-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DamianAEB
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Koszalin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia DamianAEB
0
Reputacja
-
Witam Panowie, wiem że minęło kilka lat ale mam identyczny problem jak wy, walczę z nim już kilka miesięcy i ręce mi opadają, wymieniłem dokładnie to samo i nie przyniosło to żadnego skutku, kolega Klejk napisał że jednak błąd nie wrócił, może wymieniłeś jakąś część która to powodowała a nie zdawałeś sobie z tego sprawy? Jestem wręcz pewny że nie powodują tego przewody bo tak samo jak u was błąd pojawia się po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi, a dokładniej gdy samochód osiągnie optymalna temperaturę pracy, od około 80°C w górę, na zimnym silniku NIGDY nie wystąpił u mnie błąd, pozdrawiam mam nadzieję że ktoś odpisze i pomoże! ?
-
Pozdrawiam!
-
DamianAEB zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam! Pisze z ogromną prośbą o pomoc w rozwiązaniu błędu - 16505 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem. Błąd objawia się ograniczeniem doładowania w samochodzie, czyli duża utrata mocy. Z doładowania seryjnego około 0.7 bar spada do 0.3 bar, sprawdzane wartości na VAG-COM wskazują na to że przepustnica zatrzymuje się w pozycji 45.1 uchylenia i tak pozostaje, wtedy samochód łapie błąd. Jedynym sposobem potem żeby wrócić do normalnej jazdy jest albo usunięcie błędu lub dodanie gazu do oporu, wtedy przepustnica odżywa i z powrotem widzi uchylenie, jeżeli tego nie zrobimy pozostaje w wartości 45.1 stopnia (chyba że uruchomimy ponownie samochód). Dodam jeszcze że błąd pojawia się TYLKO gdy samochód nabierze optymalna temperaturę pracy od około 80 stopni w górę. Co zrobiłem aby poradzić sobie z błędem? -wymieniłem przepustnice -sprawdziłem wiązkę od kostki przepustnicy do ECU (każdy przewód ma przejście) -zmieniłem komputer pokładowy ECU -adaptowałem przepustnice -zmieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego Załączam logi na których doskonale widać moment kiedy przepustnica zatrzymuje się w pozycji 45.1 stopnia. Jeżeli ktoś będzie miał jakieś pytania lub pomysły proszę śmiało pisać, każdy pomysł będzie dobry bo mi się już skończyły, pozdrawiam! Log - bloki 001 oraz 098 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Log - bloki 001, 002 oraz 007 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM