Skocz do zawartości

jchyra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jchyra

Osiągnięcia jchyra

0

Reputacja

  1. kupiłem z tej aukcji http://www.allegro.pl/item104182626_oryginalne_skorzane_mieszki_do_99_modeli_aut.html i jest OK bardziej niż OK, prawdziwa, cienka, dobrze wyprawion skóra za 20zł żaden tapicer nie chciał by się chyba bawić
  2. Witam fajne autko, zadbane spraw sobbie jeszcze jedno A4 A4 x 2 = A8 marzenia sie sełnią :mrgreen:
  3. jchyra

    Skype

    jchyra na Skypa = fotoMI
  4. takie awarie biorą się często od wyluzowania przełącznika kierunków, ale skoro u Ciebie ma to jakiś związek z biegami (?) hm... może, gdy jedziesz na luzie trzymasz się inaczej kiery
  5. Sorki, ze sie wtrace ale to określenie z 2-3 kreskami to nie do kazdego sie odnosi. Sadze, ze masz samochod przed 98 rokiem wiec i liczniki z wieksza iloscia kreseczek. U mnie jesli by tak o 3 kreski spadly obroty to bym mial obroty 200 i raczej by nie chodzil. Wskazowka moze i leci na moment w dol ale doslownie po chwili powinna wrocic na swoje miejsce. zgadza się, rok 95 te 2-3 kreseczki to jest jakieś 200-300 obr w dół. które zaraz wracja do normy
  6. dużo koników nie zabiera, ale na obrotomierzu widać, jest to też dobry test, aby sprawdzić czy sprężarka działa, czy się uruchamia: na wolnych obrotach silnika, uruchamiasz klimę a tu wskazówka leci jakieś 2-3 kreseczki w dół poza tym jak otworzysz maskę to w momencie załączania klimy widać w chwili startu lekkie szarpnięcie sprężarki, nawet silnik troszkę inaczej zaczyna pracować,
  7. zapraszam kolege do NEWBIE, a co do problemu to sprubój jeszcze raz odpiąć (obie klemy) aku na 30 min i podłącz z powrotem, może coś pomoże Dziękuję za odpowiedź. Akumulator odłączyłem (nawet na 45min) – jednak nie pomogło. W poprzednim poście zapomniałem dodać, że szaleje wyświetlacz temperatury. Wyświetla zakres od minus 45st C do plus 58st C. Ewidentnie dmucha tylko z nawiewu na szybę. A na nogi i centralnie nie da się dmuchnąć nawet „ręcznie”. Chyba dokumentnie zablokowane. Nie wiem jakie powinny być wartości w poszczególnych kodach, wpisuję je więc, może coś Wam powiedzą: Wyświetlana wartości kodu. 1c = 08,5 11,5 13,5 15,5 2c = 0 3c = 0 4c = 9,7 5c = 10,2 6c = 13,8 7c = 0 8c = 1,3 9c = 40,0 10c = 21,3 11c = 1,0 12c = 23,9 13c = 23,5 14c = 0,7 15c = 23,4 16c = 21,1 17c = 0 :-) 18c = 5,7 19c = 5,6 20c 12,2 21c = 0 22c = 0 23c = 0 24c = 0 25c = 17,8 26c = 25,5 27c = 40 28 29 30c = 6,5 31 32c = 0 33c = 0 34c = 0 35c = 0 36c = 23,0 37c = 1,0 38c = 23,5 39c 1,5 40c = 23,4 41c = 1,0 42c = 20,7 43c = 1,0 44c = 0,1 45c = 27,2 46c = 1,9 47c = 1,9 48c = 10,2 49c = 0 50 51c = 5,0 52c = 1,6 53c = 01,0. 54c = 9,3 55c = 1,9 56c = 0 57c = 0 58c = 2,0 59c = 1,9 60c = 0 61c = 2 mogę wprowadzić jeszcze kilkanaście kolejnych kodów, których nie ma w klubowej tabeli 62c = 13,1 63c = 13,1 64c = 2,4 65c = 0,8 66c = 0,8 67c = 13,8 68c = 2,1 69c = 0 70c = 0 71c = 1,4 72c = 13,8 73c = 13,5 74c = 0 nie miałem termometru, ale temperatura na zewnątrz była podobna do tej w środku jakieś 15-20st C Może na nic się zdało to moje wklepywanie wartości, ale mam też pytanie: Jakie są prawidłowe wskazania (nie licząc temperatur, które można łatwo sprawdzić). Na przykład: 9c Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury = 40 większą ilością pytań nie będę Was nudził dziękuję i pozdrawiam
  8. Po wymianie akumulatora wyrzuca mi kody 08.5 11.5 13.5 i 15.5 Czyli we wszystkich przypadkach (zgodnie z tabelą z listy) - "Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę". Mam pytanie, czy można to zrobić bez użycia komputera, za pomocą tych magicznych kodów? Tym bardziej, że przed wymianą akumulatora wszystko działało idealnie. Czy może kody te służą jedynie do diagnostyki? Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...