-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Crusho

Informacje
-
Imię
Kiril
-
Miasto
Kostrzyn nad Odrą
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No byłem o mechaniką i tak , rok temu wymieniałem termostat ale coś znowu jest nie tak nie trzyma 90 stopni ale tylko jak auto jest na postoju następni czwartak mam termin na wymiana termostatu i zobaczymy dam znać
-
Witam trochę czasu minęło ale mam to samo. I jak udało ty się tego problemu załatwić ?
-
No właśnie pytałem czy jest robioną adaptacje i mówili że tak ale teraz już nie jestem pewny nie wiem że nie kupią sobie taki urządzenie a co tam trzeba zmienić dokładnie
-
No czujnik z Bosch zobaczę w wtorek jak wszystko sprawdzą , za szybko rośnie poziom sadzy coś powoduje szybko zapchanie myslialem że to EGR bo był już do wymiana bo nie działał w ogule ale widocznie nie jest od tego
-
Dzięki, wtorek będą to wszystko sprawdzał bo w ogule EGR miałem tak że się nie otwierał a nie zamykał ta klapą i kupiłem nowy i myslialem że będzie od tego bo był nie sprawny ale dalej jest to samo , dam znać jak wszystko sprawdzą jescze raz
-
No Oczywiście że c**jnik różnicy ciśnienia ale ja napisałem na sam początek że to wszystko wiminilem na nowy czujnik różnica ciśnienie, EGR , wtryski i tak dalej , ale od czujnika temperatury też moze być tak jak napisałem :przesyła inf. Do sterownika na temat temperatury spalin jaka występuje pszed filtrem z koli pozwala na obliczenie zapchania i zapełnienia filtra i wpływa na częstotliwość procesu jego regeneracji , i jescze Objawy uszkodzonego czujnika mogą obejmować redukcja osiągów związana z niewłaściwą oceną ilości sadzy w filtrze DPF ale dzięki że w ogule odpisujesz bo za żywicznej jak ktos już załatwi swój problem później nawet nie da znać co tam dokładnie był ten problem i jak to zrobił
-
No właśnie poczebuje pomoc a ty się śmiać jak by nie wiem co , po za tym silnik pracuje jak nowy w sumie wszystko tak jest oprócz DPF 😀 chce sprawdzić najpierw czujnik temperatury dpf bo przesyła inf. Do sterownika na temat temperatury spalin jaka występuje pszed filtrem z koli pozwala na obliczenie zapchania i zapełnienia filtra i wpływa na częstotliwość procesu jego regeneracji , i jescze Objawy uszkodzonego czujnika mogą obejmować redukcja osiągów związana z niewłaściwą oceną ilości sadzy w filtrze DPF. I tak chyba jest u mnie zobaczymy
-
Po wypalenie DPF poziom sadzy jest 5 gr , czyli mieszanka która wtryski lejący podaję nie jest za dużo chyba bo poziom sadzy spadł na 5 gr od 24g , a dopiero później na każdy 10 km rośnie po 1 gr coś takiego ! Tak że nie rozumiem twoje emotki po chuuu napisałeś " 😆😆😆😆 " , jak możesz pomóc to napisz jak nie to nie kom.
-
I jak tam dalej co 200 km , czy już znalazłeś gdzie jest problem bo też mam to samo nie ma błędów , EGR nowy , DPF wyczyszczone , czujnika DPF nowy , wtryski ok i dale co 200 km wypalenia , bardzo szybko rośnie poziom sądź 🤔 czy może być od czujnika temperatury spalin?
-
Część , jak tam z DPF ? Co tam wyszło w końcu , bo mam to samo i już nie wiem co mam zrobić 🥺
-
Crusho obserwuje zawartość Problem z DPF w Audi A4 B9 2.0TDI i Częste wypalanie DPD w Audi A4 B8 2.0TDI CGLC
-
Witam i jak znalazłeś problem ?
-
Witam , udało się znaleźć problem jaki był ? mam to samo tylko wtryski my zostało sprawdzić , nie wiem jaki może być problem mam dość .
-
U mnie DPF się wypalał co 200 km wymieniłem czujnik nic nie dało , regeneracja dpf też nic nie dało i się okazało że zawór EGR do wymiana