Elhape
Pasjonat-
Postów
316 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Elhape
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
ALF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Elhape
12
Reputacja
5
Odpowiedzi społeczności
-
Elhape obserwuje zawartość Przegub napędowy komplet LÖBRO 302184 893498099P , Składanie dachu kluczykiem w A4 B6 Cabrio , Inny numer wiązki i 4 innych
-
Składanie dachu kluczykiem w A4 B6 Cabrio
Elhape odpowiedział(a) na Mularczyk 777 temat w Audi A4 B6
W tym temacie znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie -
Z tego co wyczytałem(między innymi na tym forum) 8W0971029BL to nowszy numer wiązki 8W0971029AN dodatkowo na stronie jakiegoś sklepu podawali, że ten trzeci numer 8W0971029AH jest zamienny z dwoma poprzednimi.
-
Czujnik wskaźnika braku płynu chłodzącego w A4 B9
Elhape odpowiedział(a) na Adasko1234567 temat w Audi A4 B9
Podłączasz vcds, robisz pełny auto scan, zapisujesz wynik do pliku txt i wrzucasz ten plik do posta. -
Elhape obserwuje zawartość Przegub napędowy komplet LÖBRO 302184 893498099P
-
Elhape obserwuje zawartość Drgania w kabinie i Nie otwierające się drzwi od wewnątrz w A4 B5
-
Przyczyn może być wiele: felgi, opony, tarcze hamulcowe, zaciski, przegub zewnętrzny, półoś, przegub wewnętrzny, sprzęgło, skrzynia, silnik, osprzęt silnika i może coś jeszcze. Miłej lektury https://a4-klub.pl/search/?q=drgania&quick=1
-
A wiesz też o opcji edytuj post ?? Warto korzystać a nie pisać post pod postem.
-
https://a4-klub.pl/forum/123-dział-numerów-części/
-
Użyj opcji szukaj, całe forum jest pełne opisów Twojego problemu.
-
Elektrozaworu nie ruszałem jedynie co to wymieniałem czujnik ciśnienia gazu bo miałem wrażenie, że mimo regulacji śruby na reduktorze nie zmieniało się ciśnienie. Tak autokalibracje i strojenie robiłem, fakt są to moje pierwsze zabawy z lpg ale wydaje mi się, że nie jest źle Skoro jest szansa ogarnąć to na tych 130 to kupię jeszcze raz nowe dysze 1.6mm i zacznę zabawę od nowa. Ten elektrozawór może jakoś mieć za małą "wydajność/przepustowość" przy wtryskach 130 ??
-
Padł mi wtryskiwacz, były zamontowane jakieś stare połączone w grupy 2x3, nie dało się już kupić takich samych więc stwierdziłem, że wymienię wszystkie 6 na nowe. Wybór padł na Barracuda 130, podłączyłem je pojedynczo na bardzo krótkich kawałkach wężyków. Pojawił się problem ze spadkami ciśnienia na reduktorze, centralka wywala błąd i przełącza się na PB. Uznałem, że skoro cała instalacja w aucie ma jakieś 12 lat to pewnie reduktor już ma dość i kupiłem zestaw uszczelek i go zregenerowałem. Problem występował nadal więc zakupiłem nowy reduktor, identyczny jak był wcześniej czyli Zavoli Zeta-S i niestety problem jest nadal ten sam. Sterownik jaki mam do gazu to Stag 300-6 Plus. Dysze próbowałem od 2mm rozwiercałem do ponad 3mm i nie udało mi się tak ustawić LPG aby dało się normalnie jeździć. Ciśnienie na reduktorze regulowałem od 1 bara w górę i też nie wiele się zmieniało. W najlepszym układzie dało się spokojnie jeździć na LPG ale przy redukcji biegu i wciśnięciu pedału gazu do podłogi od razu przełącza na PB z błędem za niskie ciśnienie gazu. Po przydługim wstępie chciałem zapytać czy jest szansa ogarnąć to na tych wtryskach czy kupiłem zbyt wydajne i muszę je jednak wymienić na 115 ??
-
Opcje są dwie albo taki "porządny" czujnik kupiłeś albo gdzieś jest problem w instalacji elektrycznej czujnika.
-
Napisz i poczytaj w odpowiednim dziale. https://a4-klub.pl/forum/9-zloty-spoty-oraz-serwisy-samochodowe/
-
Ciekawa sprawa bo to brzmi jak legalne cofnięcie licznika W przypadku sprzedaży będziesz mógł legalnie podawać zaniżony przebieg
-
Szukaj u mechanika który coś zepsuł Jak zawsze przy jakiejkolwiek diagnozie zacznij od błędów/autoscanu.
-
Pierwszy post z wyszukiwarki, specjalnie przeczytałem i jak dla mnie odpowiada w 100% na Twoje pytanie, także ...
-
Sprawdzenie kompresji pomoże Ci ustalić czy olej spala z powodu zużytej/uszkodzonej głowicy czy z powodu zużytych pierścieni na tłokach. Żeby to stwierdzić robi się normalny pomiar a później drugi (próba olejowa) taki sam pomiar tylko po wlaniu niewielkiej ilości oleju do cylindra. Nawet bym nie pomyślał, że może to aż tyle kosztować.