Skocz do zawartości

Aleksandrooo

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Aleksandrooo

Informacje

  • Imię
    Aleksander
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

812 wyświetleń profilu
  1. Witam, proszę o rozkodowanie mojego gruzika: WAUZZZ8E14A235778
  2. Auto jest używane agresywnie, po konsultacji z dzb i wrk i opowiedzeniu o problemach, byli zgodni - za małe i za cienkie przednie tarcze na taką masę auta, tak więc zakładam większe i grubsze. Te prowadnice powietrza to już moja fanaberia, jeśli można niskim kosztem ulżyć hamulcom to czemu tego nie zrobić?
  3. Będę prowadnice powietrza też dorabiał - o ile zmiesci sie miedzy rurami od dolotu
  4. Z nowymi hamulcami, wjeżdzają osłony z łapaczami powietrza z vw phaeton Numery które udało mi się znaleźć dla potomnych: NUMER CZĘŚCI: 3D0615448E 3D0615448 E 3D0 615 448 E 3D0615312C 3D0615312 C 3D0 615 312 C
  5. Tutaj logi z jazdy, po 2-3 km sie po prostu spadlo cisnienie jak widac na logu a wg. vcds, status zalczenia kompresora zostal dalej na 0, czyli wszystko niby ok.. Log #694503 LOG.TUNEZILLA.COM Tutaj logi od zaplonu przez 5 minut na zlosc dzialala ok.. Log #694506 LOG.TUNEZILLA.COM Tutaj przejechana chwil po samoistnym wylaczniu podczas jazdy i wlaczeniu econ na 2 minuty i odpalenie z powrotem bez gaszenia motoru: Log #694505 LOG.TUNEZILLA.COM
  6. Siemanko, Od poczatku sezonu na ciepło, mam problem z klima, w poprzednim sezonie wymieniane były dwa przewody i skraplacz, Po podmianie klimatronika na około 3-4 minuty klima działa spoko, nabija 16bar, chłodzi jak trzeba a potem znikad sie wylacza, kompresor ma dalej status 0 w vcds(czyli wg. opisu włączony), a ciśnienie spada do 7-8 barów. Jeśli dam econ i odpale znow klime to ciśnienie idzie do 22 bar i spada do 8 po chwili. kompresor.mp4 Miałem problem, ze g150 i g151 pokazywało mi -30c, okazało się, że jeden z kabelków(brązowo biały), był przerwany, po naprawie go, odczyt temp. wrócił do normy, przy działającej klimie, jak auto już w miare się schłodziło, pokazuje ok. 6c. Grupa 9 i 10 gdy klima działa: Grupa 9: Grupa 10: I wtedy znikad klima się wyłącza(kompresor dalej ma status 0 czyli on, ciśnienie spada, temperatura na parowniku i na kratka rośnie, nie chłodzi) i gdy próbje zrobić econ/on to ciśnienie wskaskuje na 21 bar i spada do 7/8 spowrotem. Myślałem nad wymiana dławika i osuszacza, jak mam auto 4 lata to tego nie ruszałem.. Błędów oczywiście brak, macie może jakieś pomysły?
  7. Dwumas założony, udało się uwinąć w 5 godzinek z pomoca kolegi, mój luk musiałbyć już dość zużyty, bo na nowym 2masie z sachs jest absolutnie cudownie Dwutarcz jak widać po fotach, nie ułożył się nawet dobrze W poniedziałek wyjeżdza do nowego właściciela, a ja nigdy więcej 1masy
  8. Witam, Mam problem z klimatyzacja w swoim a4 b6. Mam klimatronik z B7 z przekaźnikiem do grzania tylnej szyby, w zeszłym sezonie wszystko było ok, klima mroziła jak trzeba. W zime wyminiłem klimatronik na regenerowany(malowany), teraz gdy zaczęło się robić cieplej, a ja chciałem korzystać z klimatyzacji to klima raz się odpala, raz nie. Czasami działa jak trzeba, przy 22c na dworze, kompresor nabija 15 bar, a w większości przypadków, klima niby startuje, kompresor dobija do 20 bar a potem spada do 7/8(tyle ile jest na econ). Robiłem adaptacje VIN, klap, przez test el. wykonawczych sprawdziłem, że wentylator załącza się czy to na pierwszy czy drugi bieg. Czujnik temp. zewnetrznej działa dobrze, pokazuje dobrą temperature, wentylatory chyba też działają ok skoro odpala je przy teście. Czy jest możliwe to, aby ten regenerowany klimatronik był uszkodzony? Niestety ale nie mam nikogo w okolicy aby podmienić klimatronik i przetestować.
  9. Sprzęgło skompletowane, w ten piątek zakładamy Na dwutarcz mam pewnego klienta który już czeka(dobrą cenę dałem, mam nadzieje, że się nie rozmyśli), po sprzedaniu dwutarczu, zamawiam u kolegi Wandeja 6tłok akebono na przód z adapterem i dorzucam tarcze 356x34 z a6 c7 na ebc yellow stuff. Do tego dorzucam nowe łożyska skf i piasty mayle, mam nadzieje, że już się nie będzie giąć i będzie lux Na moje 4tłok q5 razem z tarczami(tarcze pół klocka zużycia, ale po rozgrzaniu delikatnie biją, pewnie po przetoczeniu będzie ok), też już jest klient.
  10. Witam, po odpowietrzeniu sprzegla i jeszcze raz hamulcow(tyl w rekach), jest już lepiej, ale dalej nie jest to co powinno być. Sprawdzając vcds, jestem w stanie na zgaszonym uzyskać 140b a na odpalonym 220b więc obstawiam, że wycieków brak. Najwiekszy problem jest z pierwsza faza hamowania, pierwsze 3 cm pompa generuje około 1-2 barów czyli nic: Kolejne próby dostania się do odpowietrAnia pompy abs skończyły się fiaskiem, logowanie się udało ale w nastawach podstawowych odpala mi się tylko adaptacja czujnika skrętu i test esp, przy provie wejścia w brake bleeding wyskakuje info, że grupa nie istnieje. Czy jest jakiś sensowny sposób na ręczne odpowietrzenie pompy abs który mogę spróbować?
  11. Wszystko było zawsze dokładnie czyszczone, teraz z tarczami i tak będę to wymieniał, piasty i łożyska aby mieć pewność, że wszystko będzie ok.
  12. Żadnych, siadają na zwrotnice jak złoto Porozmawiałem z WRK Brakes, polecił mi: "Najzwyklejsza gładka tarcza (jakakolwiek) i klocek Galfer Sport, DS2500, HAWK HPS5.0, Yellow. Do tego zacisku wchodzą też (i pasują) klocki z Megane 3RS". Dodał, że dba xtreme klocki, są za twarde i palą tarczę(na tor wiadomo, że może być :D) Powiedziałem mu, że zastanawiam się nad DBA, to powiedział, że DBA jest bardzo dobrym produktem ale nie zawsze koniecznym, ale gdy wybiore dba i hawk HPS5.0 to będę bardzo zadowolony.
  13. Witam, Chce wymienić tarcze i klocki przód, dodatkowo razem z tarczami i klockami będę wymieniał łożyska i piasty. Korzystam z tarcz 345 z S4B6 i zacisków q5 4tlok. Mam problem, bo gną mi się tarcze średnio po roku jazdy, korzystalem z : rotingera, zimmermana. Rotingery mialy naciecia i wiercenia, Zimmermany kupiłem płaskie bo nie chciało mi się już czyścić dziurek ale też niestety zaczynają bić powoli po nagrzaniu. Zestaw o jakim teraz myślałem, to DBA T3 4000 i klocki DBA Xtreme(auto używam mało, ale jak już używam to mocno). Zastnawiałem się jeszcze na EBC, ale z informacji znalezionych w internecie, to DBA ma najlepsze opinie. Czy ktoś kto stosował te marki Premium, mógłby się wypowiedzieć o odczuciach z korzystania z tarcz EBC/DBA?
  14. Jakbyś znalazł jakiegoś tapicera który obije na nowo alcantara/czarny materiałem sufit i słupki daj znać, szukam kogoś bo mam baldachim niestety
×
×
  • Dodaj nową pozycję...