Skocz do zawartości

Elhape

Pasjonat
  • Postów

    354
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12

O Elhape

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    ALF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Polecam rozebrać i wyczyścić styki w manetce no chyba, że wymiana na nowy oryginał o ile da się kupić
  2. Skoro po wlaniu oleju tak mocno poprawiła się kompresja to chyba problem jednak w pierścieniach i/lub gładziach cylindrów a nie w głowicy.
  3. Najprościej na początek to spróbuj jakimś bardzo cienkim drutkiem przetkać dyszę od zewnątrz i zobacz czy to coś pomoże.
  4. Osobiście zaczął bym od sprawdzenia stanu przewodów w przelotce drzwi.
  5. Eksploatacja audi ogólnie jest droga, dużo wahaczy ze sworzniami także nie da się nie kupować całych nowych. Gaz lubią te V6 pytanie tylko ile już km zrobiła na tym gazie bo głowice wieczne nie są chociaż dolewając regularnie oleju łatwo się nie rozlecą. Przy quattro (co dla mnie w ogóle jest obowiązkiem w audi inaczej szkoda kupować ) musisz sprawdzić mocowania tylnych amortyzatorów tylko porządnie bo jak są zgnite to na dzień dobry czeka Cię nie mały wydatek 1000-1500 sama część.
  6. Co to znaczy że ledwo odpala ?? Słabo kręci czy kręci dobrze ale nie chce odpalić ?? Przede wszystkim to podłącz pod komputer i odczytaj zapisane błędy.
  7. Najprościej będzie chyba po prostu dorobić przycisk w obwodzie czujnika ABS i jego wciśnięcie spowoduje przerwę w obwodzie, wywali błąd ABS i żadne systemy nie będą działać.
  8. Wszystkie interfejsy bluetooth działają dopiero od 1999 roku także Tobie zostaje tylko diagnoza po kablu OBD -> USB.
  9. Z tym badaniem tylnych amortyzatorów to trochę fikcja. Pamiętam jak dziś jak kupiłem nowe amortyzatory, nowe sprężyny, wszystkie tuleje wymienione na miękki poliuretan i dosłownie kilka dni po tym na przeglądzie sprawność wyszła chyba 20% albo 30%. Wtedy diagnosta powiedział, że według teorii to żeby wyniki był wiarygodny to trzeba by posadzić pasażerów na tylnej kanapie bo inaczej to ściema nie pomiar. Pewnie i mogło ale wątpię, prędzej jakiś wahacz albo tuleja. Nie wiem dokładnie jak wygląda zawias w ośce z tyłu ale nie wykluczone jest też to, że koło się pochyliło przez to nieplanowane obniżenie. Niestety musisz ściągnąć koło i popatrzyć wtedy będziesz najbliżej prawdy
  10. Co do wysokości to ona nie zależy od amortyzatora tylko od sprężyny więc możliwe, że pękła Ci z tej strony gdzie masz niżej.
  11. A czytałeś wszystko co tam jest napisane ?? Bo wydaje mi się, że opisane są wszystkie opcje w różnych wersjach 1.6. Przejrzałem nawet książkę Sam naprawiam A4 B5 i nie ma w niej nic więcej niż na tych screenach.
  12. Jak dla mnie to powinien być płyn G004000M2 i to tylko w oryginale żadne zamienniki febi.
  13. To powinno pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...