Skocz do zawartości

juby_p

Pasjonat
  • Postów

    1445
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O juby_p

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Radzanowo koło Płocka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Krzysiek na dniach zakłada skrzynie HCK i sprzęgło 240mm wiec nie było sensu zakładać nic innego, jest zrobione patentem Darona i do 500Nm też trzymało bez najmniejszego problemu.
  2. Da radę.
  3. Widzę że ktoś odgrzał temat z przed 4 lat, jakby się ktoś zastanawiał to ten silnik jeszcze jeździ i ma się dobrze:)
  4. Dokładnie rozrząd do sprawdzenia a w drugiej kolejności kalibracja wtrysków i przepływki.
  5. juby_p

    Chiński chip box

    podłącza się pod czujnik temperatury paliwa to nie wrócę dużego wzrostu mocy na tym
  6. juby_p

    Dobrzy chiptunerzy

    Daj jakieś konkrety bo takiego posta może napisać każdy o każdym.
  7. Daron7 nik forum naszego
  8. Troche sprzeczności tu widzę bo patrząc na wykres można zrozumieć Twoją wypowiedź w ten sposób że to turbo wywoływało tryb awaryjny z przeładowania z dołu także nie wiem czy ono takie zdrowe, zrób logi tych kanałów co podał adrian.
  9. to ona do AVF na pewno nie pasuje
  10. GTD to na postoju dmucha 1,5 bara a co dopiero jak włączysz bieg:)
  11. juby_p

    Sprzęgło AVF

    200ps spoko seria przeniesie
  12. Bonusy zdążają się ale od hamowni a nie fabryki...
  13. Zmierz moc na innej hamowni a się rozczarujesz.... jak dla mnie pomiar mocno zawyżony.
  14. ten dym to na Twoje życzenie?
  15. W VP z wałkiem SDI GTB wstają bardzo dobrze lepiej niż w PD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...