Skocz do zawartości

Pawełostry

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawełostry

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawełostry

2

Reputacja

  1. Jak coś to na te drgania u mnie też pomogła wymiana zaworu na listwie wtryskowej. Zostało mi jeszcze mrowienie w pedałach w zakresie 1500-2500 obrotów przy mocniejszym wciśnięciu gazu. Zastanawiam się czy to nie dwumas. Bo na postoju też lekko czuć drgania. Jak znajdę rozwiązanie też się odezwę.
  2. U mnie wytarty jest ślizg i guma widoczna na wybieraku od spodu auta. Na razie kawałek gumowej rurki załatwił sprawę, założony na też lekko żółty wybierak. On ogranicza wychylenie drążka zmiany biegów.
  3. Witam. Też dopadło mnie rzucanie silnikiem. Auto kupiłem nie dawno, bo w wrześniu. Poduszki silnika i skrzyni wymienione (lemfolder). I co jakiś czas czuć w srodku bujanie budą. Obroty nie falują, błędów na kompie brak, wciskanie sprzęgła nic nie zmienia. Nie występuje to ciągle, tylko co jakiś czas, ale drażni mnie. Akurat udało mi się nagrać filmiki. Silnik rozgrzany. Wymieniać rolkę napinacza, czy od razu zawór w listwie wtryskowej? Nie mam jeszcze logów, ale jutro może podepnę się pod kompa i sprawdzę ciśnienie i korektę wtrysków. Poniżej linki do filmów. Film nr 2 https://youtube.com/shorts/-swKLyrRgWc?feature=share Korekty i ciśnienie, lecz na zimnym silniku zrobiłem, bo laptop padał, a chciałem zdążyć. https://youtu.be/L8bnkH5_Xe4
  4. Witam. Mam pytanie odnośnie kodowania. Stary oryginalny akumulator z 2008 wyzionął ducha. Kupiłem coś taniego - Vikinga bronze 100 Ah 850A. Ze wskazaniem na mmi 40% naładowania poradziłem sobie zmieniając ostatnia cyfrę nr seryjnego. Ale nie wiem jak poradzić sobie z wykrywaniem pojemności w bloku pomiarowym grupa 20 (załączone zdjęcia) stary miał 110Ah więc myślałem, że wymieniając na mniejszy zostanie 110ah(nie sprawdziłem przed wymiana jaka była wartość). Oryginalnych o takiej pojemnosci nie było więc nie wiem czy kodować numery z 1 strony do 105 czy 95. Czy to zmieni wskazanie w tym bloku pomiarowym, i czy ma jakieś znaczenie ta wartość w zarządzaniu energia przez auto. Samochód Audi a4b8, 2.0 tdi caga 143km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...