Skocz do zawartości

RaQ1911

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RaQ1911

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RaQ1911

3

Reputacja

  1. Udało Ci się to podłączyć?
  2. Cześć, zaraz po zakupie miałem dołożone gniazdo USB w podłokietniku i aktywowany Android Auto ( ktoś mi to robił). wg. skanu VCDSa mam aktualnie MMI: Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* 8W0-035-MIB-HGH2.clb Oznaczenie elementu SW: Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* 8W0-035-MIB-HGH2.clb Oznaczenie elementu SW: 8W5 035 036 C HW: 8W5 035 036 Komponent: MU-P-LN-EU 034 1329 HW: 8W5 035 036 Komponent: MU-P-LN-EU 034 1329 Często mi rozłącza Android Auto, nie zależnie od tel oraz przewodu. W tej jednostce znaleziono błędy, kwalifikujące ją do wymiany (ASO, w VCDS ich nie widzę). Auto na gwarancji, proponują wymianę na: 8W5 035 036 B. Auto nie wyjechało z salonu z Andoid Auto, więc mogą mi go nie przywrócić, pytanie czy kodowanie AA jest w tej jednostce? Będę musiał aktywować od nowa? Jestem w stanie to zrobić VCDS? Czy proponowana jednostka MMI nie jest "starsza", lub uboższa o jakąś funkcjonalność? pozdrawiam,
  3. sedan manetka poszła na olx w tydzień
  4. RaQ1911

    Nakładki na pedały

    Da się dokupić samą zaślepkę na śrubę podstopnicy, występuje jako osobny element?
  5. Jeśli się nie sprzeda to pogrzebię. Sam wymieniłem, po wymianie masa błędów - konieczna adaptacja czujnika skrętu. Kodowanie opisałem w dziale kodowań, generalnie nic skomplikowanego. Wszystko VCDS.
  6. Mieliśmy poprawny tok rozumowania z tymi kodami PR, działa - wyszło mi 4M0907129HG, który różni się od mojej obecnej (4M0 907 129 HA), tylko guziekiem lane assist. 4M0907129HG -> 4M0907129MA -> 4M0907129AE (od tego modelu zmienia się ikonka od LA, wspomniałem o tym wyżej) -> 4M0907129KP (aktualnie tylko ta dostępna w ASO)
  7. @EDIT - poprawione przekreślone, poniższe kodowanie działa Cześć, może ktoś potwierdzić czy to kodowanie i adaptacje są wystarczające do aktywacji Lane Assist Z manetką mająca guzik od włączania Lane Assist? A5 - Byte 16>Bit 7 A5 - Byte 12>Bit 3 17 - Byte 4>Bit 6 17 - Byte 5>Bit 3 (tylko przy posiadaniu SIDE ASSIST) 09 - Byte 35>Bit 0 44 - Byte 2>Bit 7 Adaptacje: 5F - Car_Function_Adaptations_Gen2>menu_display_Lane_Departure_Warning = “Activated” 5F - Car_Function_Adaptations_Gen2>menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high = “Activated” 5F - Car_Function_List_BAP_Gen2>LDW_HCA_0x19> “Activated” 5F - Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19_msg_bus> “Terminal 15” A5 - BAP Personalization = “Not Activated” A5 - Personalization of lane dept. warning Cl. 15 on = “Last Setting” A5 - System mode, lane depart. warn, = “Selection via menu” A5 - Switch-on condition, lane depart. warn. = “On” --- przy fizycznym guziku, też ON? ("ON" - włączone na stałe, bez guzika w manetce, "Selection via menu" kiedy mamy fizyczny guzik w manetce). Kod dostępu do A5 - 20103 pozdrawiam,
  8. Czy olej sprzęgła jest zamienny z G 055 512 A2? Ew. czym się od siebie różnią?
  9. Właśnie na podstawie tego bazowałem jak rozebrać środkowy tunel. Czyli po nim, tylko wysuwam - dzięki.
  10. Cześć, jak dobrać się do guzika START ENGINE? Nie chcę połamać zatrzasków.. Konieczny jest demontaż panelu środkowego? Jeśli tak - to panel środkowy wiem jak zdjąć (jest na forum), ale jak dalej panel z guzikiem i zapalniczka? pozdrawiam,
  11. Ja też szukam w jasnym i nic nie widać A próbował ktoś adaptować schowki pod siedzenia z A4 B8 lub innych? Czy do A4 B9 nawet nie było by ich gdzie przykręcić? Nie wiem jak wygląda montaż w tych modelach, które mają stąd pytanie. pzdr,
  12. Demontaż blendy skrzynki bezpieczników przy słupku A, przy kierowcy: Odkręcamy śrubę pod nią, klucz nasadowy 8mm: Od spodu 2 takie same śruby, klucz 8mm, (na foto nie zmieściły się obie śruby): Ale są umieszczone tu: Aby zdjąć obudowę, najpierw pociągamy za dół w stronę fotela (1), aby wypiąć ją z "haczyków"-czerwone, następnie pociągamy za górną część w dół (2), aby wypiąć z zatrzasków-niebieskie. CDN. jak otrzymam schowek (edytuję)
  13. Dzięki @Muskel1za numery części, oszczędziło mi to kupę czasu Ja się zdecydowałem na demontaż boczka (i tak musiałem akurat od strony kierowcy ). Kilka wskazówek jak by ktoś to też tak montował: Zamiast pianki zastosowałem izolację parcianą, którą owinąłem przewody (tak jak reszta przewodów ORI w boczku). Przewody zastosowałem 0,35mm2, prądowo w zupełności wystarczają, a łatwiej jest zacisnąć 2 w jednym konektorze i dałem delikatnie dłuższe przewody. Unikam lutowania przewodów w aucie. Tak przygotowaną wiązkę przyczepiłem do istniejącej wiązki w boczku za pomocą tej samej taśmy. Pozwala to na bezpieczne wyciągnięcie czerwonej lampki, wtyczka nam nie ucieknie, a przewód nie będzie drgał i obijał się o boczek. Kostkę, którą wpinamy w przewód wyciągnięty z białej lampki, owinąłem również tą taśma, tylko ze względów akustycznych (nie jest przyczepiona do żadnej lampki, więc może się obijać o boczek). Modele lampek, który wymienił autor tematu, różnią się od siebie tym, że jedne mają czarną obudowę, a inne nie. U siebie zastosowałem 6Y0947411, które mają obudowę, pozostałe modele jej nie mają. Zależało mi na niej, ale teraz nie wiem czy nie będę jej ściągał, ponieważ nie jest mocno spięta z czerwonym elementem i może delikatnie drgać na dołkach, sprawdzę - montował ktoś je u siebie i podzieli się info? BTW. Białe lampki na dole można wymienić na mocniejsze (nr. taki jak lampki z bagażnika sedana). pozdrawiam,
  14. Cześć, prośba o podanie nr części (oleje, filtry, coś jeszcze?) niezbędnych do wymiany oleju w 0CK (VIN: WAUZZZF4XJA222291) pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...