
janusz75
-
Postów
283 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Odpowiedzi społeczności
-
janusz75 odpowiedź w Check engine - EVAP System: Small Leak w Audi Q5 2.0 TFSI został oznaczony jako odpowiedź
tutaj winowajcą nie jest zawór EVAP który jest zamontowany na silniku... winę za usterkę ponosi tzw.
wyłącznik ciśnieniowy NVLD który to może błędnie wykryć bardzo mały wyciek... temat jest dobrze znany w samochodach z USA/Kanady, a rozwiązaniem serwisowym jest; wymiana czujnika ciśnienia NVLD G400 oraz filtr NVLD na najnowszy dostępny w ASO... zawór oraz filtr znajdują się przy zbiorniku paliwa... oczywiście istnieje inna alternatywa, tj. "przejście" systemu EVAP na Europejski standart... przeszukaj trochę internet, a znajdziesz biuletyny Audi na temat tej usterki...
-
janusz75 odpowiedź w Wiązka przepływomierza w Audi A4 B8 2.0 TFSI CAEB został oznaczony jako odpowiedź
jeśli chodzi o wiązkę do przepływomierza to w silniku TFSI ten który Ty masz, fabrycznie zostały wykorzystane tylko trzy przewody...
dwa od czujnika temperatury są wolne... więc tutaj masz Ok...
"Wiazka od wtryskow ma 3 przewody, a powinna miec 5." prześlij zdjęcie o którą wtyczkę i przewody Ci chodzi, bo nie za bardzo wiadomo
o co Waść pyta...
-
janusz75 odpowiedź w Problem z Audi Q3 2.0 TFSI S-tronic został oznaczony jako odpowiedź
"ale teraz pytanie jesli bym osiagnoł 270km/h i 7 tyś obr/min to czy skrzynia wbiła by tą 6 ??"
z pewnością tak... a powiedz, przy jakich obrotach (oczywiście jadzda na full, kickdown aktywny)
skrzynia przechodzi z 4 na 5
-
janusz75 odpowiedź w Wzmocnienie sanek w Audi A4 B8 został oznaczony jako odpowiedź
wg. zaleceń producenta, demontaż tzw. krzyżulca dozwolony jest na "odciążonym" samochodzie tzn. znajduje się na podnośniku kolumnowym...
w samochodzie bez zamonowanego wspornika - krzyżulca, niedozwolone jest opuszczanie samochodu na koła... oczywiście są to zalecenia Audi...
-
janusz75 odpowiedź w Oringi trzpienia filtra oleju w Audi Q5 2.0 TFSI został oznaczony jako odpowiedź
do silników diesla o-ringi są dołaczane wraz z wkładem filtra... niestety, ale przy silnikach benzynowych, tzw. króciec traktowany jest jako osobny element... index króćca: 06L115678Q ; cena w ASO około 50pln...
-
janusz75 odpowiedź w Problem po pozbyciu się EVAP-u w Audi A3 8L 1.8T został oznaczony jako odpowiedź
to wystarczy... sterownik silnika bada także przepływ przez układ EVAP... wysterowuje zawór i ,,czeka" na sygnał z sondy i przepływomierza (jeśli jest, jeśli nie to z map sensora) w Twoim przypadku brak tego przepływu i w konsekwencji Check... jeśli wiesz lepiej to Ok... ja Ci tylko pisze jak to działa...
-
janusz75 odpowiedź w Opona była naprawiana czy coś się w nią wbiło? został oznaczony jako odpowiedź
tzw. "kołek" po naprawie opony... spokojnie, tak to powinno wyglądać po naprawie... może trochę za krótko
chłopcy obcieli... ale jest Ok...
-
janusz75 odpowiedź w Pryska olejem po odkręceniu korka w Audi A4 B9 2.0 TFSI został oznaczony jako odpowiedź
przy tym przebiegu odma powinna być jeszcze sprawna... ale jak wiadomo zawsze są odstępstwa od reguły...
co do "opocenia" to powinieneś zdiagnozować z czego to i to usunąć...
ps.
pomiędzy odmą a przewodem który jest do niej przykręcany na torxa jest uszczelka typu o-ring...
być może wystarczy tylko go wymienić...
-
janusz75 odpowiedź w Demontaż przewodu od zbiorniczka płynu chłodzącego w A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
usunąć zawleczkę i rozłącz... oczywiście trzeba to robić umiejętnie... tak aby nic nie połamać...
z niektórymi połaczeniami trzeba trochę "powalczyć" bo oring uszczelniający jest "suchy" i nie ma
lekko... ale dasz radę... usuń zabezpieczenie i powoli rozłączaj...
-
janusz75 odpowiedź w B7 BLB 2.0 TDI - wyciek, co to za śruba? został oznaczony jako odpowiedź
możesz odkręcić i uszczelnić...
śruba zaślepiająca: N0160243
pierścień uszczelniający: N0138115 ; 10x13,5