Skocz do zawartości

harychorzow84

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O harychorzow84

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie był ten luz napewno mniejszy, wyczuwalny ale mniejszy.
  2. Z tego co pamiętam to 35nm. Pamietaj że to lewy gwint.
  3. Poprawiona obudowa i zawor sprawia wrażenie dużo solidnijszej, w tej starej jeden fałszywy ruch i plastikowy trzpień może się uszkodzić, ale najważniejsze to wymieniać na nim oringi co jakiś czas.
  4. Patrząc na wałki to przyczyną była jazda na fabrycznej podporze wałków. Trzeba go odpowiednio wcześniej wymienić na ulepszoną wersję i napewno poprawi się ciśnienie oleju.
  5. Czy trzeba demontować skrzynie czy da radę bez? Skrzynia MVQ silnik 1.8 tfsi 170km cjeb.
  6. Wymień tylko oringi, chyba że masz już uszkodzony trzpień z obudowy.
  7. Niestety ale potwierdzam, nie wiem dlaczego po wymianie obudowy ten dźwięk zniknął, chyba auto całkowicie się nie ostudziło, z racji że jeżdżę rzadko autem po tygodniu postoju w temp ok 5 stopni po odpaleniu dalej jest ten dźwięk. Przeszukałem nasze i zagraniczne fora i wychodzi na to że ten typ tak ma.
  8. Ponawiam pytanie czy jest ktoś ze Śląska kto mógłby mi wymienić owe łożyska w dyferencjale? 15tys km już z tym jeżdżę i robi się coraz głośniej. Nawet jestem w stanie pojechać do jakiś sąsiednich województw byle mieć ogarnięty ten temat. Pozdrawiam wszystkich.
  9. Wartości 1 i 2 z wałka ssącego muszą być przybliżone, analogicznie jest z wałkiem wydechowym. Jeśli są duże różnice to jest uszkodzona regulacja faz rozrzadu (uszkodzony sam talerzyk-elektromagnes lub zawór wkręcany w wałek).
  10. A miałeś jakiś objaw że wiedziałeś że łożyska są do wymiany?
  11. Aby sprawdzić poprawność pracy zaworów najprościej jest podpiąć Vcds i widać jak na dłoni,jeśli jest z nim problem powinien wywalić błąd, ewentualnie możesz sprawdzić pracę układu zmiennych faz.
  12. Jeśli dobrze pamiętam bo było to prawie rok temu to przy odpaleniu zimnego silnika nie było tego klekotu w miarę rozgrzewanie silnika zaczynał się pojawiać. Pamiętam jeszcze że jak klekot się pojawiał to wyciągałem wtyczkę z elektromagnesu "talerzyka" i klekot ustawiał. Zawory kupiłem INA
  13. U mnie przed wymianą zaworów samochód klekotał jak Diesel, miał problem z wolnymi obrotami a podczas jazdy brak mocy
  14. Witam ponownie, trochę poświęciłem czasu temu dźwiękowi po odpaleniu i zniwelowalem problem. Na ucho wygląda to jakby silnik przez te chwile nabijał ciśnienie oleju. U mnie pomogła wymiana obudowy filtra oleju i krućca. Ewentualnie można pokusić się o wymianę samych oringów na zaworze ale moim zdaniem konstrukcja nowej wersji obudowy jest dużo lepsza. Z moich przemyśleń wynika że po jednej nocy olej potrafił spłynąć z obudowy poprzez nieszczelny zawór krućca i przy odpalaniu pompa musi napełnić obudowę filtra a później dopiero olej trafia na pozostałe podzespoły. Mam nadzieję że komuś to pomorze. Pozdrawiam. Stara obudowa i kruciec na górze, nowa na dole
  15. Zaryzykuje i kupię podporę kolbenschmidt na zagranicznych forach piszą że nie odbiega jakością od oryginału a niektórzy piszą że jest to oryginał. Pytanie moje jak wygląda wymiana, czy dam radę bez kanału? W jakie części mam się jeszcze wyposażyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...