Skocz do zawartości

golfik-ol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O golfik-ol

Osiągnięcia golfik-ol

0

Reputacja

  1. Witam. Jestem posiadaczem A4 z takim silniczkiem. Gaz założyłem zaraz po zakupieniu czyli ok. 1,5 roku temu. Jak pisze kolega wyżej jazda bezproblemowa i w pełnym komforcie. Wiadomo że trafią się jakieś wydatki ja np. kupowałem ksenony bo jak na złość padły, czasami jakaś inna żaróweczka się przepali, wymieniłem też klocki i tarcze no i oczywiści materiały eksploatacyjne -również do gazu. Teraz czeka mnie wymiana sondy lambda. Myślę, że jak na 9 letnie autko to norma. Ale radość z jazdy- BEZCENNA
  2. Witam. W maju założyłem do mojego ASN 3.0Q Staga 300+. do tej pory zrobiłem ok 7 000 i jak na razie wszystko gra. Koszt instalacji w Krakowie to 3400. Spalanie na gazie kształtuje się w granicach 10 - 14 l w trasie w zależności od prędkości no i 15 - 20 w jeździe miejskiej i też w znacznym stopniu zależy od ciężaru buta. Osobiście jestem zadowolony, nie odczuwam różnicy w mocy ani w pracy silnika i myślę, że koszt instalacji zwróci się dość szybko.
  3. Witam. W maju zagazowałem 3.0 v6 i jak na razie jazda bezproblemowa. Fakt, że instalacja musi być założona w dobrym zakładzie. Ja różnicę między PB a LPG widzę tylko przy kasie na stacji paliw.
  4. Witam. Sprawa załatwiona. Oddałem auto do znajomego mechanika on go rozebrał sprawdził i okazało się, że był uszkodzony sterownik wałka rozrządu odpowiedzialny za zmianę położenia wałka zaworów ssących. Na moje szczęście dało się to naprawić bez wymiany na nowy. Pozdrawiam.
  5. Dzięki tylko, że u mnie te czujniki znajdują się w głowicy i już zmieniłem je miejscami , a błąd nadal wyskakuje tylko na jednej głowicy (Bank 2).
  6. Witam. Jestem nowy na forum więc proszę wybaczyć ewentualne potknięcia. Niedawno kupiłem nowy samochód (jak w profilu) i po przejechaniu kilkuset km. zaświecił mi się check. Po podłączeniu do komputera wyszło -17930 P1522 Bank 2, Nockenwellenverstellung, Fehlfunktion •Intake Camshaft Contr., Bank 2, Malfunction •Cilinderrij 2, nokkenasverstelling, onjuiste werking - Nie wiem co z tym fantem zrobić, silnik pracuje prawidłowo, czasami tylko lekko falują wolne obroty. Mechanik nie spotkał się z takim błędem, a jego opis jest różny. Byłem w ASO na wstępnej rozmowie i powiedzieli mi że może to być wadliwe działanie pompki doładowującej powietrze na zimnym silniku i że można z tym bez problemu jeździć, mechanik twierdzi że sprawa jest poważniejsza i chodzi o zmienne fazy rozrządu które ten silnik ( ASN ) posiada. Jestem umówiony w ASO ale dopiero za dwa tygodnie, a chciałbym się wcześniej dowiedzieć czego mogę się spodziewać. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2009, 11:20_________________________________________________Dodam że na komputerze błąd był opisany;- Obwód sterowania powietrza dolotowego. Bank 2. Usterka.
  7. Witam. Szwagier ma w swoim A8 4.2 staga 300 z dwoma reduktorami i sprawuje się BDB. Ważne jest porządne założenie gazu i dobre ustawienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...