Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy instalacja jest lepsza (Audi A8) ?


marcinA4 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

witam mimo ze to jest forum a4 uwazam ze właśnie tutaj najlepiej mi doeradzicie od miesiąca jestem posiadaczem a8 4.2 300ps chciałbym zagazowac ten samochodzik i teraz nie wiem jakiej firmy instalacja jest najlepsza do tego auta słyszałem ze jedną z lepszych jest instalacja BRC ale tez jest wiele innych o których nawet pewnie nie wiem prosze o pomoc i z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BRC lubią padać czujniki ciśnienia i temp. gazu w listwie.

O ile na gwarancji wymieniają je, to po gwarancji musisz szykować się na wydatek 150-200 zł na taki czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brat ma w a8 3.7 staga 300 i sprawuje sie elegancko :) tylko musi być wszystko odpowiednio dobrane i nie będziesz czuł że jeździsz na lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast BRC lepiej Landi Renzo na dwóch reduktorach ma za***iście dobre wtryski odporna na syf to z firmówek a jak chciał bys tańsza instalke to tak jak kolega stomi pisze stag 300 do tego dwa reduktory EG200 i wtryski matrix i bedziesz też zadowolony poczytaj forum http://lpg.info.pl/index.php napewno musi t załozyc ktos kto sie zna na LPG i wie dlaczego samochód jeździ a nie jakiś pseudo gazownik bo 300 koników na gazie to nie corsa 1.2;) trzeba dobrze pdobierać wszystkie komponenty np. elektrozawór jesli bedzie nie zintegrowany z reduktorem wielozawór byc może na niektrych bez mdyfikacji nie pjedzie 300ps - jesli naprawde chcesz sie cieszyc z jazdy na LPG polecam forum http://lpg.info.pl/index.php.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w BRC masz jeden duży reduktor do 300km... więc się zastanów, można się połasić na instalkę Prince'a. ma bardzo dobre opinie do V8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w BRC masz jeden duży reduktor do 300km... więc się zastanów, można się połasić na instalkę Prince'a. ma bardzo dobre opinie do V8

cos mi sie zdaje ze te 300km to jest na papierku a i tak kolega ma wiencej wiec nieda rady ja osobiście niewierze w jeden reduktor co niby 300km karmi widziałem takie A8 4.2 na jednym KME gold niby 360km moge nawet odsprzedać bardzo tanio po 7tyś km przejechane ale on ledwo co daje rade nakarmić 193koniki umnie;) dlatego juz go niema pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jakie masz objawy kłopotliwego karmienia kucy? :naughty: bo ja mam tyle samo około i jest luzik.... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jakie masz objawy kłopotliwego karmienia kucy? :naughty: bo ja mam tyle samo około i jest luzik.... :good:

Jakie masz nominalne ciśnienie i jakie przy max bucie???? ja miałem spadki rzędu 0,3 - 0,4 bara a jak jechałem powiedzmy z 5 km z max butem to temperatura gazu spadala mi do 0 a jak wiadomo przy spadkach ciśnienia i wachaniach temperatury elektronika ma co robić to znaczy korekty które jedne sterowniki maja dobre inne gorsze ale zawsze to jakiś tam pół środek umnie dotkliwe byli to że jak było -10 na dworku to na trasie jechałem 10km na gazie i 5 na benzynie 10 na gazie i 5 na benzynie i tak do usranej śmierci bo gold niejest wydajny temperaturowo - teraz mam EG200 który jest zaledwie na 200kW ;) i jest luzik. Ja uważam że do silnika 4.2 czy takiego co ma okolo 250 koników i powyżej to najlepiej dwa reduktory wstawić no ale to moje prywatne zdanie.

a i jeszcze jedno dynamika auta na goldzie jest nie porównywalna do EG200 na tych samych wtryskach i elektonice. [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2009, 22:21_________________________________________________

w BRC masz jeden duży reduktor do 300km... więc się zastanów, można się połasić na instalkę Prince'a. ma bardzo dobre opinie do V8

cytat z forum LPG - bardzo wiarygodnego

"BRC Genius Max w BMW E39 M52B28 kicha na maxa spadki o 0,3 0,4 bara na miedzi 8mm. W dodatku przy dluzej jezdzie po autostradzie prawie zamarza pomimo temperatury wody 80 C tem gazu jednocyfrowa. Nie polecam tego badziewia"

To BMW ma tylko 193KM;) a reduktory Prince tez niedadza rady 300KM - Prosze ne odebrac tego jak czepianie sie poprostu tak wynika z moiej wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Koles ma w toyocie thundrze 5.7 dwie instalki BRC

jeden parownik to było za mało jak dołozyli drugi wszystko zagrało jak w zegarku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stag 200/300 w zupełności pociągnie temat.

Kwestia tylko dobrego montażu i ustawienia.

poczytaj sobie na http://www.ac.com.pl/

Jest tam forum i opinie użytkowników z motorem 4.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak radza koledzy , koniecznie dwa reduktory , dobre wtryski, dobry komp - polecam stag-a i gazownik co bedzie miał więcej niż 2 czynne szare komórki :decayed: i będzie latać jak wsciekła. Wiem bo przerabiałem taki temat, z jednym reduktorem nie zagada dobrze, szkoda silnika :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz duzo kasy to mozna bawić sie w BRC ale to jest troche przereklamowane. Co prawda firma BRC jest włoskim potentatem wysokiej klasy instalek ale inne firmy nie śpią.

Polecam sprawdzony i niezawodny Stag 300 do tego 2 reduktory Zavoli i dobre wtryski z tańszych magicJet a z droższych matrix i bedziesz zadowolony. Gazownik musi dobrac jeszcze do takiego zestawu miedź odpowiedniej grubości, żeby niezabrakło "siana" dla kucyków.

Prince jest instalacją dobrą ale stosunkowo droga i nie odbiega zbytnio od reszty na rynku.

Nie pozwó sobie wsadzić wtrysków Valtek pod zadnym pozorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 reduktory Zavoli i dobre wtryski z tańszych magicJet a z droższych matrix i bedziesz zadowolony

Jak polecasz Zavoli to napisz który:)

A jak polecasz magicJet - to może napiszmy że to sa fajne wtryski szybkie wydajne i precyzyjne nawet bardzo jak za ta kase ale srednio co 20tys km wymagają czyszczenia sa bardzo czułe na polski syf w gazie - sam mam je pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landi renzo Omegasa da radę

BRC podpiera się benzyną tak samo jak prins

opcja cena do jakości:

2 x eg200kw

matrix hd544

miedź 8mm

stag300/300plus

i gazownik co dobrze to ustawi

t załozyc ktos kto sie zna na LPG i wie dlaczego samochód jeździ a nie jakiś pseudo gazownik mdyfikacji nie pjedzie 300ps

Bardzo ciekawa myśl i nawet wiem kto to powiedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak polecasz Zavoli to napisz który:)

minimum 2 x zavoli n , wystarczy . Jak czujesz się na siłach to 2x zovoli s ( różnica 20 zł na sztuce) lub najlepiej 2 x eg 200 ( europegas ) :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landi renzo Omegasa da radę

BRC podpiera się benzyną tak samo jak prins

opcja cena do jakości:

2 x eg200kw

matrix hd544

miedź 8mm

stag300/300plus

i gazownik co dobrze to ustawi

t załozyc ktos kto sie zna na LPG i wie dlaczego samochód jeździ a nie jakiś pseudo gazownik mdyfikacji nie pjedzie 300ps

Bardzo ciekawa myśl i nawet wiem kto to powiedział

:) wsumie fakt PRZEPRASZAM niewiem już czy dosłownie czy nie takie sforułowanie padlo na innym forum a sadząc po twojej wypowiedzi to napewno je czytasz.

O modyfikacja przekonałem sie na własnej skórze ponieważ mam kłopoty z przepływem LPG przez elektrozawór przy 193km a co by było przy 300 ale tak to już jest ze zawór firmy brc na miedź 8mm ma przelot około 3.5mm - dokładnie nie pamietam ale to poprostu żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec ma w A8 staga 300 jak mu załozyli to paliło więcej benzyny niż gazu (dotrysk z powodu niewydolności parownika) póżniej osobiście zacząłem sie bawić tym gazem zmieniłem parownik (był chyba Alaska niby do 140km-parodia ) na 2x zawoli zeta i pobawiłem sie z dyszami... laptopw auto i próby ...

Pali mu w mieszanym jakieś 16 l lpg i nie ma problemów z przyspieszeniem.

U siebie w A4 też mam staga 300 jestem zadowolony, bardzo fajna centralka, dużo możliwości ustawień.

Ale tak naprawde to wszystko zależy od wydajności parownika, dysz wtrysków (czy sa dobrane) i listw wtryskowej, jak jest wszystko dobrane to nie ma problemu z ustawieniami...

Polecam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o prinsie? Audi a4 1.8 turbo 170 kucyków?

podpiera się BP nie warto zakładać jak już Lando Renzo firmy Omegas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...