jakoś podobnie). Potem wygrzałem kata na "kozie" aby pasta zastygla częściowo, po jej wyschnięciu założyłem blaszaną osłonę kata i cienko zaspawałem po czym trochę zeszlifowalem. Auto obecnie hula aż miło, brak błędów sond, a po operacji ślad prawie nie widoczny, a z czasem jak się przykurzy to nawet ja zapomnę, że coś robiłem. P.S. Jeśli ktoś będzie chciał z mojego opisu skorzystać i zrobić podobnie u siebie to tylko na własną odpowiedzialność. Pozdrawiam.
  2. Witajcie, ponieważ z problemem borykam się od paru miesięcy, postanowiłem tu opisać swój problem z nadzieją, że ktoś pomoże. Auto to audi a4 b5 1.6 ANA 99r., problem wygląda tak, że po gwałtownym dodaniu gazu nagle auto gaśnie i nie jakby się udusiło tylko jakby coś odcinalo zapłon, po ponownym przekręceniu klucza w pozycje zapłonu i puszczeniu nogi ze sprzęgła, auto odpala z biegu bez problemu. Wymieniłem w tym czasie wszystkie filtry, oleje, płyny, pompę paliwa, listwe paliwową, przewody i jedną świecę (ponieważ już ledwo dawała iskrę), sondę lambda, przepływomierz i wężyki podciśnienia. Przepustnica była wyjęta i sumiennie umyta. Ponieważ w mojej okolicy brak mechaników, którzy znają się dobrze na audi, liczę na waszą pomoc.
  3. Dojdzie interfejs to znajde ten program.
  4. Tak zrobie już w akcie desperacji zamówiłem program OBD2 i interfejs, bo niebawem to taniej wyjdzie jak jazda po mechanikach.
  5. Witam mam od niedawna problem z audi tzn. sytuacja wygląda tak, że podczas jazdy na 3 czy 4 biegu prędkość 50-60km/h chcąc wyprzedzić jadące przede mną auto depnąłem na pedał gazu i w połowie manewru auto zgasło! Złapałem za kluczyk, przekręciłem i odpalił normalnie i dalej jechałem. Po tym zajsciu zrobiłem testy tj. na pustej drodze jechałem stała prędkością 60km/h na 4 biegu i po chwili wcisnąłem gaz do dechy i auto zgasło, zgasło nie udusiło się. Kolejny test wykonałem rozpedzajac auto od 1 biegu do obrotów 4-5 tys na każdym biegu aż do 5 i nie było problemu. Komputer wykazał kilka błędów, ale mechanik twierdzi, że żaden nie powinien powodować nagłego zgasniecia auta. W aucie wymienione wszelkie filtry, wyczyszczone i zabezpieczone kontakt sprayem wtyczki czujników itp. , wymienione weżyki podciśnienia, wyczyszczony przepływomierz. Pomocy, bo brak mi już pomysłów co jest przyczyną.
  6. Witam mam problem, który dziś się ujawnił, podczas próby wyprzedzenia innego auta jadąc na 4 biegu prędkością ok 60km/h auto mi zgasło w trakcie manewru od razu złapałem za kluczyk i przekręciłem do odpalenia, odpalił i już jechał normalnie. Sytuacja powtórzyła się dwa razy z tym, że drugim razem nie wyprzedzałem, a celowo wykonałem próbę szybkiego rozpedzenia auta na tym samym biegu i podobnej prędkości. Podpowiedzcie co może się dziać, bo mechanik dopiero na piątek umówiony. Dodam, że ostatnio wymienione były sonda lambda, przewody podciśnienia, filtry. Przepływomierz wyczyszczony.
  7. U mnie prawdopodobnie poprzedni właściciel wylał pepsi, zakleila uchwyt na kubek, klawisze prawe od klimatronika i popielniczke. Obecnie wszystko udało się wyczyścić i uruchomić.
  8. Dzięki za schematy, ale sam nie ogarnę, bo dla mnie to tylko kreski muszę ojca poprosić, żeby emeryturę zawiesił i pomógł.
  9. Jeszcze nie usunąłem poprzednich awarii a już nowa tzn. kluczykiem zamykam auto i wszystkie drzwi się ryglują, ale gdy otwieram auto to otwierają się tylko drzwi kierowcy lub pasażera zależy gdzie otwieram. Wczoraj zauważyłem że otwierając bagażnik otwiera on wszystkie drzwi i oczy dęba mi stanęły. Podsumowując kluczykiem w drzwiach zamykam auto a otwieram kluczykiem w klapie bagażnika tylko. Pomocy! P.S. Będąc w środku przyciskiem zamykania drzwi zamykam i otwieram wszystkie bez problemu. Pompka podobno wymieniana zanim auto poszło na sprzedaż.
  10. Witam jestem nowym członkiem forum oraz właścicielem audi A4 B5 1.6 100KM 99r. Auto zakupiłem nie dawno i ma sporo drobnych usterek, także będę potrzebował pomocy i porad ponieważ z mechaniki ile mogę to sam robię, bo wolę kasę wydać na dobre części niż mechanika chociaż czasem bez fachowca nie da rady. Pozdrawiam
  11. Szczerze to ciemna masa jestem w elektryce, ale podeślij, bo ojciec jest a raczej był mechanikiem/elektrykiem to może coś pomoże.
  12. Jak w temacie nie ma oświetlenia wnetrza po otwarciu drzwi przednich ale recznie mogę włączyć i po otwarciu bagażnika także świeci gdzie szukać problemu? Bezpieczniki wszystkie w porządku. Audi A4 B5 1.6.
  13. Witam wszystkich jestem nowy i w razie gdybym coś nie tak napisał proszę o wyrozumiałość. Drodzy fachowcy od 2 tyg jestem właścicielem upragnionego audi A4 B5 1.6 99r , auto było "zdzierane" przez poprzedniego młodego właściciela i teraz próbuje je doprowadzić do porządku, ale co chwilę ujawniają się nowe problemy. Obecnie znalazłem problem w instalacji elektrycznej tzn. młodzian zamontował sobie paski led w bagażniku i nad pedałami ale że nie świeciły to je zdemontowałem i założyłem lampki jak były oryginalnie tylko problem w tym, że po włożeniu żarówki zaczyna działać pompka centralnego, słychać jak ciagle pracuje i teraz nie wiem gdzie szukać usterki czy w instalacji czy w pompce? Co do mechaniki to jeszcze sobie jakoś radzę, ale w elektryce jestem noga, pomóżcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...