Skocz do zawartości

CLAU

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CLAU

Informacje

  • Imię
    Clau
  • Miasto
    Dolny Śląsk

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2021
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia CLAU

0

Reputacja

  1. Zmień mechaników bo masz ewidentny problem z układem hamulcowym. To wygląda jakby zacisk nie chował do końca tłoczków i non stop jazda na lekko dociśniętych klockach a tarcze krzywią się od przegrzania.
  2. CLAU

    Android Auto w A4 B9

    Możesz próbować z innymi rozdzielczościami w trybie deweloperskim AA w telefonie ale nie ma gwarancji, ze MMI je przyjmie. Wymiana kabla nic nie da. Gdyby kabel był wadliwy to byłyby błędy przy zgrywaniu danych na PC. 99% problemów z AA to soft telefonu i jego moduły oraz implementacja AA w fabrycznym systemie w samochodzie. Rzadkie aktualizacje sortu samochodowego+cudaczne aktualizacje androida w telefonie, zależne od marki urządzenia i wynikiem są cyrki z AA. Mam nowego Oneplusa11 i do tej pory nie hula AA z Golfem Mk8 mimo kwietniowej aktualizacji poprawiającej kompatybilność AA.
  3. CLAU

    B9 Fellows

    W standardzie w bagażniku pod podłogą jest akumulator, jak to wygląda w przypadku dołożenia fabrycznego koła dojazdowego? Podnosi się podłoga i zmniejsza przestrzeń bagażowa?
  4. B&O w B9 to 5800 PLN więc za jakieś 1250 euro nie spodziewam się aby to było podobne do Bowersa z Volvo. Pytanie, czy ASS w takim razie jest: - bardziej zbliżony jakością do B&O, które może być przereklamowane w B9 czy może: - ASS to typowy standardzik jak podstawowe głośniki w Golfie lub Toyocie.
  5. Odgrzeje trochę temat bo konfiguruje A4 B9 i naczytałem się, że ten B&O nie jest wart dopłaty w porównaniu do ASS. Czy jakiś posiadacz B9 jest w stanie uczciwie napisać jak to faktycznie jest, czy miał okazje z kimś porównywać, kto ma B&O lub ASS? Nie zależy mi na tłuczeniu basem pod Biedronką, raczej fajnym i przyzwoitym dźwięku w samochodzie. Kiedyś w Maździe zrobiłem sobie własne audio na głośnikach Focala i grało to przyjemnie na fabrycznym radyjku. Dawne Skody Superb miały głośniki Nokii, które grały całkiem zjawiskowo jak na zwykły "Skoda Sound System" czy jak toś się kiedyś u nich nazywało i nie miało przyczepionej metki znanej marki. Nie spodziewam się, że w samochodzie będę miał jak w domu ale w trasie na autostradzie dobrze by było, aby ten ASS był po prostu przyzwoity i czy jest faktycznie tak spektakularna różnica między nim a B&O, na co mogłaby wskazywać renoma bądź co bądź, dobrej ale ostro zawyżonej cenowo marki hifi do domu.
  6. CLAU

    Android Auto w A4 B9

    Kabel nie ma znaczenia, będzie działać tak samo na oryginalnym kablu Samsunga jak i tym kupionym w Audi oraz na Blitzwolfie, Ugreenie czy innym Ventionie od chińczyka. Problemy z AA i Carplay dotyczą telefonu i samej jednostki. W Golfie AA się wieszało po dłuższym czasie, trzeba było wyciągnąć i włożyć na nowo wtyk. Carplay muliło. Nowy Oneplus11 w ogóle nie działa z golfem ale to jakiś globalny problem z softem w tym konkretnym telefonie. Była akcja serwisowa na infotainment w zeszłym roku w G8, żadnej różnicy. Robiłem nowa aktualizację 3 tygodnie temu i infotainment działa płynnie, Carplay działa płynniej i mogę jechać 10h bez zwiechy. Niestety mam podstawowe radyjo więc AA i CP po kablu. Trochę szkoda, że potwierdzacie, że z kierownicy Audi nie ma dostępu do zakładki z książką telefoniczną na zegarach. Przyzwyczaiłem się że mogę przejrzeć listę nieodebranych połączeń i pooddzwaniac do ludzi z poziomu kierownicy bez sięgania do ekranu.
  7. Generalnie spodziewałem się, że balans bieli na fotkach nie był odpowiedni (jest różny na zdjęciach z pierwszego posta) ale dodatkowo w konfiguratorze ten szary też jest dosyć specyficzny więc trochę mnie to zbiło z tropu. Na ostatnich fotkach jest już standardowo szaro więc jeszcze się upewnię na żywo jeśli będzie okazja. Zarówno przedliftowe i poliftowe pięknie się prezentuje i gratuluję samochodu. To standardowe zawieszenie nie prezentuje się wcale dramatycznie jak większość osób na tym forum ocenia. Bardziej winowajcą jest tylny zderzak, który ostro zachodzi w górę i powoduje wrażenie, że wysoko stoi. Zastanawiam się czy opcjonalne zawieszenie sportowe (to najtańsze, które obniża o 22mm) w wersji Advanced powoduje tylko obniżenie czy również zmniejsza wychył na boki w zakrętach. Miałem podobne w Golfie 7 i było świetne na autostrady i drogi krajowe, w ósemce mam już standardowe i wychył jest trochę większy.
  8. Trochę mnie tym zmartwiłeś. Za tydzień podjadę do salonu i postaram się znaleźć jakieś auto w tym odcieniu i być może będzie trzeba się ugiąć i skonfigurować S line czego wolałbym uniknąć.
  9. Jaki ten Manhattan Grey jest faktycznie na żywo? Tylko szary czy wpadający w jakiś "zielony" jak na zdjęciach. W konfiguratorze też jakiś dziwny odcień tego szarego a w wersji Advanced na którą się nastawiam niestety nie ma dostępnej Daytony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...