Skocz do zawartości

Elhape

Pasjonat
  • Postów

    316
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Elhape

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    ALF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Elhape

  1. W tym temacie znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie
  2. Elhape

    Inny numer wiązki

    Z tego co wyczytałem(między innymi na tym forum) 8W0971029BL to nowszy numer wiązki 8W0971029AN dodatkowo na stronie jakiegoś sklepu podawali, że ten trzeci numer 8W0971029AH jest zamienny z dwoma poprzednimi.
  3. Podłączasz vcds, robisz pełny auto scan, zapisujesz wynik do pliku txt i wrzucasz ten plik do posta.
  4. Elhape

    Drgania w kabinie

    Przyczyn może być wiele: felgi, opony, tarcze hamulcowe, zaciski, przegub zewnętrzny, półoś, przegub wewnętrzny, sprzęgło, skrzynia, silnik, osprzęt silnika i może coś jeszcze. Miłej lektury https://a4-klub.pl/search/?q=drgania&quick=1
  5. A wiesz też o opcji edytuj post ?? Warto korzystać a nie pisać post pod postem.
  6. https://a4-klub.pl/forum/123-dział-numerów-części/
  7. Użyj opcji szukaj, całe forum jest pełne opisów Twojego problemu.
  8. Elektrozaworu nie ruszałem jedynie co to wymieniałem czujnik ciśnienia gazu bo miałem wrażenie, że mimo regulacji śruby na reduktorze nie zmieniało się ciśnienie. Tak autokalibracje i strojenie robiłem, fakt są to moje pierwsze zabawy z lpg ale wydaje mi się, że nie jest źle Skoro jest szansa ogarnąć to na tych 130 to kupię jeszcze raz nowe dysze 1.6mm i zacznę zabawę od nowa. Ten elektrozawór może jakoś mieć za małą "wydajność/przepustowość" przy wtryskach 130 ??
  9. Padł mi wtryskiwacz, były zamontowane jakieś stare połączone w grupy 2x3, nie dało się już kupić takich samych więc stwierdziłem, że wymienię wszystkie 6 na nowe. Wybór padł na Barracuda 130, podłączyłem je pojedynczo na bardzo krótkich kawałkach wężyków. Pojawił się problem ze spadkami ciśnienia na reduktorze, centralka wywala błąd i przełącza się na PB. Uznałem, że skoro cała instalacja w aucie ma jakieś 12 lat to pewnie reduktor już ma dość i kupiłem zestaw uszczelek i go zregenerowałem. Problem występował nadal więc zakupiłem nowy reduktor, identyczny jak był wcześniej czyli Zavoli Zeta-S i niestety problem jest nadal ten sam. Sterownik jaki mam do gazu to Stag 300-6 Plus. Dysze próbowałem od 2mm rozwiercałem do ponad 3mm i nie udało mi się tak ustawić LPG aby dało się normalnie jeździć. Ciśnienie na reduktorze regulowałem od 1 bara w górę i też nie wiele się zmieniało. W najlepszym układzie dało się spokojnie jeździć na LPG ale przy redukcji biegu i wciśnięciu pedału gazu do podłogi od razu przełącza na PB z błędem za niskie ciśnienie gazu. Po przydługim wstępie chciałem zapytać czy jest szansa ogarnąć to na tych wtryskach czy kupiłem zbyt wydajne i muszę je jednak wymienić na 115 ??
  10. Opcje są dwie albo taki "porządny" czujnik kupiłeś albo gdzieś jest problem w instalacji elektrycznej czujnika.
  11. Napisz i poczytaj w odpowiednim dziale. https://a4-klub.pl/forum/9-zloty-spoty-oraz-serwisy-samochodowe/
  12. Ciekawa sprawa bo to brzmi jak legalne cofnięcie licznika W przypadku sprzedaży będziesz mógł legalnie podawać zaniżony przebieg
  13. Szukaj u mechanika który coś zepsuł Jak zawsze przy jakiejkolwiek diagnozie zacznij od błędów/autoscanu.
  14. Elhape

    1.8T BFB N75

    Pierwszy post z wyszukiwarki, specjalnie przeczytałem i jak dla mnie odpowiada w 100% na Twoje pytanie, także ...
  15. Sprawdzenie kompresji pomoże Ci ustalić czy olej spala z powodu zużytej/uszkodzonej głowicy czy z powodu zużytych pierścieni na tłokach. Żeby to stwierdzić robi się normalny pomiar a później drugi (próba olejowa) taki sam pomiar tylko po wlaniu niewielkiej ilości oleju do cylindra. Nawet bym nie pomyślał, że może to aż tyle kosztować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...