Skocz do zawartości

tymon373

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O tymon373

Informacje

  • Imię
    Tymon
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0TFSI
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kalibracji nie zrobisz dobrze Vcds
  2. Włączasz w adaptacjach wymianę oleju w skrzyni i odpinasz wtyczkę od pompy po prostu i podpinasz dopiero jak skrzynia będzie zalana
  3. Myślę że w przeciągu miesiąca wrzucę
  4. długi płaski śrubokręt załatwi sprawę, oryginału raczej nikt nie kupuje po za aso bo ceny są mega odrealnione, np ten przyrząd z tego co wiem koło kafla kosztuje
  5. Siemka jak to wygląda po twoich modyfikacjach, szczególnie chodzi mi o przeniesienie suba w boczek
  6. jeżeli tylko przy skręcie w lewo to prawdopodobnie przegub, poza tym przy moście to nie jest tyrkotanie tylko raczej takie wibracje, podjedź gdzieś gdzie robią audi to ci zdiagnozują czy to most czy nie
  7. Uszczelki pod mechatronikę te aluminiowe nie są konieczne co każdą wymianę, co 2 wystarczy. Jeżeli chodzi o zakup to są zestawy na allegro ale zazwyczaj czegoś w nich brakuje więc po prostu trzeba zobaczyć i najwyżej dokupić to czego brakuje, no i zestawy tyczą się tylko części mechatronicznej do sprzęgieł nie widziałem zestawów
  8. mam do wymiany serwo z pompą i nasuwa mi się pytanie czy trzeba robić jakieś dodatkowe kroki po za odpowietrzeniem przez zaciski ? w instrukcji aso jest tylko informacja że jeżeli po zwykłym odpowietrzeniu będzie miękki pedał to trzeba do skutku odpowietrzać przez procedurę
  9. Cześć chciałem tutaj w oddzielnym temacie streścić wymianę oleju w skrzyni DL382. Wszystkie wyżej wymienione skrzynie mają dokładnie taką samą procedurę wymiany i takie same części potrzebne do jej wykonania. A więc do wymiany będziecie potrzebować: W części hydraulicznej: 4x G055529A2 - olej ATF 4l (do wymiany potrzebne 3.5l) 2x 0CK321439A - korek spustowy i wlewowy (są takie same) 1x 0CK325107F - rurka do chłodniczki 1x 0CK321371A - uszczelka miski olejowej 1x 0CK325149D - filtr 1x 0CK325421A - filtr 1x 0CK325121D - filtr 2x 0CK927523- uszczelka sterownika (ta przy kostce, założona jest jedna aczkolwiek lepiej wymienić na dwie żeby wyeliminować ewentualny przeciek który dosyć często się w tym miejscu pojawia) 1x 0CK325443 - uszczelka mechatroniki 1x 0CK325446 - uszczelka mechatroniki 1x 0CK325445 - uszczelka mechatroniki 1x 0CK325444 - uszczelka mechatroniki 1x N91084501 - uszczelka pokrywy filtra 1x WHT005499A - uszczelka pokrywy filtra w części mechanicznej (sprzęgłowej): 4x G055549A2 - olej MTF 4l (do wymiany potrzebne 3.8l) 1x WHT005623A - korek Instrukcję wymiany krok po kroku wrzucę w najbliższym czasie
  10. Dzięki czyli potrzebne: 1L oleju G055190A2 2x korek N90281802
  11. korki wymieniałeś ?
  12. przy każdej wymianie oleju wymieniasz uszczelkę, jest po prostu jednorazowa
  13. Cześć wymieniał ktoś na własną rękę płyn hamulcowy w b9, wiem że płyn ma być dot4 esp i że do wymiany potrzebny jest +/- 1 litr Wymiana metodą tradycyjną jest akceptowana, czy tylko maszyną?
  14. cześć niedawno pojawił się u mnie problem z piszczącym pedałem hamulca przy odpuszczaniu lub naciskaniu w losowych momentach tak jak widać na filmiku, wydaje mi się że to uszkodzone serwo ale zanim zacznę poważne wymiany to chciałem zapytać czy ktoś miał podobny problem i wie co w tej sytuacji mogę poczynić. Był podobny temat w a4 b9 ale nic z niego nie wynika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...