Skocz do zawartości

Niclaus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Niclaus

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Niclaus

0

Reputacja

  1. Auto świeżo po zakupie. Sprzedawca twierdził, że wymienił niedawno rozrząd: pasek (sprawdzone, potwierdzone) i łańcuch (jeszcze nie dotarłem).
  2. Oto ofekty wczorejszej płukanki i czyszczenia smoka. Przebieg auta 170 tys. Oprócz sporej ilości silikonu znalazłem niestety jakieś plastikowe elementy (czarne i brązowe). Czy ktoś potrafi je zidentyfikować i podpowiedzieć skąd mogą pochodzić ?
  3. Cześć. Pacjent to Audi A4 B7 AVANT 1.8t wyposażony w podtlenek LPG (butla w kole 71l + dojazdówka w bagażniku). Fabryczne klasy wagowe: przód OJE - klasa 5 (788 - 823kg), tył OYH - klasa 8 (520-544 kg). Byłem dziś na stacji diagnostycznej i zmierzyliśmy nacisk na poszczególne osie (pełny bak gazu, 1/2 benzyny, dojazdówka w bagażniku), oto co wyszło: - przód 855 kg, - tył 712 kg. Auto jeździło tak ostanie 4 lata, a wiec jak nie trudno się domyślić - d*pa siedzi. Z reguły ludzie radzą wymienić sprężyny na o 2 klasy wagowe wyżej (tj. 10-11). Ale jak tak przeglądam dane poszczególnych klas to mi wychodzi, że do tej wagi (712 kg) powinienem zastosować co najmniej klasę 13 (655 kg - ...), bo taka najwyższa jest dostępna do zawieszenia 1BE. Czy ta cała rozkmina ma sens czy gdzie się pomyliłem? Z góry dziękuję za pomoc.
  4. Widzę, że dyskusja lekko padła, ale mam nadzieję, że zajrzy tu ktoś ogarnięty i podpowie coś sensownego. Pacjent to Audi A4 B7 AVANT 1.8t wyposażony w podtlenek LPG (butla w kole 71l + dojazdówka w bagażniku). Fabryczne klasy wagowe: przód OJE - klasa 5 (788 - 823kg), tył OYH - klasa 8 (520-544 kg). Byłem dziś na stacji diagnostycznej i zmierzyliśmy nacisk na poszczególne osie (pełny bak gazu, 1/2 benzyny), oto co wyszło: - przód 855 kg, - tył 712 kg. Auto jeździło tak ostanie 4 lata, a wiec jak nie trudno się domyslić - d*pa siedzi. Z reguły ludzie radzą wymienić sprężyny na o 2 klasy wagowe wyżej (tj. 10-11). Ale jak tak przeglądam dane z pierwszej strony tego wątku to mi wychodzi, że do tej wagi powinienem zastosować co najmniej klasę 13 (655 - ...), bo taka najwyższa jest dostępna do zawieszenia 1BE. Czy ta cała rozkmina ma sens czy gdzie się pomyliłem? Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Hej. Nadejszła wiekopomna chwila, kiedy to zdecydowałem się rozstać z A3ką i zasilić szeregi stada A4. Mam nadzieję, że była to dobra decyzja Pozdrawiam wszystkich. Mikołaj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...