Skocz do zawartości

boban

Pasjonat
  • Postów

    145
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O boban

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Silesia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hmm.. jak wróci to uzupełnię olej i będę obserwował...zobaczymy
  2. Jednak nadal siorbie ten olej, nie powiem ile to w ml ale na 4 tys km zeszło na bagnecie z maximum do połowy, jest teraz po środku miedzy minimum i maximum, może to ta odma, tylko że mechanik sprawdzał i stwierdził że powietrze dobrze przelatuje. To co mam teraz silnik rozbierać? U mnie podobnie ... wymieniłem odmę ( pokrywę zaworów ), turbo wymienione na regenerowane i wszystko niby było oki... teraz żonka poleciała nad morze i zrobiła ponad 600km i mi dzwoni że zapaliła się lampka oleju ( żółta ), olej tak jak u ciebie pośrodku min. max. Jak wyjeżdżała był na max. ... Wcześniej zrobiłem ponad 4tysiące km i prawie nic nie ubyło teraz trasa 600 km i zeżarło aż tyle...Nie wiem może wina turba bo źle zregenerowane, z tego co kobita mówiła to sadziła mu cały czas w granicach 160-180 km/h....spalił 7.0, czyli niby spoko jak na takie deptanie tylko ten cholerny olej sp***rza...aha u mnie egr zamknięty programem i blachą...
  3. Pytanie czy przy sprawnej odmie powinien tam w ogóle być olej? Moim zdaniem nie...
  4. Odgrzewam temat, bo mam podobny problem... Czy odma działa w jedną stronę tzn. od silnika bo u mnie przedmuch jest w obie strony i wąż od odmy jest upaćkany olejem czy tak ma być czy szukać nowej pokrywy?
  5. Panowie czy jak sprawdzam odmę to powietrze powinno przelatywać w obie strony tzn. jak dmucham w wylot odmy to jest drożna w obu kierunkach. I drugie pytanie czy w wężyku wychodzącym z odmy może być olej czy nie?
  6. A powiedz mi jak zdjąłeś wężyk z odmy to był w nim olej? U mnie jest w nim sporo oleju a nie wiem czy tak powinno być ??
  7. U mnie jest podobnie jest mnóstwo postów na ten temat.... Czytałem wszystkie i dwie rzeczy generalnie wchodzą w grę uszczelka pod głowicą lub zapchana odma. U mnie jest jeszcze tak, że jak auto jest rozgrzane i postoi trochę np. kilka godzin i odpalam to też po chwili dymi na biało ok. 1 - 2 minut i potem spokój, nie kopci na czarno i wszystko generalnie ok. Wyczytałem że należy sprawdzić głównie odmę bo może być przytkana i wtedy jest kłopot że gazy ze skrzyni korbowej nie wylatują i stąd to kopcenie.... Tylko tu mam problem bo zdjąłem wąż z odmy i generalnie była drożna bo wylatywał z niej biały dym tylko nie wiem jak mocno ma z niego dymic być może jest przepływ ale zbyt mały ?? aha u mnie EGR odłączony programowo i jutro zamykam mechanicznie jak tylko blaszka przyjdzie... Mam jeszcze dylemat czy w naszym silniku 1.9 TDI BRB jest możliwość wymiany samej uszczelki pod pokrywą zaworów czy jest ona zintegrowana z pokrywą i trzeba zakupić całą pokrywę???
  8. U mnie jest podobnie jest mnóstwo postów na ten temat.... Czytałem wszystkie i dwie rzeczy generalnie wchodzą w grę uszczelka pod głowicą lub zapchana odma. U mnie jest jeszcze tak, że jak auto jest rozgrzane i postoi trochę np. kilka godzin i odpalam to też po chwili dymi na biało ok. 1 - 2 minut i potem spokój, nie kopci na czarno i wszystko generalnie ok. Wyczytałem że należy sprawdzić głównie odmę bo może być przytkana i wtedy jest kłopot że gazy ze skrzyni korbowej nie wylatują i stąd to kopcenie.... Tylko tu mam problem bo zdjąłem wąż z odmy i generalnie była drożna bo wylatywał z niej biały dym tylko nie wiem jak mocno ma z niego dymic być może jest przepływ ale zbyt mały ?? aha u mnie EGR odłączony programowo i jutro zamykam mechanicznie jak tylko blaszka przyjdzie...
  9. dawać dwie zaslepki tzn. "góra" i 'dół" czy wystarczy tylko tą jedną od góry gdzie jest lepszy dostęp? czy jak jest egr wyłączony programowo to trzeba jeszcze blokować tymi blaszkami?
  10. a dawaliście jedną zaślepkę "od góry", czy też drugą "od dołu" bo różne zestawy można zakupić ??
  11. Gdzie chipowałeś?
  12. wszyscy się na to Bose poupierali....
  13. dzięki kolego, tego szukałem !!!
  14. Panowie prześledziłem cały wątek i mam pytanie. W moim przypadku w B7 jest system 10 głośników ( bez Bose ), ale ja nien chciałem wsadzać Bose tylko inne klocki. Przód wytłumiłem, drzwi podłoga, dystanse do głośników itd. Przód napędzany z ori radia Concert, tył całkowicie wyeliminowałem i teraz pozostaje problem suba. Wiadomo że ori to porażka zero regulacji i zero grania. Planuję to przerobić i poprawcie mnie czy dobrze kombinuję. Wywalam zabudowe suba i wzmaka z prawego boczka ( avant ) tym samym rezygnuję z podpięcia głośników w tylnych drzwiach biorę nowy wzmacniacz monoblok podaję sygnał z ori kabli który miałem wyżej rozpisany, doprowadzam zasilanie z aku do wzmaka i cieszę się ładnym basem Wzmacniacz ma regulacje basu więc ciągnę sobie kabelek w okolicę radia i mogę regulować ilość basu w zależności od upodobań czy też potrzeby chwili....czy jest to do wykonania czy czeka jakiś zonk w postaci nie wiem jakiegoś adaptera czy modulatora w oryginalnym wzmaku? Chyba że nie dawać nowego wzmaka tylko wykorzystac ori np. po zmostkowaniu??? ?Proszę o wszelkie uwagi... ---------- Post dopisany 14-06-2014 at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2014 at 16:21 ---------- Panowie jeszcze jedno pytanie, które kable ( pin ) odpowiada za sterowanie wzmacniacza ( Audi Sound ) chodzi mi o "remote ", czy jakoś tak....żeby wzmacniacz wyłączał się jak zgaszę radio ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...