Skocz do zawartości

harychorzow84

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O harychorzow84

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A przy jakiej temperaturze oleju mierzyłeś ciśnienie? Z tego co pamiętam to przy temperaturze oleju 80 stopni powinno być : - Ciśnienie oleju na biegu jałowym: 0,85 - 1,6 bar - Ciśnienie oleju przy 2000 obr/min: 1,2 - 1,6 bar - Ciśnienie oleju przy 3700 obr/min: 3,0 - 4,0 bar (2. stopień ciśnienia aktywny, zawór regulacji ciśnienia oleju -N428- OK)
  2. Dev możesz mi również sprawdzić po vin-e który komplet wahaczy mi spasuje? Wszędzie wychodzi mi MEYLE 116 050 0189/HD WAUZZZ8K9DA047807
  3. Ostatnie pytanie:wymienialiście tylko te pierwsze łożysko kulowe (strona zew. dyferencjału)? Czy również te drugie igiełkowe (strona wew. dyferencjału)? Po świętach chce się zabrać za wymianę.
  4. Miejsce montażu trzpienia w obudowie było mocno zużyte i podejrzenie nieszczelności zaworu ale okazało się że wymiana nie była konieczna.
  5. Z racji że moje audi jest z 2012r to kupiłem nową obudowę filtra + zawór, jest to nowa wersja dużo bardziej solidna niż ta.
  6. Ten grzybek odpowiada za odpływ oleju z obudowy filtra, jeśli odkręcasz obudowę to grzybek się dźwiga i olej spływa do miski..
  7. Ja wymieniałem okular bo miałem problemy z niskim ciśnieniem oleju, na rozgrzanym potrafiło zejść do 0,6 bara ale nic nie klekotało. Chyba okular nie ma wpływu na klekot. Jeśli zawory i talerzyki są nowe to zostaje tylko fazator wałka. Takie jest moje zdanie ale popytaj na forach bo mechanikiem nie jestem.
  8. A gdzie kupiłeś łożyska, w ASO? Wszystkie części (jeśli dobrze dobrałem) kosztują ok 500zł,tj dwa łożyska (jedno kulowe, drugie walcowe), dwa simeringi, i uszczelka dekla. Jest jakaś alternatywa? Czy tylko ASO?
  9. Ja cały czas jeżdżę na 5W40 + Ceratek. Jeśli faktycznie koło zębate fazatora ma za duży luz to ma to sens że klekocze na rozgrzanym silniku jest wtedy rozgrzany olej i mocno rozrzedzony.
  10. U mnie był ten luz napewno mniejszy, wyczuwalny ale mniejszy.
  11. Z tego co pamiętam to 35nm. Pamietaj że to lewy gwint.
  12. Poprawiona obudowa i zawor sprawia wrażenie dużo solidnijszej, w tej starej jeden fałszywy ruch i plastikowy trzpień może się uszkodzić, ale najważniejsze to wymieniać na nim oringi co jakiś czas.
  13. Patrząc na wałki to przyczyną była jazda na fabrycznej podporze wałków. Trzeba go odpowiednio wcześniej wymienić na ulepszoną wersję i napewno poprawi się ciśnienie oleju.
  14. Czy trzeba demontować skrzynie czy da radę bez? Skrzynia MVQ silnik 1.8 tfsi 170km cjeb.
  15. Wymień tylko oringi, chyba że masz już uszkodzony trzpień z obudowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...