malyquattro
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O malyquattro
Osiągnięcia malyquattro
0
Reputacja
-
A8 2010 (spekulacje)
malyquattro odpowiedział(a) na Flyer temat w Audi - aktualności, nowości, prezentacje, zapowiedzi
Ci z Audi się chyba zawiesili bo przecież te tylne wcisneli już do a4 a5 i a6. W a4 i a5 ładnie się prezentują ale w a6 i tym bardziej w a8 to wyglądają jak GÓWNO. -
Ja zamawiałem u tego Gościa: http://moto.allegro.pl/item516770980_tlumik_przelotowy_nierdzewka.html no i są ok,tanie i dobre.
-
Ja najniżej sszedłem do 11/100km, ostatnio na trasie spaliła mi 13/100km ale przy spokojnej jeżdzie między 130 a 160, miasto to od 14 do 20,zależy od nastroju kierowcy.
-
[B5 ARM] Czasami obroty skacza na 1800-3200, silnik strasznie szarpie
malyquattro odpowiedział(a) na wiwixxx temat w Audi A4 B5
Dokładnie nie pamiętam,ale działo się to codziennie i raczej po odpaleniu i trwało raz minute raz 2,nawet w czasie jazdy przy niskich obrotach szarpał. -
[B5 ARM] Czasami obroty skacza na 1800-3200, silnik strasznie szarpie
malyquattro odpowiedział(a) na wiwixxx temat w Audi A4 B5
Znajomy mechanik mi poradził,na początku też nie dowieżałem,ale wymieniłem aku i było ok. Obroty skakały mi od ok 500 do ok 3000/min,resetowałem kąputer i to też nic nie dawało. oprucz tego przy zapalaniu kasował mi się licznik i radio gasło. -
[B5 ARM] Czasami obroty skacza na 1800-3200, silnik strasznie szarpie
malyquattro odpowiedział(a) na wiwixxx temat w Audi A4 B5
Wiam! A ja stawiam na akumulator.Wiem,że brzmi to komicznie,ale ja też miałem taki sam problem to wymieniłem akumulator i po problemie. Tym bardziej,że problem pojawił się u was jak zrobiło się zimno. -
No to ładny wynik. Moja łykła by więcej,ale ty nie masz gazu i quattro. Może w 11 albo 12 na sto bym się zmieścił przy tej prędkości.
-
Na trasie pewnie będzie inaczej.Powinna Ci mniej spalić niż na letnich bo opory będzie miał mniejsze,ale nie nastawiaj się na niewiadomo jakie zmiany bo ABC musi swoje wypalić.
-
Witam! Wiem,że powinienem napisać to w innym dziale,ale już to zrobiłem i na tamtym dziale tylko jedna osoba czytała ten wątek. Dokończyłem wczoraj spzęgło u Brata w a4 2.5 tdi quattro. Jakby ktoś znał jakiegoś mechanika który móggłby wymienić tarcze to prosze o kontakt. Wiem,że mógłbym jechać do serwisu,ale wiąże się to z wyższymi kosztami. Ile to wogule może kosztować? [br]Dopisany: 23 Listopad 2008, 12:46_________________________________________________Brat dzisisj rano przejechał się audim i wszystko wruciło do normy. Po prostu tarcza była rozgrzana. Kamień z serca bo czułem się jak ostatnia dziwka
-
Oj dolewałem już kolego oleju,jak zaczyna go brakować wycie natęrza się ale po dolaniu całkiem nie milknie. Mój mechanik po zaglądnięciu do autka powiedział mi,że to kolumna.
-
Z tym pierwszym już prubowałem,stawiałbym raczej na tą wiązke lub silniczek. Ale i tak nie mam jak się z tym teraz pobawić autko musiałem wysłać do kraju gdyż myślałem,że mam do wymiany pompe ze wspomagania bo mi zaczynało coś wyć a okazało się,że to kolumna kierownicza. Mechanik mi zakrzyczał 3000zł
-
Ja już nic nie będe kombinował bo nie długo wymieniam furke. Ale jak znajdzesz przyczyne to szkrobij co to u Ciebie było przyczyną bo może znajde chęci i też pokombinuje przy tym nawiewie. Pozdro
-
Człowiek uczy się całe życie. Jak kumpel mi to poradził to za bardzo nie chciało mi się wierzyć,że słaby akumulator może być przyczyną skaczących obrotów. Wcześnie resetowałem go i po chwili było to samo,dopiero jak wdupiłem nowy akumulator wszystko wruciło do normy.
-
Miałem kiedyś podobnie,skakały mi obroty z 500 do 3000. W moim przypadku był to akumulator.Wymieniłem i po krzyku.
-
[B5 ALZ] Spalanie w kilku silnikach benzynowych
malyquattro odpowiedział(a) na reikeb temat w Audi A4 B5
A ja mam 2.6 Q i jak kogoś to interesuje to łyka mi w mieście 14L a jak jej podeptam to i lepiej. Na autostradzie w niemcowni ok 16L tak przy 170 km/h,raz sszedłem nawet do 11L,ale tylko raz Ale się tym nie martwie bo mam gazicho a autko tak samo za***rdala na gnojówce jak na benzynie :>