
luknor
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O luknor

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Dobrodzień
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie wiem, raczej nie ale zastanawiałem się czy samego dekla nie podmienić ze starej pompy ale nie chciało mi się bawić.
-
Może wydech jest równo tylko coś innego jest na rzeczy. Widać po klapie i szczelinach że z tyłu mogła być jakaś przygoda. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Jeden temat to za mało kolego? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Miałem to samo. Padł filtr, pewnie nieoryginalny. Ja miałem filtr kneht. Przy okazji padła pompa. Wymiana na oryginalny filtr z ASO i nową pompę. Od roku spokój. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Nie miałem innego wyjścia. Używki nie chciałem. Ale myślę o tym czy by nie zamienić dekielków bo stara pompa leży Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Całość wymieniałem, kosz cały nowy. Oryginał VDO. Wkładu oryginalnego nie szło dostać bo były dwa jego typy, z króćcem na wężyk paliwa i bez (szybkozłączka). Z VDO można dostać już tylko ten na złączkę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Nie rozwiązałem. Czasem buczy, czasem nie. Olałem skoro to tylko ten zaworek. Od tego czasu już z 7 tyś. km zrobiłem i nie zauważyłem nic innego niepokojącego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Jak moja pompa padła to wymieniłem na nowy oryginał z koszem vdo oraz filtr z ASO i też mam ten dźwięk. To piszczy zaworek na powrocie na pompie. Na złączu na deklu pompy, tym gdzie wraca paliwo do baku z filtra jest taki zaworek z kulką i sprężynką w środku i to tak hałasuje. Jak z mechanikiem to odłączyliśmy i na chwilę wrzuciliśmy powrót wężem do wlewu baku to była cisza. Denerwujące ale raczej niczemu nie zaszkodzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Czujnik położenia wału korbowego pod filterm paliwa? Jesteś pewien? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
U mnie było to samo tylko ja nam bfb. Dodatkowo przy okazji padła mi pompa paliwa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Ja mam ośkę i rok 2005, filtr ma u mnie 4 króćce. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Ja kupiłem nowy oryginał cały z koszem za 800zl w Rudzie Śląskiej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
luknor obserwuje zawartość 1.8T i Audi A4 B6/B7
-
Tylko należy zwrócić uwagę jaką pompę mamy bo są dwa rodzaje, jedna z króćcem na przewód paliwowy (nie do kupienia nowy oryginał) i taka na szybkozłączkę. Tę nową można kupić. Ja miałem tę pierwszą i zdecydowałem się na oryginał z koszem (wkład już z szybkozłączką) bo zamiennik z króćcem (jakiś noname) buczał po połowie dnia pracy i miał problem z porannym rozruchem. Całość kupiłem za ok 800 zł, nówka VDO. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Używana pompa jak leży nie zalana to szlag ją trafia. Mój mechanik mówił że kiedyś trzymał wkład w benzynie i też padła. Jak kupować to nową. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Pierburg szukaj. Chyba najlepszy zamiennik. A oryginał nowego typu (przewód na szybkozłączkę) można kupić nawet na alledrogo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk