Skocz do zawartości

Rena71

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rena71

Informacje

  • Imię
    Rena
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CVKB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB
  1. tak, zrobię. Dziękuję za pomoc
  2. mam nadal 40% i tyle wskazuje ładowarka. Najgorzej, że nie mam jak podłączyć pod sieć bezpośrednio, ale spróbuję coś ogarnąć. Napisałam posta, bo pomyślałam, że może jak ma nadal 40% to już trup i nie ma sensu go dalej ładować. Jak byłam w serwisie i dopytałam się o stan aku, powiedzieli, że jak ma 40% to niedługo do wymiany, ale stwierdziłam że jeszcze spróbuję go podładować
  3. ładowałam przez powerboxa, bo nie mam dostępu do kontaktu w garażu. Jedna sesja na powerboxie trwa 6h, więc po ponownym naładowaniu powerboxa takich sesji było ze 3 w ciągu dnia, z przerwami na ładowanie powerboxa. A ładuję go chyba już z 4 dzień i jak wspomniałam napięcie spoczynkowe wzrasta, ale poziom naładowania dalej 40%.
  4. ładowarka z funkcją AGM. Chyba, że ta nie jest odpowiednia, to prosiłabym o polecenie jakiejś dobrej. Dopiero co kupiłam a4 i bujam się od tygodnia z tym aku 😵 samochód pochodzi z FR i po wpisach serwisowych ASO widziałam 2 razy ładowanie aku. Podejrzewam, że aku może być w tym aucie od nowości, bo nie widzę wpisu aby był wymieniany.
  5. Hej wszystkim ! mam pytanie, czy aku AGM, który ma 40% naładowania jest już do wymiany ? ładowałam go, ale nadal jest 40% naładowania, jedynie napięcie spoczynkowe wzrosło. Na początku spoczynkowe było 12,17 a teraz jest ok. 12,46 ( po naładowaniu nawet większe ok. 12,66).
  6. Witam Wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...