Skocz do zawartości

true

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O true

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia true

0

Reputacja

  1. Cześć, Widzę ze mamy sporo rad i dyskusji o bezpieczeństwie. Spróbuje podsumować jak to rozumiem. Fakty: W zapalniczce mam zasilanie nawet jak nie jest przekręcona stacyjka. Z zapalniczki da się spokojnie 5A pociągnąć, np podpinając przetwornicę czy ładowarkę do laptopa. Bezpieczeństwo: zakładam że do momentu w którym nie przekroczę za dużego natężenia prądu w kablach zapalniczki zagrożenie raczej nie ma. Poza bezpiecznikiem jest to bezpośrednia linia do aku. Są gotowe produkty w internecie jak startery na zapalniczkę czy ładowarki aku do zapalniczki. Zakładam że nie odkryliśmy tu ameryki i jest to znane rozwiązanie. Może nie jest powszechne, dostępność gotowych urządzeń o czymś jednak świadczy. allegro.pl ALLEGRO.PL Wtyczka do gniazda zapalniczki Victron Cig Plug 12V z bez. 16A - prostowniki-aku SKLEP.PROSTOWNIKI-AKUMULATORY.PL WTYCZKA DO GNIAZDA ZAPALNICZKI VICTRON CIG PLUG 12V Z BEZ. 16A najlepszy produkt na świecie. Wtyczka do gniazda zapalniczki wraz ze specjalną szybko złączką ułatwiającą podłączenie do ładowania. ... Jedyne co mnie martwi czy aku nie padł za bardzo do takiego podładowania. Ale to sprawdzę multimetrem w zapalniczce. Co planuję zrobić: Kupię prostownik oraz przejściówkę do zapalniczki, np. Wtyczka do gniazda zapalniczki Victron Cig Plug 12V z bez. 16A - prostowniki-aku SKLEP.PROSTOWNIKI-AKUMULATORY.PL WTYCZKA DO GNIAZDA ZAPALNICZKI VICTRON CIG PLUG 12V Z BEZ. 16A najlepszy produkt na świecie. Wtyczka do gniazda zapalniczki wraz ze specjalną szybko złączką ułatwiającą podłączenie do ładowania. ... Nawet jak miało by to potrwać kilka godzin to małym prądem podładuje aku. Zresztą dla aku lepsze jest ładowanie małym prądem niż setkami amperów. Nie zamierzam startować auta z wtyczki zapalniczki, to nie wydaje mi się bezpieczne. Czemu nie inne opcje: Wyciągnięcie auta z garażu bez wspomagania i hamulców jest bardzo ryzykownym zadaniem. Muszę zrobić 2 ostre zakręty 90 stopni, a jeden jest z górki. Na odpalonym aucie nie jest to banalny wyjazd z garażu. Grzebanie w aucie od spodu na podnośniku. Nie mam podnośnika, nie ma tam miejsca bo miejsca są bardzo ciasne. Nawet się na tym nie znam, temat dla mnie nie do wykonania. Na koniec zostaje opcja laweta, może Pan coś wymyśli To zostawiam jako ostateczną opcje ratunkową. Z grubsza widzę to tak. Jak przeczytacie artykuł ze spłonął garaż w warszawie to będę Ja Jarek
  2. dobra będziemy ładować przez zapalniczkę Zamówiłem wtyczkę, resztę mam
  3. Cześć, Potrzebuję radę drodzy Państwo. Mam Audi A4 B7 w wersji Avant. Padł mi akumulator i zerwała się linka do otwierania maski. Auto stoi w garażu podziemnym, trudno będzie ją wyciągnąć lawecie bezpośrednio. W związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy jest w jakieś dostępne miejsce wyciągnięty odpowiednio gruby plus i minus by podpiąć starter i odpalić auto? 2. Jak otworzyć awaryjnie maskę jak padła linka? Jest jakiś sprytny nie inwazyjny sposób? 3. A może inna rada, co z robić w takiej sytuacji Jarek
  4. No mi dziś się tak stało A tu finalnie nikt nie napisał jak rozwiązał problem....
  5. Jak masz zapchanego DPF to jasne że turbo nie będzie ładować. Ale to wcale nie oznacza ze to DPF Zawsze możesz mieć problem z układem podciśnień, Lub walnięty któryś czujnik. Ogólnie to polecam przede wszystkim VAG'a zrobić. Na allego po 40pln chodzą kabelki. Soft można ściągnąć z netu. [br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 17:19_________________________________________________Allegro: KB1 KABEL INTERFEJS VAG-COM 409.1 VW SEAT AUDI USB
  6. Mam nowy czujnik G450. Zobaczymy co z tego wyjdzie [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2010, 15:29_________________________________________________Po wymianie czujnika działa
  7. Trzeba przerobić całą tą chorą konstrukcję, wywalić imbusik czy jak kto go nazywa i problem raz na zawsze z głowy Przy okazji 1,5-2k z kieszeni ucieka ;D
  8. Ja proponuję Ci byś sprawdził jaki kolor ma paliwo w baku. Jeśli jest walnięta pompa podciśnień i paliwa to (nie wiem jakim cudem) ale olej miesza się z ropą. Przy większych obciążeniach lub pałowaniu auta dymi. A dlaczego dymi? Bo jest zła mieszanka ropy bo ma w sobie olej smarujący. A jak nie to to turbo
  9. Heja, Rozwijając temat, - informacje z autoryzowanego serwisu AUDI audiwarszawa.pl Tak jest akcja serwisowa wymiany pompo-wtrysków dla silnika 2.0 TDI BRD jednak NIE DLA AUDI A dla samochodów marki Volkswagen. Więc niestety, nasze fury się do tego nie zaliczają. Ale jeśli ktoś z was ma VW to atakować serwis Z drugiej strony nie rozumiem tego, skoro w Audi i VW jest identyczny silnik, to czemu Audi nie ma takiej samej akcji serwisowej jak VW? Pozdrawiam Jarek
  10. Więc auto brało olej by była rozwalona pompa paliwa i podciśnień. Olej mieszał sie z olejem napędowym. Więcej informacji tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=225239.0
  11. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/83236-czarny-filtr-paliwa-i-brudna-ropa-w-zbiorniku!!! A wracając do tematu wspomniana pompa spełniająca dwie role może zaciągnąć olej z silnika. Czyli trzeba wymienić pompę paliwa i podciśnienia która jest jedna w dwóch rolach.[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 17:54_________________________________________________Siema, Więc problem rozwiązany. Popsuta była Pompa paliwa i podciśnienia, przez co olej smarujący mieszał się z olejem napędowym - czego efektem była czarny olej napędowy w baku i całym układzie paliwowym. 1. Wymieniłem pompę Vacum - 1150zł pompa + 150 wymiana 2. Czyszczenie układu paliwowego, spuszczenia paliwa, płukanie itp - 200 pln 3. Czyszczenie pompowtryskow oraz wymiana uszczelek pod pompowtryskami 600 pln 4. Wymiana oleju i filtrów Łączny koszt ok 2k za rozwiązanie problemu Auto serwisowałem w MR Motors
  12. moze nie lubi wstawać rano tylko sobie pospać Ja też jestem nie w sosie jak się mnie rano obudzi )
  13. Hehe, no jeśli ma silnik BRD 2.0tdi to ja mam właśnie taką sytuację, i auto tez jeździ całkiem nieźle nawet. Pojawiła się w przeciągu ostatnich 15tyś kmów. Przy poprzednim przeglądzie było wszystko ok. Teraz filtr czarny, wszystko czarne. Jak narazie brak rozwiązania
  14. Nie miałem Jeszcze Czeka w kolejce jak nazbieram kasę
  15. No mi w warsztacie powiedzieli właśnie że to możne być podciśnieniowa pompa paliwa... Ja też tak smigałem, tylko ma to swoje konsekwencje. 1. Zły skład mieszkanki 2. Przy pałowaniu auto mocno kopci 3. Jak kopci to zapycha sie DPF 4. Częste czyszczenie DPFu 5. Cały tył auta osmolony...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...