Skocz do zawartości

PitrekT

Pasjonat
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PitrekT

Osiągnięcia PitrekT

0

Reputacja

  1. Mikrokontroler jset zabezpieczony przed odczytem tal więc zgranie wsadu nic nie da.
  2. Owszem można zdiagnozować ale nie wszystkie moduły z pomocą VAG-a bez przeróbki.
  3. PitrekT

    [ALL] VAS 5052 vs. VCDS 908

    Na dowolnym lapku to nie wiem ale na pewno da się zainstalować wersje VAS-PC:)
  4. PitrekT

    [ALL] VAS 5052 vs. VCDS 908

    I tu się raczej mylisz. Niestety ale sie nie mylę Oczywiście mówimy o sprzęcie oryginalnym (VAS +oryginal;na głowica VAS5054a).W przypadku chińskich klonów rzeczywiście może być problem z uruchomieniem blutetooth
  5. PitrekT

    [ALL] VAS 5052 vs. VCDS 908

    Bluetooth to główna zaleta VAS-a/
  6. Wartości +/- 2.8 mg/skok w bloku 013 są oficialnymi wartościami podawanymi w zeszytach serwisowych dla silnika PD.Na tej informacji za pewne bazowali twórcy VAG-COM-a podając takie wartości w opisie bloku:)
  7. Bład ten ma związek z DPF-em i jego pełny opis to: 009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal
  8. Jeżeli masz VAG-a na USB to spróbuj zmniejszyć w ustawieniach portu "Latency" do 2.
  9. Akurat schemat to najmniejszy problem przy tym interfejsie
  10. PitrekT

    [ALL B5] program vag

    Za pomocą VAG 704.1 możesz sprawdzić przebieg ale w nie których autach z EDC15.Funkcja ta dostępna jest w zakładce "Application" --> "Dispaly EDC15 milage".Co do korekty licznika za pomocą VAG-A to zapomnij o tym
  11. PitrekT

    Fejs ELM

    Miałem do czynienia z ELM-em i powiem ,że rewelacja to to nie jest.Oprócz silnika nic więcej nie zdiagnozujesz.
  12. Zmieniłeś ustawienia portu COM w panelu sterowania?
  13. Z tego co mi wdomo intefejsy na ELM 327 współpracują z programem SCANTOOL. Podziel się spostrzrżeniami po podłączeniu tego fejsu do auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...