Skocz do zawartości

Elhape

Pasjonat
  • Postów

    347
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12

O Elhape

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    ALF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Najprościej będzie chyba po prostu dorobić przycisk w obwodzie czujnika ABS i jego wciśnięcie spowoduje przerwę w obwodzie, wywali błąd ABS i żadne systemy nie będą działać.
  2. Wszystkie interfejsy bluetooth działają dopiero od 1999 roku także Tobie zostaje tylko diagnoza po kablu OBD -> USB.
  3. Z tym badaniem tylnych amortyzatorów to trochę fikcja. Pamiętam jak dziś jak kupiłem nowe amortyzatory, nowe sprężyny, wszystkie tuleje wymienione na miękki poliuretan i dosłownie kilka dni po tym na przeglądzie sprawność wyszła chyba 20% albo 30%. Wtedy diagnosta powiedział, że według teorii to żeby wyniki był wiarygodny to trzeba by posadzić pasażerów na tylnej kanapie bo inaczej to ściema nie pomiar. Pewnie i mogło ale wątpię, prędzej jakiś wahacz albo tuleja. Nie wiem dokładnie jak wygląda zawias w ośce z tyłu ale nie wykluczone jest też to, że koło się pochyliło przez to nieplanowane obniżenie. Niestety musisz ściągnąć koło i popatrzyć wtedy będziesz najbliżej prawdy
  4. Co do wysokości to ona nie zależy od amortyzatora tylko od sprężyny więc możliwe, że pękła Ci z tej strony gdzie masz niżej.
  5. A czytałeś wszystko co tam jest napisane ?? Bo wydaje mi się, że opisane są wszystkie opcje w różnych wersjach 1.6. Przejrzałem nawet książkę Sam naprawiam A4 B5 i nie ma w niej nic więcej niż na tych screenach.
  6. Jak dla mnie to powinien być płyn G004000M2 i to tylko w oryginale żadne zamienniki febi.
  7. To powinno pomóc.
  8. Żeby wywalało olej uszczelkami to musiał byś chyba wlać 2x tyle ile wchodzi normalnie a i tak nie wiem czy tyle wystarczy Zawsze pilnuje aby było max. Kiedyś jak bawiłem się w amatorskie rajdowanie to lałem na max i dolewałem jeszcze litr żeby nie dopuścić do sytuacji, że w zakrętach odpływał olej spod smoka i nigdy nic złego się nie działo. Za to przy stanie oleju w połowie między max i min udało mi się 2 razy przytrzeć panewki.
  9. Kilka razy miałem uszkodzony synchronizator w różnych skrzyniach i zawsze problem objawiał się zgrzytaniem przy zmianie biegu i to raczej tylko przy redukcji więc pewnie u Ciebie wystarczy regulacja ewentualnie wymiana jakiegoś zużytego elementu wybieraka/lewarka od biegów.
  10. Co do okresu to ja jeździłem zastępczym ponad 2 miesiące. Co ciekawe rzeczoznawca ustalił szkodę całkowitą a ja miałem auto zastępcze aż nie odebrałem z warsztatu naprawionego auta. Które oddałem do warsztatu po wycenie i zapłaciłem ze naprawę pieniędzmi z odszkodowania. Samochód musi być z tego samego segmentu ale klasa tutaj chyba nie ma nic do rzeczy. Moje auto to A4 B5 a zastępcze miałem Nissan Qashqai z bodajże 2019 roku. Żeby było śmiesznie to Audi jest segment D a Nissan C więc nawet gorsze Cenę przy wypożyczeniu prywatnym warto sobie ustalić na podstawie cennika auta zastępczego z jakiejś firmy w swojej okolicy. Ubezpieczyciel ma prawo wymagać wynajęcia auta gdzieś indziej jeśli można to zrobić za dużo mniejsze pieniądze.
  11. Według etki do B5 i B6 idzie ten sam wahacz o takich numerach jak podałeś (8E0407693AG i 8E0407694AG). Kupowałem nie dawno do B5 i w aukcji z której brałem w liście pasujących samochodów są B5 i B6 oraz jakieś A6, A8, skoda superb i passat.
  12. Zacznij od podpięcia auto pod komputer i wykonanie pełnego auto scanu wszystkich sterowników. Później wklej tutaj cały wynik i wtedy można zacząć próbować Ci pomóc.
  13. 8W0 407 505 C to jest lewa strona 8W0 407 506 C to jest prawa strona Pewnie są inaczej wygięte jeśli pytasz o różnicę Nie spotkałem się jeszcze z takim wahaczem bez tulei także ten z ASO też będzie z tuleją. To jest właśnie minus w zawieszeniu audi, że wystuka się tylko sworzeń a trzeba wymieniać cały wahacz wraz z tuleją. Lemforder to najwyższa półka w zamiennikach i wszyscy chwalą ale skoro Lem jest za 150zł to chyba nie ma się co zastanawiać bo jak patrzę to oryginał 900zł kosztuje
  14. Zacznij od podłączenia komputera i sprawdzenia błędów/zrobienia pełnego auto scanu. Jak nie będzie żadnych to wypadało by zrobić logi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...