
Elhape
Pasjonat-
Postów
354 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
12O Elhape

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
ALF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
Polecam rozebrać i wyczyścić styki w manetce no chyba, że wymiana na nowy oryginał o ile da się kupić
-
Wykodowanie sprawdzania żarówek doświetlających zakręty w Audi A4 B8
Elhape odpowiedział(a) na Jozef11223 temat w Audi A4 B8
-
Skoro po wlaniu oleju tak mocno poprawiła się kompresja to chyba problem jednak w pierścieniach i/lub gładziach cylindrów a nie w głowicy.
-
Naprawa spryskiwacza w przedniej szybie A4 B5 1.6
Elhape odpowiedział(a) na Matiozo92 temat w Audi A4 B5
Najprościej na początek to spróbuj jakimś bardzo cienkim drutkiem przetkać dyszę od zewnątrz i zobacz czy to coś pomoże. -
Brak podgrzewania lusterka prawego w Audi A3 8P
Elhape odpowiedział(a) na Darek_Grzywacz temat w Audi A3
Osobiście zaczął bym od sprawdzenia stanu przewodów w przelotce drzwi. -
Eksploatacja audi ogólnie jest droga, dużo wahaczy ze sworzniami także nie da się nie kupować całych nowych. Gaz lubią te V6 pytanie tylko ile już km zrobiła na tym gazie bo głowice wieczne nie są chociaż dolewając regularnie oleju łatwo się nie rozlecą. Przy quattro (co dla mnie w ogóle jest obowiązkiem w audi inaczej szkoda kupować ) musisz sprawdzić mocowania tylnych amortyzatorów tylko porządnie bo jak są zgnite to na dzień dobry czeka Cię nie mały wydatek 1000-1500 sama część.
-
Co to znaczy że ledwo odpala ?? Słabo kręci czy kręci dobrze ale nie chce odpalić ?? Przede wszystkim to podłącz pod komputer i odczytaj zapisane błędy.
-
Całkowite wyłączanie kontroli trakcji i abs na przycisk w Audi A4 B7
Elhape odpowiedział(a) na Piczar temat w Audi A4 B6/B7
Najprościej będzie chyba po prostu dorobić przycisk w obwodzie czujnika ABS i jego wciśnięcie spowoduje przerwę w obwodzie, wywali błąd ABS i żadne systemy nie będą działać. -
Wszystkie interfejsy bluetooth działają dopiero od 1999 roku także Tobie zostaje tylko diagnoza po kablu OBD -> USB.
-
Różnica wysokości tylnego zawieszenia i pochylone koło w Audi A4 B5
Elhape odpowiedział(a) na robertotg temat w Audi A4 B5
Z tym badaniem tylnych amortyzatorów to trochę fikcja. Pamiętam jak dziś jak kupiłem nowe amortyzatory, nowe sprężyny, wszystkie tuleje wymienione na miękki poliuretan i dosłownie kilka dni po tym na przeglądzie sprawność wyszła chyba 20% albo 30%. Wtedy diagnosta powiedział, że według teorii to żeby wyniki był wiarygodny to trzeba by posadzić pasażerów na tylnej kanapie bo inaczej to ściema nie pomiar. Pewnie i mogło ale wątpię, prędzej jakiś wahacz albo tuleja. Nie wiem dokładnie jak wygląda zawias w ośce z tyłu ale nie wykluczone jest też to, że koło się pochyliło przez to nieplanowane obniżenie. Niestety musisz ściągnąć koło i popatrzyć wtedy będziesz najbliżej prawdy -
Różnica wysokości tylnego zawieszenia i pochylone koło w Audi A4 B5
Elhape odpowiedział(a) na robertotg temat w Audi A4 B5
Co do wysokości to ona nie zależy od amortyzatora tylko od sprężyny więc możliwe, że pękła Ci z tej strony gdzie masz niżej. -
A czytałeś wszystko co tam jest napisane ?? Bo wydaje mi się, że opisane są wszystkie opcje w różnych wersjach 1.6. Przejrzałem nawet książkę Sam naprawiam A4 B5 i nie ma w niej nic więcej niż na tych screenach.
-
Jak dla mnie to powinien być płyn G004000M2 i to tylko w oryginale żadne zamienniki febi.
-
To powinno pomóc.