Niclaus
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Niclaus
Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
lubelskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Niclaus
0
Reputacja
-
Wszystko wyjęte ze smoka.
-
Auto świeżo po zakupie. Sprzedawca twierdził, że wymienił niedawno rozrząd: pasek (sprawdzone, potwierdzone) i łańcuch (jeszcze nie dotarłem).
-
Oto ofekty wczorejszej płukanki i czyszczenia smoka. Przebieg auta 170 tys. Oprócz sporej ilości silikonu znalazłem niestety jakieś plastikowe elementy (czarne i brązowe). Czy ktoś potrafi je zidentyfikować i podpowiedzieć skąd mogą pochodzić ?
-
Klasy wagowe, kolory oznaczenia sprężyn i amortyzatorów 1BA 1BE 1BV w Audi A4 B6/B7
Niclaus odpowiedział(a) na lukaszr temat w Audi A4 B6/B7
Cześć. Pacjent to Audi A4 B7 AVANT 1.8t wyposażony w podtlenek LPG (butla w kole 71l + dojazdówka w bagażniku). Fabryczne klasy wagowe: przód OJE - klasa 5 (788 - 823kg), tył OYH - klasa 8 (520-544 kg). Byłem dziś na stacji diagnostycznej i zmierzyliśmy nacisk na poszczególne osie (pełny bak gazu, 1/2 benzyny, dojazdówka w bagażniku), oto co wyszło: - przód 855 kg, - tył 712 kg. Auto jeździło tak ostanie 4 lata, a wiec jak nie trudno się domyślić - d*pa siedzi. Z reguły ludzie radzą wymienić sprężyny na o 2 klasy wagowe wyżej (tj. 10-11). Ale jak tak przeglądam dane poszczególnych klas to mi wychodzi, że do tej wagi (712 kg) powinienem zastosować co najmniej klasę 13 (655 kg - ...), bo taka najwyższa jest dostępna do zawieszenia 1BE. Czy ta cała rozkmina ma sens czy gdzie się pomyliłem? Z góry dziękuję za pomoc. -
[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)
Niclaus odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Widzę, że dyskusja lekko padła, ale mam nadzieję, że zajrzy tu ktoś ogarnięty i podpowie coś sensownego. Pacjent to Audi A4 B7 AVANT 1.8t wyposażony w podtlenek LPG (butla w kole 71l + dojazdówka w bagażniku). Fabryczne klasy wagowe: przód OJE - klasa 5 (788 - 823kg), tył OYH - klasa 8 (520-544 kg). Byłem dziś na stacji diagnostycznej i zmierzyliśmy nacisk na poszczególne osie (pełny bak gazu, 1/2 benzyny), oto co wyszło: - przód 855 kg, - tył 712 kg. Auto jeździło tak ostanie 4 lata, a wiec jak nie trudno się domyslić - d*pa siedzi. Z reguły ludzie radzą wymienić sprężyny na o 2 klasy wagowe wyżej (tj. 10-11). Ale jak tak przeglądam dane z pierwszej strony tego wątku to mi wychodzi, że do tej wagi powinienem zastosować co najmniej klasę 13 (655 - ...), bo taka najwyższa jest dostępna do zawieszenia 1BE. Czy ta cała rozkmina ma sens czy gdzie się pomyliłem? Z góry dziękuję za pomoc. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Niclaus odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
@Gregory87 WAUZZZ8E37A267782 -
Hej. Nadejszła wiekopomna chwila, kiedy to zdecydowałem się rozstać z A3ką i zasilić szeregi stada A4. Mam nadzieję, że była to dobra decyzja Pozdrawiam wszystkich. Mikołaj