Skocz do zawartości

harychorzow84

Pasjonat
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O harychorzow84

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Prawdziwy forumowicz ,rozwiązał problem,nie napisał co było przyczyną i tyle go było widać. Ja od siebie dodam że w moim CJEB niskie ciśnienie oleju powodowała podpora wałków rozrządu (tzw okular).Przed wymianą miałem 0.5 bara,po wymianie 1,1 bara przy 90 stopniach oleju.Nie jest to jakieś super ciśnienie ale silnik chodzi dobrze, może kiedyś znajdę jeszcze inną przyczynę i ciśnienie jeszcze coś wzrośnie.
  2. Jestem po wymianie filtra paliwa ale w 1.8 TFSI 2012 CJEB 170km. Wymiana trudna nie jest ,najtrudniej kupić sam filtr. Na zdjęciach na górze nowy ,na dole stary zdemontowany,jak widać przewód już zżółknięty. Będę mieć chwilę to przetnę obudowę i zobaczymy jak wygląda wkład filtra po niecałych 190tys przebiegu.
  3. Stary temat ale też się wypowiem. Mój CJEB z przelotem 188000km bierze max 0.5l na interwał wymiany oleju 9000km.
  4. Łożysko wymienione ale tylko te zewnętrze , wewnętrzne było w dobrym stanie więc zostawiłem,nastała błoga cisza w aucie.Na zdjęciu widać jak zniszczone było już łożysko kulowe.
  5. Powiem Ci że ciężko mi wyłapać z tego filmiku czy jest coś nie tak ,czy to jest po prostu ten naturalny klekot TFSI , kulturą pracy to one nie grzeszą 🤔
  6. Przy zapalonym silniku wyciągnij wtyczki z elektromagnesów regulatorów faz rozrządu i zobacz czy klekot zniknie,błędy jakieś są?
  7. No właśnie, skrzynię którą mam w garażu ma większy przebieg i jest głośniejsza od tej co mam założoną na aucie,łożysko kulowe wiadomo w jakim jest stanie ale łożysko igielkowe te wew. i bierznia są w stanie bdb. Może faktycznie wymienię tylko to kulowe a te drugie zostawię oczywiście pierw sprawdzę jego stan?
  8. A jak wprasowałaś. bierznie wewnętrznego łożyska? Bo wszystko z aluminium nie widzi mi się stukanie młotkiem, może gniazdo pod bierznie zagrzać? Podpowiedz jak Ty to zrobiłeś.
  9. Od znajomego warsztat będę mieć do dyspozycji z prasą hydrauliczną, myślę że faktycznie robota nie powinna być jakaś straszna jedynie właśnie ta bierznia wew. łożyska. Są osoby co mówią mi aby nie wymieniać tego wew. łożyska ale po co ryzykować?
  10. Znalazłem jeszcze inny przyrząd do ściągania łożysk wewnętrznych i aby robota poszła szybko i sprawnie to zainwestuje o ile się nada.
  11. Łożysko z wewnętrznej strony jest w stanie idealnym. Jeżeli problem jest powszechny i bardzo dużo użytkowników zgłasza uszkodzenie zewnętrznego łożyska kulowego to raczej upatrywałbym problemu z samym tym łożyskiem. Nie wiem z jakich powodów producent zastosował takie łożysko zamiast z obu stron dać łożyska walcowe...
  12. Dziś rozebrałem moją starą skrzynie która huczala jeszcze mocniej niż ta którą mam założoną. Ściągaczem co kupiłem raczej tej tylnej bieżni nie zdemontuje, pozytyw jest taki że bieżnia i tylne łożysko są w stanie dobrym ale kulkowe to po prostu brak mi słów...
  13. Kupiłem taki zestaw i zobaczymy czy da radę
  14. Szukam gotowego zestawu bezwladnosciowych sciągaczy do łożysk (wewnętrzny) ale maksymalna średnica w takim pakiecie to 58mm a nasza flansza ma ok 65,5mm.
  15. Jak zdemontowaliscie flansze łożyska igielkowego? Jakim momentem dokręcić śruby obudowy dyferencjału?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...