Skocz do zawartości

rip

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rip

Osiągnięcia rip

0

Reputacja

  1. Gdyby był jakis spotek.. to może i ja się na chwile pojawie :> Wszystko zalezy od daty i ilosci wolnego czasu, a ostatnio z tym olbrzymi problem mam. Ale.. wszystko jest możliwe
  2. powiedzcie mi czy przyczyną niedziałającego wentylatora może być walniety czujnik G89 (temp świeżego powietrza)?? Wydaje mi się, że nie, ale wolę się upewnić.
  3. w tym roku zdecydowalem sie na zakup gumek marki bridgestone gdy juz chchialem zamowic.. RE050A znajomy powiedzial zebym dobrze sie zastanowil.. nad dwa pozostalymi modelami, ktore tez nizej wymianilem.. przez co znowu pojawil sie dylemat.. :> dlatego tez pytanie do znawcow tematu => co sadzicie o oponkach, ktore lepsze?? 1. Bridgestone ER300 205/55 R16 2. Bridgestone ER300 Ecopia 205/55 R16 3. Bridgestone RE050A 205/55 R16 za wszelka pomoc dzieki ;]
  4. rip

    [B5 AJM] Spadek mocy

    problem rozwiązany - zapieczone lopatki, po czyszczeniu wszystko wrocilo do normy, powiedzialbym ze jest nawet o niebo lepiej niz przed pojawieniem sie problemu :>
  5. Witam :> Od kilku dni co jakiś czas wyskakuje mi kontrolka ASR. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu silnika znika i wszystko jest ok. Po podpięciu VAGA pokazuje następujący błąd: Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 111 AH Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Coding: 00012 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Pytanie brzmi od czego zacząć? Gdzie szukać? Auto jeździ normalnie, nie zamula. Błąd wyskakuje po 1 - 2 minutach od odpalenia silnika, czasami po przejechaniu 100m. Innych błędów VAG nie pokazuje. Mogą to być same czujniki ABS? Z góry dzięki za wszelakie podpowiedzi.
  6. rip

    [B5 AJM] Spadek mocy

    bledu czujnika nie da sie skasowac.. dzisiaj wymieniony bo akurat byl pod reka i na tyle mialem czasu... jest ok
  7. rip

    [B5 AJM] Spadek mocy

    Witam Mam problem niunia straciła na mocy, nie zbiera się tak jak zawsze... Czasami, jak dłużej postoi na jałowym to później, przez kilka km zbiera się tak jak powinna i znowu spadek mocy. Nie należę do niedzielnych kierowców, nie jeżdżę mułowato. Na Vagu wyszła przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania. Prosiłbym o pomoc, może uda się uniknąć ewentualnie niepotrzebnych wymian.. Zamieszczam logi... VAG COM: Address 01: Engine Controller: 038 906 019 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Logi statyczne: grupa normalna 000 - 001 - 003 - 004 - 007 - 013 - 023 - grupy BS 000 - 003 - 011 - logi dynamiczne 000 - 001 - 003 - 004 - 008 - 010 - 011 -
  8. po wykasowaniu błędu problem sam zniknął po 2 dniach.. najprawdopodobniej gdzieś musiała się dostać woda i było małe zwarcie.. ale jest już ok
  9. Witam! Mam problem z zamykaniem bagażnika, tj. zamykając kluczem zamek zamykają się wszystkie drzwi łącznie z klapa wlewu paliwa za wyjątkiem klapy bagażnika. Słysze jak zamek od bagażnika ciągle chodzi (zamyka i otwiera i tak w kółko). Zarówno przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki, przy otwartych jak i zamkniętych drzwiach. Czy to może być pompa centralnego czy to może być jeszcze coś innego ?? Dzięki za odp. Pozdrawiam hm... na vagu wyskakuje: 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - -
  10. freon dobrze mówi.. w 2005 roku wyszly wytyczne krajowej rady resuscytacji m.in. odnośnie prowadzenia pierwszej pomocy przez osoby nieprzeszkolone, jest tam zapis, w którym mowa że w trakcie prowadzenia podstawowych zabiegów reanimacyjnych można zrezygnować z oddechów ratowniczych, np. w przypadku mocnego krwawienia z ust, złamanie szczęki itp. (o ile dobrze pamiętam), obowiązkiem jest natomiast prowadzenie zastępczego zewnętrznego masażu serca. Chodzi o to aby krążenie podtrzymać, ponieważ u osób dorosłych pierwsze zatrzymuje sie serce (co wynika ze statystyk), zakłada się wiec ze krew jest w pewnym stopniu natleniona. Należy jednak pamiętać, że takie rozwiązanie jest wyłącznie tymczasowe ponieważ standardem w resuscytacji jest podanie tlenu. Tak jak mówi freon, bardzo istotne jest aby przed rozpoczęciem tych zabiegów dobrze udrożnić drogi oddechowe. Jak już wspomniałem statystycznie o wiele częściej w pierwszej kolejności dochodzi do zatrzymania krążenia (u dorosłych), dopiero później do zatrzymania oddechu. Na skutek zew. masażu serca możemy doprowadzic do powrotu spontanicznej akcji serca, czego skutkiem będzie (bardzo rzadko, ale miałem taką sytuację) też powrót oddechu (wszystko uzależnione jest od czasu), wówczas dobrze udrożnione drogi oddech. są bardzo ważne. Należy także wspomnieć, iż sam ucisk klatki piersiowej (zmiana ciśnień) może zapewnić minimalną wentylacje płuc. W przypadku nie udrożnionych dróg oddechowych - brak tej wentylacji. Może się zdarzyć sytuacja w której samo udrożnienie dróg oddechowych uratuje człowiekowi życie. Brak ich udrożnienia może wiązać się z ograniczeniem wentylacji, obniżeniem dostępu organizmu do tlenu lub nawet całkowitego zablokowania tego dostępu, czego skutkiem będzie j zatrzymanie oddechu i zatrzymanie akcji serca. Dla przykładu, możemy znaleźć się w sytuacji, gdzie będziemy mieli do czynienia osobą nieprzytomna, która jednak jeszcze ma zachowane tętno i oddech. Jednakże na wskutek zapadnięcia się języka (język skutecznie zasłania wejście do dróg oddech.)bardzo często w skutek niewystarczającej wentylacji tlenu, dochodzi do zatrzymania akcji serca (serce też potrzebuje tlenu, mózg potrzebuje tlenu!!). Dlatego też udrażniajmy drogi oddechowe. Wato też zastanowić się nad zakupem "maseczki" do powadzenia sztucznego oddychania. Jest to folia, w kształcie kwadratu, posiadająca w centrum ustnik. Folię kładziemy na twarzy poszkodowanego, zabezpiecza ona nas przed stycznością z krwią poszkodowanego. Ustnik (2 części: jedną wsadzamy do ust poszkodowanego, drugą obejmują nasze usta) także zabezpiecza nas przed ewentualnym kontaktem z niechciana treścią. Dzięki niej możemy stosunkowo bezpiecznie prowadzić zastępczą wentylację. Masaż serca powinniśmy prowadzić do czasu: 1. przybycia służb zawodowych i przejęcia przez nich akcji resuscytacyjnej, 2. powrotu wydolnego oddechu, 3. utraty przez Ciebie sił do dalszego prowadzenia resuscytacji lub gdy sytuacja zmieni się na niebezpieczną.
  11. ok .. przyszła wypłata i trzeba by było pomyśleć o tych oponkach konkretnie.. ;] Szczerze mówiąc zastanawiam się nad: http://www.opony.com/opony/55132_goodyear_ultra_grip_7_.html lub http://www.opony.com/opony/55367_nokian_wr_g2.html
  12. Witam Zaczynam się powoli zastanawiać nad zakupem zimówek i nie mogę się zdecydować. Liczę na waszą pomoc Co bardziej polecacie: - Bridgetstone czy Nokian ? - 195/65R15 czy 185/65R15 ? Z góry dzięki za wszystkie posty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...