
tepe
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tepe

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
krk
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.2TFSI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dev, z klocków brać zwykłego Textara czy Textar EPAD ? Masz gdzieś pod ręką numery tych klocków, żeby potwierdzić: Zwykłe: TEXTAR 2474301 TEXTAR 2460601 EPAD: TEXTAR 2460681 TEXTAR 2474381 (tylko ten dziwnie jest niedostępny na allegro) Kodów szukałem po: Audi A4 B8 (8K2) S4 quattro sedan 333KM, 245kW, benzyna (2008.11 - 2015.12)
-
Nie mam keyless, nic nie dokładałem i nic nie kodowałem.
-
Gdybym miał pewność że to jest to to pewnie bym kupił. Z tym błędem nie ma innej opcji? Tylko stacyjka ?
-
Mam taki sam błąd, w module komfortu (46): 00166 - Przełącznik autoryzacji dostępu i uruchomienia (E415) 008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona Wczoraj wymieniłem stacyjkę (na używana), ale błąd pozostał i stacyjka również zablokowała kluczyk. Jednak raz udało mi się odpalić auto, za pierwszym razem po podłączeniu stacyjki, plus dodatkowo teraz mam zapłon, a przy poprzedniej stacyjce nie miałem zapłonu. Czy to znaczy że kupiłem uszkodzoną stacyjkę ? Czy może to być coś innego? Macie jakiś patent na wyciągniecie kluczyka?
-
Dobra, już nie musisz się znęcać
-
Nie wiem jak to się stało, ale faktycznie coś sobie chyba wkręciłem z tymi 340mm, teraz wbiłem w wyszukiwarkę i z góry na dół jest info o 345mm, a ja zakodowałem pełne wartości przód i tył
-
Kupiłem zestaw zacisków z S4 B8, model przód 8755/A , tył 6454/A Dostałem zestaw wraz z tarczami, i o ile na tył były tarcze 330mm, to z przodu są 345mm, czy to normalne? Przeglądałem ten wątek i cały czas jest informacja o o tarczach 340mm z przodu.
-
Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach w Audi A4 B8
tepe odpowiedział(a) na barneius temat w Audi A4 B8
Wymień cały wąż. Ja do teraz jeżdżę - zero problemów. -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
tepe odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
I jak te RTSy się sprawują? Polecasz? Jaki to dokładnie model / nr części ? Czy pisząc o średnicach 12mm i 75mm macie na myśli te wartości? (załącznik) -
tepe obserwuje zawartość Nie odpala- czujnik wcisnietego sprzegla?? , VCDS jak wykodować nawigację , Samoczynne rozładowywanie akumulatora - mam potencjalnego winnego i 1 inny
-
Przepraszam że odpowiadam sam pod sobą, ale dalej nie znalazłem rozwiązania. Da się zrobić nastawy podstawowe panoramy VCDSem ? Czy muszę koniecznie szukać kogoś z odisem ?
-
Podpowie ktoś na szybko jak w VCDS całkowicie wykodować nawigację, czyli moduł 37 ? Udało mi się potwierdzić że to ona jest odpowiedzialna za nadmierny pobór prądu. Niestety przy próbie wyciągnięcia bezpiecznika nie startuje MMI (to znaczy startuje, ale po 2 sekundach się wyłącza). Chciałbym spróbować wykodowac nawigacje i zobaczyć jaki będzie efekt (i tak jej nie używam). Może doprecyzuje: czy wystarczy w gateway installation list, odznaczyć dany moduł ? czy też konieczne są dodatkowe kroki ?
-
Samoczynne rozładowywanie akumulatora - mam potencjalnego winnego
tepe opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Od jakiegoś czasu walczę z samoczynnie rozładowującym się aku. Ładowanie sprawdzone. Akumulator podmieniony. Założyłem już wątek na grupie lokalnej w poszukiwaniu elektryka magika który rozprawi się z problemem jednocześnie szukając winowajcy na własną rękę. W dniu dzisiejszym zaopatrzyłem się w miernik który potrafi zmierzyć natężenie prądu stałego przez okres dłuższy niż 15 sekund (jak to robi większosc multimetrów) i zabrałem się za testy. Po kilku próbach (chyba) namierzyłem winnego, po zamknięciu drzwi i samochodu, natężenie po pewnym czasie spada z ~6A do poniżej 1A, słychać cyknięcie i potem dzieje się coś takiego: https://youtu.be/xav1IVLd3lc (natężenie skacze pomiędzy 0,01 - 0,7, po wyciągnięciu bezpiecznika stabilizuje się) Bezpiecznik który wyciągam na filmie oznaczony jest jako: Radio / system nawigacyjny 7.5 A (na grafice w załączniku oznaczone na czerwono) Ogólnie samego systemu nawigacyjnego nie potrzebuje, ale radio jest przydatne. Niestety po wyciągnięciu tego bezpiecznika, radio (MMI) się nie uruchamia. Dodatkowo przetestowałem i wyciągnąłem bezpiecznik oznaczony jako MMI (5A, oznaczony w załączniku na niebiesko), skoki natężenia bez zmian, a MMI nie startuje. Może ktoś spotkał się z podobnym tematem i podpowie co dalej. Ewentualnie macie pomysł jak wyłączyć sam system GPS, może to on sprawia problem ? -
Jeden - ten dłuższy.
-
Też pytałem na forum ale nikt nie odpowiedział. Zaryzykowałem i dzisiaj jestem po wymianie i faktycznie po założeniu 8R1422893R problemy ustały. Uwaga nowy wąż ma trochę inny kształt i nie pasuje plug and play, wiec mechanik będzie musiał troche pokombinować - ale warto.
-
Udało Ci się namierzyć gdzie mozna zrobić procentowy pomiar sprzęgła w VCDS ? Jak nie to w jakim programie mozna to sprawdzić ?