norbert26 0 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Czy przy silniku 2,5 TDI [AKN 150kM] wycięcie katalizatora nie zaburzy pracy silnika? Czy ktoś może robił to u siebie? Czy można jakoś zdiagnozować zatkanie katalizatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 VAGiem mozna zdiagnozowac. Jesli jest zapchany to nawet trzeba go wyciac, zeby nie przymulac turbo. W miejsce kata najlepiej wspawac tlumik przelotowy. EDIT: BTW zapraszam na spoty mazowieckie, bo widze, ze mieszkamy blisko siebie. :th: http://www.a4-klub.pl/smf/mazowieckie-b84.0/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert26 0 Opublikowano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedruch 1 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 po wycięciu kata jest tylko lepiej, trochę głośniej świszczy turbo, poza tym żadnych komplikacji (2 lata jeżdż już bez niego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 po wycięciu kata jest tylko lepiej, trochę głośniej świszczy turbo, poza tym żadnych komplikacji (2 lata jeżdż już bez niego) Dlatego, żeby nie było głośno to trzeba wstawić tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 po wycięciu kata jest tylko lepiej, trochę głośniej świszczy turbo, poza tym żadnych komplikacji (2 lata jeżdż już bez niego) Dlatego, żeby nie było głośno to trzeba wstawić tłumik. wcale nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 wcale nie trzeba Może jakiś argument dasz? Podpowiedz nam jak uciszyć auto, bez zakładania tłumika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonny Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 wcale nie trzeba Może jakiś argument dasz? Podpowiedz nam jak uciszyć auto, bez zakładania tłumika? Inaczej się ma sprawa w silnikach benzynowych a inaczej w dieslu. W dieslu będzie słyszalny przyjemny gwizd turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 nie będzie głośniej a na pewno bez kata autko odżyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 nie będzie głośniej a na pewno bez kata autko odżyje A czy odżyje jeszcze bardziej jak wywale tłumik środkowy ..albo końcowy ..albo i jeden i drugi ? Mam zamiar powycinać troszkę ten wydech ... ale nie wiem czy zostawić końcowy czy środkowy .. czy wywalić oba i kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 możesz zastosować tłumiku przelotowe zarówno środkowy jak i końcowy. Kat do wycięcia i wstaw prosta rurkę. Jeżeli zostawisz jeden tłumik na końcu seryjny to tez nie będzie tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 możesz zastosować tłumiku przelotowe zarówno środkowy jak i końcowy. Kat do wycięcia i wstaw prosta rurkę. Jeżeli zostawisz jeden tłumik na końcu seryjny to tez nie będzie tragedii. Tak tez zrobie ..wywale i zostawie tylko końcowy Mam nadzieje , że nie bedzie buczał jak Żuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 trochę będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Jeśli się chce zachować dobry stan tłumików to w miejsce kata też trzeba wstawić tłumik przelotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Jeśli się chce zachować dobry stan tłumików to w miejsce kata też trzeba wstawić tłumik przelotowy. e tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 e tam Oo, następny. Poziu, samochodu nie projektuje Pan Henio* w garażu, tylko pracuje nad tym grupa ludzi i schodzi im z tym dużo czasu. Oni nie bez powodu dają tyle tłumików ile jest w samochodach. Jeśli któregoś zabraknie to gorące spaliny z większą siłą napierają na pozostałe tłumiki. Katalizator też pełni funkcję tłumika i jeśli go zabraknie to trzeba to uzupełnić tłumikiem ogniowym. Oczywiście to tylko moje zdanie i nikt nie musi się z tym zgadzać. *) Wyobraź sobie, że w tej sytuacji jesteś takim Panem Heniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Jeśli się chce zachować dobry stan tłumików to w miejsce kata też trzeba wstawić tłumik przelotowy. Ja chce ograniczyć ilość tłumików , a nie sie o nie martwić ..Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Swoją drogą ciekawy jestem dzwięku 1.9 tejdej bez żadnych tłumików praktycznie. W 2.5 AKN nic się nie zmienia po wycieciu kata, mowie o sprawnym bo takiego wycinałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Ja chce ograniczyć ilość tłumików , a nie sie o nie martwić ..Tom Ale ja nie mówię o Tobie, tylko o tym, że żeby zachować sprawność wszystkich tłumików to musi być komplet, czyli w miejsce kata też trzeba wstawiać tłumik. A właściwie to po co chcesz wywalić te tłumiki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Swoją drogą ciekawy jestem dzwięku 1.9 tejdej bez żadnych tłumików praktycznie. Kolega A3 ..ma tylko końcowy Świszcze jak cholera A właściwie to po co chcesz wywalić te tłumiki?? Przyjedz na spota to Ci powiem Muliii ... wiec jak mam juz wycinać kata ..to przy okazji pozbęde sie jednej puszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi